mwah, zit vooruitgang in dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Begint een beetje terug te komen, maar een hele zin uitspreken wil nog niet helemaal.
Hopelijk wel ja. Zou het toch wel erg lastig vinden als het blijft zoals het nu is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mwah, zit vooruitgang in dus
wordt steeds beter ^^
![]()
Ik kom wel even keelonderzoek doen dan of alles wel goed zitquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Zou het toch wel erg lastig vinden als het blijft zoals het nu is.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kom wel even keelonderzoek doen dan of alles wel goed zit![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom je hier toch thee halen?
* Alicey eigen voorraad heeft.
Bazen vinden ook nooit iets leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]Zal me baas leuk vinden...
maar dat komt vast goed![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze er beide vandaag niet
Topless dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze er beide vandaag niet
wanneer volgt de eerste date ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:24 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond sauna + zonnebank. Gisteren ook al gezonnebankt
. En weer gekletst met leuke trainer
.
Caausaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:09 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2007 toegewenst![]()
![]()
(de tijd gaat wel heel erg snel, als het vakantie is)
Mogguhquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:24 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond sauna + zonnebank. Gisteren ook al gezonnebankt
. En weer gekletst met leuke trainer
.
Vast niet, en ik vind het wel goed zo. Zo blijft het leukquote:
Hahaha, dat doet me denken aan wat die trainer gisteren zei. Ik vroeg hem waar de zonnebank stond, en toen keek 'ie me vragend aan. "Ik heb toch een afspraak gemaakt met jou gisteren?" "Oja. Gaan we er samen onder dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
ik las "Vanavond Causa + Zonnebank"![]()
Lijkt me ook best lekker trouwens
quote:
Ik zit te piekeren waneer ik koffie voor swellow zal maken. Hij heeft zich nog niet wakker gemeld. Hij slaapt voor het eerst deze vakantie zo lang als vandaag.quote:
zodra hj er om vraagtquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik zit te piekeren waneer ik koffie voor swellow zal maken. Hij heeft zich nog niet wakker gemeld. Hij slaapt voor het eerst deze vakantie zo lang als vandaag.
Je wilt zelf ook kinderen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik zit te piekeren waneer ik koffie voor swellow zal maken. Hij heeft zich nog niet wakker gemeld. Hij slaapt voor het eerst deze vakantie zo lang als vandaag.
Gisteren de hele middag m'n petekindje hier gehad. Samen sims huisdieren gespeeld. Dat was heel leuk! Ze kan het al goed, pikt het snel op. Ik ben trots op haar. Ze is ook blijven eten. Vrij unieke gebeurtenissen al klinkt het gewoontjes
Dat lijkt me wel wat, zomaar eens Trinity tegenkomen en dan ook nog es ff fijn zonnebanken, das lang geleden voor mequote:
quote:
Ja, dat zal het ws wel wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zodra hj er om vraagt
of hij doet het zelf even
hoe wanhopig kun je zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:35 schreef Alicey het volgende:
MSN'en met collega's kan natuurlijk ook.
Sportplaza Hillegom, mogelijkheid tot beide, ik hang er best vaak rondquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:32 schreef Causa het volgende:
Dat lijkt me wel wat, zomaar eens Trinity tegenkomen en dan ook nog es ff fijn zonnebanken, das lang geleden voor me
Geloof me je bent hierin niet alleen,quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:35 schreef Alicey het volgende:
MSN'en met collega's kan natuurlijk ook.
quote:
Zo die is goed op de hoogte,quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:37 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een oom (notabene) schreef afgelopen kerst ineens "causa, swellow (vul in echte naam) en de kids![]()
Hoe ist mogelijk, eigen fam.. mja ook een prettige kerst![]()
![]()
Ja hoor,quote:goedemorgen Sitethief![]()
![]()
Alles goed?
Ik vind sauna Bolke al spannendquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:48 schreef Causa het volgende:
Sportplaza Trinity? Dan is het dus niet enkel een zonnecentrum. Het is zo'n uitgebreide met fitness en sauna en restaurant en van alles? Het idee alleen al is aantrekkelijk. Vroeger heb ik trouwens fitness gedaan. Waren leuke tijden.
We willen ook eens naar de sauna in hilversum en eens naar de grote in rotterdam, maar evt. willen we ook wachten tot de nieuwe in amsterdam opengaat want daar zal de grootste des lands in de toekomst verrijzen. Maar ik denk dat sauna hilversum wel eens vlot doorgang zou kunnen krijgen.
ik zou de koffie nu makenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Gisteren de hele middag m'n petekindje hier gehad. Samen sims huisdieren gespeeld. Dat was heel leuk! Ze kan het al goed, pikt het snel op. Ik ben trots op haar. Ze is ook blijven eten. Vrij unieke gebeurtenissen al klinkt het gewoontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |