Ik word vast drie weken opgesloten zonder computer met jantje smit op de achtergrondquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef miss_sly het volgende:
Dan ga ik een gepaste straf voor je bedenken.....en ga er maar vanuit dat die erg hard en streng zal zijn![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Neuh, want jij kent jezelf te goed![]()
![]()
Wel van mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook, en ook ik heb geen sms gehad van liv.
Er zijn nog veeeel ergere straffenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik word vast drie weken opgesloten zonder computer met jantje smit op de achtergrond![]()
Mja ik kijk heel anders tegen dit soort dingen aanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
Zelfkennis is wel een excuus? Als iemand van zichzelf weet dat ie niet tegen drank kan en dan toch gaat drinken en vervolgens vreemd gaat.. is ie dan meer schuldig omdat hij van te voren wist dat hij niet tegen drank kan?
Mja, vind ik eigenlijk van wel. Dan zoek je het eigenlijk bewust op.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
Zelfkennis is wel een excuus? Als iemand van zichzelf weet dat ie niet tegen drank kan en dan toch gaat drinken en vervolgens vreemd gaat.. is ie dan meer schuldig omdat hij van te voren wist dat hij niet tegen drank kan?
Een hele lekkere kerel vind ik wel een goed excuus om vreemd te gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van een joint kun je ook ontzettend geil worden, of van xtc of ghb...of gewoon van een hele lekkere kerel
* livEliveD ramt snel de verwijder knop in op de spaanse sitequote:
Ey ik zeg niet dat het mijn mening is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja ik kijk heel anders tegen dit soort dingen aan![]()
Kan gebeuren, toch? En wat kan ik er nou aan doen dat er zo'n superlekkere kerel rondloopt? Ik heb hem niet opgezocht, hij was er per ongelukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Een hele lekkere kerel vind ik wel een goed excuus om vreemd te gaan.
"Ja sorry schat, hij was gewoon té lekker"
Mwoah, verleiding is overal. Je kunt moeilijk thuis blijven zittenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Mja, vind ik eigenlijk van wel. Dan zoek je het eigenlijk bewust op.
Ohquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Ey ik zeg niet dat het mijn mening is.
nu (bijna) welquote:
In een beetje relatie gunt je partner je datquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Een hele lekkere kerel vind ik wel een goed excuus om vreemd te gaan.
"Ja sorry schat, hij was gewoon té lekker"
Ja ik ben er ook maar tegenaan gelopen. Ik kon er toch niks aan doen dat zijn drankje op mijn shirt belande (na een gerichte elleboog van mijn kant) waarna hij het wanhopig goed wilde makenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan gebeuren, toch? En wat kan ik er nou aan doen dat er zo'n superlekkere kerel rondloopt? Ik heb hem niet opgezocht, hij was er per ongeluk![]()
Verleiding is inderdaad overal, indien je het wilt zien als verleiding. (Een bepaalde hoeveelheid) alcohol kan die verleidingen duidelijker zichtbaar maken en de grens tussen wat je wel en niet wilt doen vervagen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwoah, verleiding is overal. Je kunt moeilijk thuis blijven zitten
Waarom zit jij niet op msn?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja ik ben er ook maar tegenaan gelopen. Ik kon er toch niks aan doen dat zijn drankje op mijn shirt belande (na een gerichte elleboog van mijn kant) waarna hij het wanhopig goed wilde maken? Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
ik kwam in topic nr 1 binnen geloof ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam in topic nr 20 op 17 februari 2005 in de LFC, en we zijn nu op 614 in januari 2007...bijna 600 topics hier volgekletst
Nou ja, euhm...ik gun dat schaap toch ook niet, eigenlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In een beetje relatie gunt je partner je dat![]()
Daar waren we het al over eens geloof ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zit wel op msn, alleen nu even nietquote:
succes met de scriptie!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik zit wel op msn, alleen nu even niet. Ben druk met mijn scriptie bezig (
) en ik ga zo ook slapen.
Egoistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, euhm...ik gun dat schaap toch ook niet, eigenlijk
Ik snap, succesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik zit wel op msn, alleen nu even niet. Ben druk met mijn scriptie bezig (
) en ik ga zo ook slapen.
Mja, ik ben best van het delen, ik wil vrijwel alles delen, maar mijnquote:
Dank, het is een zware bevallingquote:
goed persen/puffen en vooral door blijven ademenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dank, het is een zware bevalling. Maar volgens mij gaat het allemaal wel lukken
.
Welterusten iedereen
Knap hoorquote:
Tsja... ik ken iemand die iemand zou vermoorden als dat gebeurdequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb ook bijzonder slecht geslapen vannachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lekker slapen is niet gelukt en heb me ook weer eens verslapen.
Waar is de ware liefde geblevenquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:00 schreef Doffy het volgende:
Tsja... ik ken iemand die iemand zou vermoorden als dat gebeurde![]()
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dank, het is een zware bevalling. Maar volgens mij gaat het allemaal wel lukken
.
Welterusten iedereen
Mjah.. Had ook juist mijn alarm 2 keer gezet - dacht ik - maar stond dus uit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:05 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen![]()
[..]
Ik heb ook bijzonder slecht geslapen vannacht. Shit happens he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |