abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 januari 2007 @ 15:42:26 #1
161974 starbliss
radio blackhole
pi_44915233
Beste mensen,

Gelukkig en gezond 2007. Op het moment is het voor mij en een paar anderen op oa ethericwarriors duidelijk dat de hoogste club entiteiten die op het moment de controle hebben over een groot gedeelte van de NWO zich nabij en op sirius bevinden.

Dit zijn oa Dracs en in mindere maten reptelians. Je kunt zowel dracs en reptelians zien als spirituele entiteiten die op andere niveau's leven. Ceasar was een drac en da vinci bijvoorbeeld ook. De koningin van engeland is bv een reptelian.

Als dit te ver voor je gaat dan kun je beter posten in een ander topic want ik wil namelijk weten hoeveel mensen het leuk zouden vinden om mee te helpen deze wezens een fikse opdonder te bezorgen.

Als er meer dan 5 gegadigen zijn dan zal ik posten hoe iemand dat kan doen zodat je in je eigen tijd kunt meewerken aan een betere toekomst voor ons allen.

Ik zal later dan posten hoe je via een wormhole jezelf astraal kunt verplaatsen naar bijvoorbeeld sirius (slechte plaats) en welke technieken je kan toepassen om deze wezens remote uit te schakelen. De meeste, zo niet alle spirituele veldslagen vinden plaats in je fantasie of andere gezegd het astrale niveau.

Dit gebeurt al op grote schaal op:
www.ethericwarriors.com

Het is niet persee nodig om gevoelig te zijn voor subtiele energieen, hoewel het wel kan helpen als je een beetje gevoelig bent. Dus post maar als je intresse hebt.

Als je het niet kunt bevatten, dan wil ik je verzoeken een ander topic opzoeken, zodat mensen die wel intresse hebben de gelegenheid krijgen.
  maandag 1 januari 2007 @ 15:49:01 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44915394
TVP, ik vind dit (serieus) wel interessant, al is het volledig nieuwe materie voor mij.
Niet meer actief op Fok!
pi_44915610
starbliss,

Is Enemy Mine stiekem toch geen SF ?
(in die film is er oorlog tussen mens en Drac)

Ik ben geinteresseerd en nieuwsgierig.

Kom maar op met je verhaal.

(heeft er al iemand een opmerking gemaakt over verkapte spam ? )

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 1 januari 2007 @ 16:04:41 #4
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_44915769
Heb je ook een map voor C&C Generals, dat speelt wat makkelijker
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_44916010
als ik nou ook even inlog met mijn kloon en mij aanmeldt ga je dan eerder verder met je verhaal ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 1 januari 2007 @ 16:17:04 #6
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_44916096
Ik heb even een Junkie19 flashback...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_44916160
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:17 schreef ChOas het volgende:
Ik heb even een Junkie19 flashback...
ik moest laats nog aan hem denken,
ik ben in de tussentijd verhuisd en er staan 2 enorme masten vlakbij.
Sir Winston Churchill
  maandag 1 januari 2007 @ 16:25:21 #8
161974 starbliss
radio blackhole
pi_44916344
http://www.ethericwarriors.com/main/index.php?page=forums&action=topic&t=634

hierop staat de achtergrond van mijn post en dit is de C&C generals map:

Ik tel 2 mensen die mee willen doen. Mijn vorige username is inderdaad junkie19. Als je kijkt naar mijn persoonlijke gegevens dan zul je zien dat ik er geen geheim van maak.

Ik heb een nieuw account gemaakt met dezelfde persoonlijke gegevens, dat is geen kloon. Wat betreft de tower busters, er zijn onderhand gegnoeg mensen, ook uit nederland die ze aanbieden. Te vinden via google. Nu verder met topic graag.
pi_44916414
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef starbliss het volgende:
http://www.ethericwarriors.com/main/index.php?page=forums&action=topic&t=634

hierop staat de achtergrond van mijn post en dit is de C&C generals map:
[afbeelding]

Ik tel 2 mensen die mee willen doen. Mijn vorige username is inderdaad junkie19. Als je kijkt naar mijn persoonlijke gegevens dan zul je zien dat ik er geen geheim van maak.

Ik heb een nieuw account gemaakt met dezelfde persoonlijke gegevens, dat is geen kloon. Wat betreft de tower busters, er zijn onderhand gegnoeg mensen, ook uit nederland die ze aanbieden. Te vinden via google. Nu verder met topic graag.
ik zal de link ook even nalezen, maar het valt mij op dat veel symbolen verwerkt zitten in bovenstaande "tekening".
Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2007 @ 16:31:56 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44916526
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dit allemaal over gaat, maar wil het wel even aanzien.

Is het een soort roleplay-game ofzo?
  maandag 1 januari 2007 @ 16:41:00 #11
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44916765
In welke oorlog dan ook zijn er geen winnaars..en geen verliezers

welke strategie je ook toepast..

dus nee, ik doe niet mee

[ Bericht 6% gewijzigd door Normalneo op 01-01-2007 17:18:24 ]
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44917101
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:31 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dit allemaal over gaat, maar wil het wel even aanzien.

nee... dit is " echt" .

Maar zoals ik al zei... er zijn films verschenen met dit soort scenario's inclusief overeenkomstige benaming voor de "vijanden" .
Sir Winston Churchill
  maandag 1 januari 2007 @ 16:57:32 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44917169
Niet overtuigd maar ik vind het wel interessant om te zien wat je hebt bedacht, meld me dus vooralsnog aan .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_44917325
Ik vind het wel intressant maar ik doe niet mee met oorlog voeren, ben net klaar met mijn eigen oorlog en om nu mijn hele bestaan met oorlog bezig te zijn?

Negeren doe ik ook wel eens liever als het aankomt op zaken als deze. Als ik geen last ondervind dan ga ik dus niet actie ondernemen, wie weet ooit een andere keer als ze op het moment staan van aanvallen

Zet me maar als reserve in voorlopig

2007 wil ik sowieso een rustig jaar van maken, dus ik sta helemaal reserve.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44917575
ondanks dat ik nieuwsgierig ben naar de rest van je verhaal, en oprecht geinteresseerd ben dus.

Vraag ik mij wat dingen af.

Hoe kom je erbij om bovenstaand op touw te zetten (serieus en wel gelovend dat er boosardige entiteiten bevochten moeten worden) naar aanleiding van een verhaal dat iemand op een forum post over wat hij tijdens een soort trance/lezing gezien heeft ?

als ik nu zou posten dat ik inmiddels geslaagd ben in het contact maken met Beelzebub,
en dat ik gezien heb dat Beezebub zich in het huis van de koningin ophoudt, hij de aanvoerder van de reptillians is... en hij zich gehuisvest heeft in het lichaam van Prins Alexander ?

Ga jij dan naar aanleiding van dit een contact, dit een visioen Alexander om zeep helpen omdat je daadwerkelijk direct aanneemt dat wat ik zeg zo is ??

Hoe heb jij bepaald hoe serieus je deze lezing moet nemen ?
Heb je er uberhaupt een twijfel over gehad ?
Afgezien van wilde verhalen kunnen mensen ook geestesziek zijn en zo gedwongen of per ongeluk jokken, daarnaast kan de verwachting en geloof van mensen hun waarnemingen beinvloeden... iig hun manier van interpreteren.

Als een grote hond op mij afrent denk ik " jeetje wat een heerlijk enthousiaste levendige hond... wat liefffffffff" mijn vorige Turkse buurvrouw zou moord en brand schreeuwen omdat ze denkt dat het beest haar op gaat eten.

Mensen interpreteren zaken verschillend...
mijn vraag aan jou dus.

Neem je maarzo aan wat iemand zegt en komen dit soort dingen niet eens in je op.. geen enkele twijfel of voorzichtigheid ?
Sir Winston Churchill
  maandag 1 januari 2007 @ 17:19:08 #16
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_44917754
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:31 schreef NorthernStar het volgende:

Om in dat jargon te spreken lijkt het een soort van MMORPG waar je op 'in kan loggen' als je een beetje mediteert.

Het schijnt dat je via uittreding ook andere planeten (en sterren?) kunt bezoeken.
pi_44920590
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:42 schreef starbliss het volgende:
Beste mensen,

Gelukkig en gezond 2007. Op het moment is het voor mij en een paar anderen op oa ethericwarriors duidelijk dat de hoogste club entiteiten die op het moment de controle hebben over een groot gedeelte van de NWO zich nabij en op sirius bevinden.
Sirius is een ster, zoals onze zon. Daar kan je je niet op bevinden. Laat staan dichtbij.

Of doel je hier op de Siriusgroep?
  maandag 1 januari 2007 @ 19:20:11 #18
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44921032
ben nog niet helemaal overtuigd van deze complottheorie maar onder het mom: het is nog niet bewezen dat het niet zo is wil ik wel meedoen.

maar gaat dit nou over een computergame of wil de TS dat we spirituele oorlogvoering gaan doen?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 1 januari 2007 @ 19:28:19 #19
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44921244
We moeten de drac op astraal niveau verwoesten met onze astrale legers met magische krachten, daar gaat het over, ik ben heb een powerlevel van 1409821986 TC status, mastered elementen: Water, Lightning, Dark.
Ik heb een gigantisch leger en veel hele sterke officieren onder mij.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  maandag 1 januari 2007 @ 19:29:15 #20
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44921278
Mijn echte naam is "Lord lone"
die uit de legenden ja, ooit gevlucht voor de Dodelijke golem genaamd Icle istus.
  maandag 1 januari 2007 @ 19:53:58 #21
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44922067
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef Daniel.J het volgende:
We moeten de drac op astraal niveau verwoesten met onze astrale legers met magische krachten, daar gaat het over, ik ben heb een powerlevel van 1409821986 TC status, mastered elementen: Water, Lightning, Dark.
Ik heb een gigantisch leger en veel hele sterke officieren onder mij.
moet je niet in het grote WOW topic posten ?

wat the fuck is een powerleven van zoveel TC

??????????????? sorry ik heb hier echt nog nooit van gehoord, please enlighten me
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44923432
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

??????????????? sorry ik heb hier echt nog nooit van gehoord, please enlighten me
Sir Winston Churchill
  maandag 1 januari 2007 @ 21:15:33 #23
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44924644
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

pi_44929248
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:42 schreef starbliss het volgende:

Ik zal later dan posten hoe je via een wormhole jezelf astraal kunt verplaatsen naar bijvoorbeeld sirius (slechte plaats) en welke technieken je kan toepassen om deze wezens remote uit te schakelen.[/b]
Vertel eens... ik ben erg benieuwd. Ik probeer dit al jaren maar ik kom niet op Sirius uit maar op een andere plaats met lekkere wijven enzo (ook niet verkeerd) maar ik wil zo graag eens naar Sirius...
  Moderator dinsdag 2 januari 2007 @ 09:53:52 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44935233
Wat ontzettend jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien Dan had ik al eerder kunnen lachen. TS, dit kun je toch niet serieus menen he? Ik bedoel...kom op.. Voor wie dat zei van euh dinges fabriceren naast kerktorens ofzo. Ik denk dat je in de war bent met een user genaamd Junkie19. Die maakte zogenaamd towerbusters, en die kon je dan naast death towers leggen om zo hun negatieve energie weg te nemen....

Voor de duidelijkheid, hij maakte de busters van een of andere soort stenen in hars of zo, weet ik veel, en de death towers zijn...jawel...telefoonmasten Hij beweerde ijskoud dat als er een gsm mast op een flat stond, en je legde aan de voet van die flat een paar van zijn zelfgemaakte towerbusters, dat dat dan de negatieve energie weg zou nemen...

Maar goed, back on topic. Ik ben het met iemand anders hier eens dat dit het meest idiote topic is dat ik in TRU heb gezien. Prima dat dit TRU is en dat dit soort dingne hier mogen, totaal geen moeite mee, maar het is moeilijk om iets als dit serieus te nemen, terwijl TS het toch w.s. heel serieus bedoeld. Ik vraag me af hoe je in de dagelijkse maatschappij kunt functioneren als je dit gelooft trouwens.

Sirius is voor zover ik weet geen planeet maar een gasreus (kan iemand dat bevestigen dan wel ontkennen?) Ik weet niet hoe je dan op Sirius wil zijn, maar dat lijkt me lastig....hmm ik probeer hier een constructieve bijdrage te leveren, maar het lukt me eigenlijk niet. Ik wil heel graag serieus reageren, maar dit is in mijn ogen echt klinkklare bullshit.

[edit]
Iemand had het al gezegd. Sirius is dus een ster...ja dat wordt lastig om daar oorlogen op te voeren...
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')