Wat ontzettend jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien
![]()
Dan had ik al eerder kunnen lachen. TS, dit kun je toch niet serieus menen he? Ik bedoel...kom op..
![]()
Voor wie dat zei van euh dinges fabriceren naast kerktorens ofzo. Ik denk dat je in de war bent met een user genaamd Junkie19. Die maakte zogenaamd towerbusters, en die kon je dan naast death towers leggen om zo hun negatieve energie weg te nemen....
Voor de duidelijkheid, hij maakte de busters van een of andere soort stenen in hars of zo, weet ik veel, en de death towers zijn...jawel...telefoonmasten
![]()
Hij beweerde ijskoud dat als er een gsm mast op een flat stond, en je legde aan de voet van die flat een paar van zijn zelfgemaakte towerbusters, dat dat dan de negatieve energie weg zou nemen...
Maar goed, back on topic. Ik ben het met iemand anders hier eens dat dit het meest idiote topic is dat ik in TRU heb gezien. Prima dat dit TRU is en dat dit soort dingne hier mogen, totaal geen moeite mee, maar het is moeilijk om iets als dit serieus te nemen, terwijl TS het toch w.s. heel serieus bedoeld. Ik vraag me af hoe je in de dagelijkse maatschappij kunt functioneren als je dit gelooft trouwens.
Sirius is voor zover ik weet geen planeet maar een gasreus (kan iemand dat bevestigen dan wel ontkennen?) Ik weet niet hoe je dan op Sirius wil zijn, maar dat lijkt me lastig....hmm ik probeer hier een constructieve bijdrage te leveren, maar het lukt me eigenlijk niet. Ik wil heel graag serieus reageren, maar dit is in mijn ogen echt klinkklare bullshit.
[edit]
Iemand had het al gezegd. Sirius is dus een ster...ja dat wordt lastig om daar oorlogen op te voeren...