Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Trommeldaris het volgende:
Probeer anders de staats- of postcodeloterij, daar heb je meer kans gok ik
Van Postbank naar ING-rekening - Van postbank naar ing-rekeningquote:Iemand in mijn naaste omgeving heeft onlangs voor het eerst een lening afgesloten in de vorm van een doorlopend krediet. Dit is de eerste keer in zijn leven.
Girokwartaalkrediet - Girokwartaal kredietquote:Het is de bedoeling dat ik woensdagochtend voor 12 uur 's middags een bedrag overmaak naar een ING-rekening. Volgens de site van de Postbank moet het bedrag dan dezelfde dag nog op de rekening van de ontvanger staan (het schema geeft tenminste die indicatie).
Kweenie hoorquote:Een van de eisen van het Girokwartaalkrediet van de Postbank is dat je minstens 1 werkdag positief moet staan.
Als je hieraan voldoet, wat gebeurt er dan? Krijg je er dan een maand bij of wordt je krediet dan weer verlengd met drie maanden?
Ik heb zelf een krediet en moet op 3 oktober positief staan. Zeer waarschijnlijk gebeurt dat a.s. week al. Krijg ik dan een maand extra of wordt de boel opnieuw met een kwartaal verlengd?
Dit vind ik zo triest! Doe normaal!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef Jumping-Skippy het volgende:
De band tussen ons is dermate hecht dat, als de een wegvalt, de ander niet lang daarna zal volgen. Dan is er echt iets doorgesneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |