Tja....de plantages waren ook vrij groot.....quote:Op zondag 31 december 2006 21:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat kan Natasia hard lachen (schreeuwen) hè...![]()
Oh, ik dacht door de slagen van de sweepquote:Op zondag 31 december 2006 21:07 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Tja....de plantages waren ook vrij groot.....![]()
Dat weet ik niet. Hoeveel heb je al op?quote:Op zondag 31 december 2006 20:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Apart mannetje, of komt dat door de drank...![]()
Zal het aangekondigde ontslag van Lesley wel zijnquote:Op zondag 31 december 2006 21:20 schreef avonne het volgende:
Goedenavond
Wat staat Bart daar mijmerend naar Huubs bed te staren?
Nog steeds pissed dat Huub wel gesext heeft en hij niet?
[afbeelding]
ik hoor alleen flarden met Boertje Bart (dommie, dommie; gaat toch voor die boxen staan !)quote:Op zondag 31 december 2006 21:28 schreef avonne het volgende:
Jullie moeten wel een beetje dialoog posten, hier, hoor.
Ik zit tegen Koefnoen EN radio 2 op te boksen, ik versta geen woord
geen idee.quote:Op zondag 31 december 2006 21:32 schreef Day het volgende:
Zo, ik ben klaar met gourmetten, hoe is het hier?![]()
Ik las net dat Bart stond te janken, is dat echt waar?
Volgens mij wel. Ik heb de streams gezien, maar hij stond met zijn rug naar de camera. Hij wreef duidelijk met zijn hand door zijn ogen, de blik leek me boekdelen te spreken.quote:Op zondag 31 december 2006 21:32 schreef Day het volgende:
Zo, ik ben klaar met gourmetten, hoe is het hier?![]()
Ik las net dat Bart stond te janken, is dat echt waar?
'k Volg het met flarden. Heb Bart niet zien huilen.quote:Op zondag 31 december 2006 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee.
wie zijn er nog meer hier op Fok?
Natasia zegt ook nog dat ze hem deze keer goed te pakken hebben. Bart beaamd dat. Volgens mij heeft hij het op het ogenblik flink gehad met het spel.quote:Op zondag 31 december 2006 21:38 schreef happyme28 het volgende:
Het gesprek van Bart met Natasia is nu duidelijk te volgen. Bart wil geen 10 jaar daar zitten.Hij heeft geen zin om voor de gek gehouden te worden. Hij zegt Natasia is veel waardevoller voor het programma, ik ben hier met een knip weg, over 2 jaar kunnen ze er zo weer 3 ingooien. Natas zegt dat Lesley echt wel wacht.
Hij heeft duidelijk drank op. Hij heeft eerder een pakje sigaretten gevonden in de gameroom, daar rookt hij nu zijn 2 sigaret al van. Hij heeft zich weer alleen buiten afgezonderd. Hij zit duidelijk vanavond niet lekker in zijn vel.
Wie heeft Bart goed te pakken?quote:Op zondag 31 december 2006 21:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zegt ook nog dat ze hem deze keer goed te pakken hebben. Bart beaamd dat. Volgens mij heeft hij het op het ogenblik flink gehad met het spel.
Volgens mij omdat al het personeel vervangen gaat worden waaronder dus ook Lesley.quote:Op zondag 31 december 2006 21:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zegt ook nog dat ze hem deze keer goed te pakken hebben. Bart beaamd dat. Volgens mij heeft hij het op het ogenblik flink gehad met het spel.
En de reden dat hij baalt is omdat hij nu weet dat Lesley ontslagen wordt?quote:Op zondag 31 december 2006 21:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik heb de streams gezien, maar hij stond met zijn rug naar de camera. Hij wreef duidelijk met zijn hand door zijn ogen, de blik leek me boekdelen te spreken.
Even later in de gameroom:
Bart zegt tegen Lesley "Als ik eruit ga en Nena wint, dan sta ik helemaal voor Sjaak!" Lesley zegt 'Je moet je door niemand laten beinvloeden, ook niet door mij, je gaat gewoon vanuit je eigen gevoel'.
Ik denk dat hij dacht dat hij en Lesley een mooi programma onderdeel waren en dat ze dus niet ontslagen zou worden. Valt nu wel even tegen. Ze zijn dus schijnbaar niet interessant genoeg (en dat is ook zo).quote:Op zondag 31 december 2006 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
En de reden dat hij baalt is omdat hij nu weet dat Lesley ontslagen wordt?
Daar hebben ze toch afspraken over gemaakt?
Op de Tien site staat dat Lesley zegt tegen Bart dat ze dat vanmiddag gehoord heeft blijkbaar.quote:Op zondag 31 december 2006 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
En de reden dat hij baalt is omdat hij nu weet dat Lesley ontslagen wordt?
Daar hebben ze toch afspraken over gemaakt?
Ben ook benieuwd naar de uitslag van de volgende populariteitspoll.quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef happyme28 het volgende:
Denk ook dat Bart dacht dat hij interessant genoeg was met Lesley. (maak ik op uit de opmerking van Bart tegen natasia "Jij bent veel belangrijker voor het programma, ik ben in 'n knip weg')
Op de Tien site staat dat Lesley heeft verteld dat er nieuw personeel wordt gezocht. Niet dat ze wordt ontslagenquote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Op de Tien site staat dat Lesley zegt tegen Bart dat ze dat vanmiddag gehoord heeft blijkbaar.
Maar wel doen hoor. 'k Wordt ziek van dat geklef en wil Bart wel eens zien hoe hij hiermee omgaat. Wordt ie dan een tweede Ilona die alles doet voor de CP's ?quote:Op zondag 31 december 2006 21:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op de Tien site staat dat Lesley heeft verteld dat er nieuw personeel wordt gezocht. Niet dat ze wordt ontslagen
Op de Talpasite wordt ook al gespeculeerd over een vertrek, maar ik geloof dat het alleen maar een eerste impulsieve reaktie van hem is hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 22:06 schreef elsie het volgende:
Bart zei ook nog tegen Lesley als hij haar zou verliezen en wel winnaar van de Villa zijn dan had hij toch verloren ...hij heeft z'n conclusie getrokken...
Er hangt (zeker in combinatie met de drank) zowiezo drama in de lucht.quote:Op zondag 31 december 2006 22:08 schreef Kaleddis het volgende:
Drama, nu Lesley in tranen.
Precies, zoals Brian nu met Benji op z'n kruis ligtquote:Op zondag 31 december 2006 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er hangt (zeker in combinatie met de drank) zowiezo drama in de lucht.![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 22:08 schreef Kaleddis het volgende:
Drama, nu Lesley in tranen.
quote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef avonne het volgende:
Wie dacht dat het niet gekker kon na gisteravond....
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef avonne het volgende:
Wie dacht dat het niet gekker kon na gisteravond....
[afbeelding]
Benji pijpt Brian en B&L worden mogelijk uit elkaar getrokken. Voor de rest is het lekker rustigquote:Op zondag 31 december 2006 22:13 schreef demins het volgende:
Wat gebeurt der potverdomme nou allemaal?
quote:Op zondag 31 december 2006 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, dan stop scanman met kijken. dat zouden ze nooit doen.![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Nou Bart, als je nu wilt dat Lesley mag blijven dan moet je ff wat verder gaan dan normaal. Goed voor de kijkcijfers enzo...
Nee, maar de dreigingen waren al daarquote:Op zondag 31 december 2006 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
is nog niet gebeurd, he, bij DGK?
Terwijl we al bijna 100 dagen bezig zijn
hij weet het al meerdere dagen dus dit is het punt denk ik ook niet. Meer drank, besef, verliefdheid...quote:Op zondag 31 december 2006 22:20 schreef Day het volgende:
Maar Bart en Lesley hadden toch afspraken gemaakt over een eventueel ontslag van haar? Waarom zijn ze dan zo van streek?
CP's sparen en ze kan op bezoek komen.
En als de reactie van de redactie begrijp ik dat er helemaal niet gezegd is dat ze weggaat, dus waar gaat dit over?
Op de Talpa site staat dat de duik misschien naar de tuinvijver verplaatst wordt.quote:Op zondag 31 december 2006 22:21 schreef Kaleddis het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden hoor:
Nieuwjaarsduik geannuleerd door gevaarlijke zee
Voor het eerst in 39 jaar geen duik. Bron
Ik zou ze gewoon brengen en laten springenquote:Op zondag 31 december 2006 22:21 schreef Kaleddis het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden hoor:
Nieuwjaarsduik geannuleerd door gevaarlijke zee
Voor het eerst in 39 jaar geen duik. Bron
Zouden ze geluisterd hebbenquote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op de Talpa site staat dat de duik misschien naar de tuinvijver verplaatst wordt.
Je vergeet Huub, Huub en Huub.quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij weet het al meerdere dagen dus dit is het punt denk ik ook niet. Meer drank, besef, verliefdheid...
Denk ik
Bron !!quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op de Talpa site staat dat de duik misschien naar de tuinvijver verplaatst wordt.
Naar redactie om opheldering te vragen?quote:Op zondag 31 december 2006 22:36 schreef pos het volgende:
Waar is Bart?
Hij is leukquote:
Ja! Touché!!!quote:
Ja redactie, help ons eensquote:Op zondag 31 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Wat zit Lesley nou dwars?
Ze mag Bart niet uit de kooi pratenquote:Op zondag 31 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Wat zit Lesley nou dwars?
Over wat dan ????quote:Op zondag 31 december 2006 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Naar redactie om opheldering te vragen?
Die vijver zit tjokvol japanse kooikarpers. Die denken dat ze gevoerd worden....quote:Op zondag 31 december 2006 22:41 schreef avonne het volgende:
Dat gaat Brian echt niet leuk vinden... in de vijver
Bart is vermistquote:Op zondag 31 december 2006 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over wat dan ????
Sorry ben net binnen, heb veel gemist![]()
Wat ik van Sylvia begrijp zijn ze ook al die tijd al niet gevoerdquote:Op zondag 31 december 2006 22:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die vijver zit tjokvol japanse kooikarpers. Die denken dat ze gevoerd worden....![]()
Ik ga wel even onder mn bed kijkenquote:
Roddeltrutquote:Op zondag 31 december 2006 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia vertelt tegen Brian over haar gesprek met Lesley.
quote:Op zondag 31 december 2006 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart heeft alles weer recht gebreid.
Hij zal wel hebben gezegd:Zij eruit, ik ook eruit...
quote:
Ja, met zijn "over een jaartje, over 2 jaar, over een maand lachen we weer zo hard".quote:
Mentaal is ook sterker!quote:Op zondag 31 december 2006 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, met zijn "over een jaartje, over 2 jaar, over een maand lachen we weer zo hard".
Ik vind mentaal sterker hoor.
Geef haar eens ongelijkquote:Op zondag 31 december 2006 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit gaat nooit lang goed met zo'n huilebalk...
Ze hoopt vast echt dat ie eruit gaat en ze is teleurgesteld dat ie het niet doet...
Wie is dat ???quote:Op zondag 31 december 2006 22:53 schreef demins het volgende:
Cruella zit alleen op de bank.
Is geen act, gwoon een vrouw, verliefd met emotiesquote:Op zondag 31 december 2006 22:55 schreef tipsch het volgende:
Zelfs deze huilebalkerij is saai. wegwezen met die act A.U.B.
Ik geef haar geen ongelijk want als hij blijft verkiest hij de kans op de villa boven haar, zwaar dilemma en niet fijn als je van een villa moet verliezen...quote:
Tis dat ???quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef avonne het volgende:
Zou het nou een soort Stockholm-syndroom zijn?
Dat Bart zo verliefd is?
eens en voor mij niet te begrijpenquote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik geef haar geen ongelijk want als hij blijft verkiest hij de kans op de villa boven haar, zwaar dilemma en niet fijn als je van een villa moet verliezen...
Zeg eigenlijk alleen maar dat dit falikant fout gaat als hij deelnemer van het spel blijft.
De "vriendschap" tussen Brian en Nena iig wel.quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef avonne het volgende:
Zou het nou een soort Stockholm-syndroom zijn?
Dat Bart zo verliefd is?
Zeg er even bij "Een echt vent springt als eerste"quote:Op zondag 31 december 2006 22:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die vijver zit tjokvol japanse kooikarpers. Die denken dat ze gevoerd worden....![]()
Ik ga mn haar vervenquote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Netty en Cruella deVille uit 101 Dalmatiers!![]()
Nee, helemaal niet als je bedenkt dat ze beiden hebben gezegd dit gevoel nog nooit zo sterk voor iemand gehad te hebben....quote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
eens en voor mij niet te begrijpen
Klopt !!!quote:Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet als je bedenkt dat ze beiden hebben gezegd dit gevoel nog nooit zo sterk voor iemand gehad te hebben....
Voor Bart klaarblijkelijk niet, maar Lesley is pas 22...iemand die wat langer zou meedraaien zou hem door de stront laten zakkenquote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Ga er dan uit lul...................liefde is toch belangrijker dan geld............... of ben ik gek ?
Dat een ontvoerde of gijzelaar zich door de afzondering gaat hechten aan de ontvoerder.quote:
Wil je mijn professionele oordeel?quote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Ga er dan uit lul...................liefde is toch belangrijker dan geld............... of ben ik gek ?
Ok, maar dat zie ik dan meer bij Brian en Nenaquote:Op zondag 31 december 2006 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat een ontvoerde of gijzelaar zich door de afzondering gaat hechten aan de ontvoerder.
Oftewel dat de beslotenheid van DGK er voor zorgt dat Bart al zijn romantische etc emoties op Lesley projecteert bij gebrek aan beter, en zelf niet meer door heeft dat het in een andere omgeving misschien heel anders tussen hen is.
En wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Graag darlingquote:
Jammer dan , is de realiteit en beter dan dit stomme nep levenquote:Op zondag 31 december 2006 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan?
Dan zit je een week lang 24 uur bij elkaar, en dan ga je weer aan het werk en dat soort dingen.
Zie je elkaar hooguit een paar uurtjes per dag.
Dan ga je bij je zelf denken... "had ik net zo goed kunnen blijven zitten"
Elke deur zou trots zijn om zich met jou te mogen vergelijken!quote:
Elke deur ????quote:Op zondag 31 december 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Elke deur zou trots zijn om zich met jou te mogen vergelijken!![]()
Verschillende mogelijkhedenquote:Op zondag 31 december 2006 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand nou wat er is gebeurd waardoor Lesley dramaqueen aan het spelen is?
al is het alleen maar om ons te bewijzen dat het niet interessant is?quote:Op zondag 31 december 2006 23:07 schreef avonne het volgende:
kunnen we streams op Huub, Sylvia en compagny krijgen?
Je hebt helemaal gelijk, ik ga me ook weer bezig houden met mijn eigen levenquote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Verschillende mogelijkheden
- ze mag hem niet meer vragen weg te gaan
- ze wordt binnenkort ontslagen
- ze kan het programma niet meer verdragen
WHATEVER, I don't care
Wat ben jij opstandig vandaag?quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Verschillende mogelijkheden
- ze mag hem niet meer vragen weg te gaan
- ze wordt binnenkort ontslagen
- ze kan het programma niet meer verdragen
WHATEVER, I don't care
zorg dat je een paar vingertjes overhoudtquote:Op zondag 31 december 2006 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik ga me ook weer bezig houden met mijn eigen leven![]()
Zeker, daarstraks stonden ze ook al samen onder de douchequote:Op zondag 31 december 2006 23:16 schreef Day het volgende:
Natasia is wel heel erg klef met Lesley. Ik zou echt uitkijken als ik haar was.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:15 schreef avonne het volgende:
[..]
al is het alleen maar om ons te bewijzen dat het niet interessant is?
Ze zegt ook, we vonden allemaal dat je witte billen hebtquote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef avonne het volgende:
Tessy (Tessa?) vraagt of Huub het weer zou doen, zoals gisteravond.
Hij knikt blij
Huub denkt ook dat hij een topprestatie heeft geleverd!quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef avonne het volgende:
Tessy (Tessa?) vraagt of Huub het weer zou doen, zoals gisteravond.
Hij knikt blij
Ze probeert elke vorm van intimiteit te saboteren!quote:Op zondag 31 december 2006 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Sjonge jonge, kan Natasia niet ff 5 minuten uit de buurt van Lesley blijven. "Gaat het goed, gaat het goed ?"![]()
Doe normaal zegquote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zegt dat je gek als een deur bent
Nee, het stond op teletekst. De nieuwjaarsduik gaat voor het eerst sinds 30 jaar niet door ivm weersomstandigheden. Ik vind het erg jammer, want ik zou ook gaan (5e keer).quote:Op zondag 31 december 2006 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag Brian niet van zijn moeder?
Ja en/of om elke kans te grijpen om weer in beeld te komen. Ze snapt ook wel weer dat een huilende Lesley televisie is.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ze probeert elke vorm van intimiteit te saboteren!
Jij bent mijn favo-exegeetje!quote:Op zondag 31 december 2006 23:28 schreef avonne het volgende:
[..]
wat nou? Heb ik het niet goed begrepen?
Allez, ik hou me er wel buiten
Jij gelooft álles wat ze vertellen op Internet, is het niet?quote:
ik wil wel wat snedigs zeggen, maar ik begrijp je even nietquote:Op zondag 31 december 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Jij gelooft álles wat ze vertellen op Internet, is het niet?![]()
Vanaf waar?quote:Op zondag 31 december 2006 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
sorry, maf dabn dom zijn, maar ik snap er niks van, sorry ????
Ben echt vredelieverd maar vat hem niet
En je borrel smaakt ook wel goed denk ik....quote:Op zondag 31 december 2006 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
sorry, maf dabn dom zijn, maar ik snap er niks van, sorry ????
Ben echt vredelieverd maar vat hem niet
had het toch niet tegen jou liefquote:
Je beschikt niet over de kennis of ik man of vrouw ben!quote:Op zondag 31 december 2006 23:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wil wel wat snedigs zeggen, maar ik begrijp je even niet
laat dan maar zitten, ik bemoeide me met iets tussen 2 andere mensenquote:Op zondag 31 december 2006 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
sorry, mag dan dom zijn, maar ik snap er niks van, sorry ????
Ben echt vredelievend maar vat hem niet
had het ook niet tegen jou mutsquote:Op zondag 31 december 2006 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
had het toch niet tegen jou lief
Off topic: wil je het weten ???quote:Op zondag 31 december 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je borrel smaakt ook wel goed denk ik....![]()
![]()
ok , dank je lief, ben wat emo, sorryquote:
Nou dat kon niemand weten hier! Geen leuke manier om oudejaarsdag te vieren!quote:Op zondag 31 december 2006 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Off topic: wil je het weten ???
Heb 5 uur lang een vriendin getroost waarvan de man vreemd is gegaan op oudejaarsdag. Sorry, mag ik even raar zijn ? en niet snappen wat er hier speelt en me schaam dat ik het niet begrijp
quote:Op zondag 31 december 2006 23:37 schreef demins het volgende:
[..]
Je beschikt niet over de kennis of ik man of vrouw ben!![]()
yeah, right....quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb 5 uur lang een vriendin getroost waarvan de man vreemd is gegaan op oudejaarsdag. Sorry, mag ik even raar zijn ? en niet snappen wat er hier speelt en me schaam dat ik het niet begrijp
Je moest eens weten hoeveel relaties er op de laatste dag vh jaar stuklopen...lijkt wel een trend aan het worden...quote:Op zondag 31 december 2006 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dat kon niemand weten hier! Geen leuke manier om oudejaarsdag te vieren!
Maar goed, op nieuwjaarsdag of 2-1-2007 was ook niet leuk geweest...
sorry, nu weer gewoon ontopicquote:Op zondag 31 december 2006 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dat kon niemand weten hier! Geen leuke manier om oudejaarsdag te vieren!
Maar goed, op nieuwjaarsdag of 2-1-2007 was ook niet leuk geweest...
Je hebt het wel tegen de Emo-man, he!quote:Op zondag 31 december 2006 23:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ok , dank je lief, ben wat emo, sorry
geeft niks, joh. Iedereen mist wel es een keertje de draad in een topic.quote:Op zondag 31 december 2006 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik , maar ben er behoorlijk naar van. Maar ga me er van afzetten, thxquote:Op zondag 31 december 2006 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was ook maar een garpje. Sorry!!!
![]()
yeah, right.... what? Ik zég dat ik een vent ben, jij gelooft het!quote:
Jij ook Avonnne, een heel goed 2007 en blijf posten !!!! kusquote:Op zondag 31 december 2006 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
geeft niks, joh. Iedereen mist wel es een keertje de draad in een topic.
Vooral als men in het topic een beetje aan het geinen en klooien is.
Ik haak nu af, voor een uurtje of zo
IEDEREEN EEN GOED 2007 !!!
quote:Op zondag 31 december 2006 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen de Emo-man, he!![]()
JAquote:Op zondag 31 december 2006 23:44 schreef demins het volgende:
[..]
yeah, right.... what? Ik zég dat ik een vent ben, jij gelooft het!
Echt niet normaal, ik merk het.................... vandaar dat ik zeg tegen die Bart: ga weg........eikelquote:Op zondag 31 december 2006 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel relaties er op de laatste dag vh jaar stuklopen...lijkt wel een trend aan het worden...
Jij ook en maak er al het goeds van....quote:Op zondag 31 december 2006 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
geeft niks, joh. Iedereen mist wel es een keertje de draad in een topic.
Vooral als men in het topic een beetje aan het geinen en klooien is.
Ik haak nu af, voor een uurtje of zo
IEDEREEN EEN GOED 2007 !!!
Dankjewel, dat is het mooiste compliment wat ik ooit van een man gekregen heb!quote:
Ik stort me om twaalf uur in je armen, dat je niet schrikt!quote:Op zondag 31 december 2006 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Echt niet normaal, ik merk het.................... vandaar dat ik zeg tegen die Bart: ga weg........eikel
Jij bij mij ? of Bart bij Lesleyquote:Op zondag 31 december 2006 23:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stort me om twaalf uur in je armen, dat je niet schrikt!![]()
Hou met het ergste rekening!quote:Op zondag 31 december 2006 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij bij mij ? of Bart bij Lesley![]()
Is de countdown al begonnen...?quote:Op zondag 31 december 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
5 minutes for count down.....
Hey joh, een heel gelukkig 2007 gewenst!quote:Op zondag 31 december 2006 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
Er kwam geen visite voor haar dus ze is af en toe (vooral op momenten dat ze niet gelegen kwam) uit haar bed komen rollen om even te kijken hoe alles ging met iedereen.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom heeft Natasiaaaaaaaaa steeds haar nachtjapon aan?????
Dan denkt hij dat we hem niet zien!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom doet bart af en toe zijn ogen dicht ??
Heeft hij ogen dan???quote:Op maandag 1 januari 2007 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom doet bart af en toe zijn ogen dicht ??
Nee, die heeft ze deze keer bij binnenkomst al gegeven.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt er nog een slot van loverboy mama?
Ff lekker een steek onder water geven, vlak voor ze weg gaat?
Ja die stond al rond 19.00 uur gisteren op nu.nlquote:Op maandag 1 januari 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
Hadden jullie dit al mee gekregen?
De nieuwjaarsduik in Scheveningen gaat niet door.De combinatie van harde wind en opkomend tij leidt tot sterke stroming en hoge golven.Ook in Katwijk en elders gaan de zeeduiken niet door.
(Bron NOS)
Daar komt Huub goed mee weg
Volgens mij heeft boer Bart het voor mekaar gekregen dat ze in slaap gevallen isquote:Op maandag 1 januari 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
Waar is Lesley zo stil en/of kwaad over???
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft boer Bart het voor mekaar gekregen dat ze in slaap gevallen is![]()
![]()
Oh slapen ze allebei? Ik dacht hij vol toewijding naar haar lag te kijken.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij maakt d'r ook zo weer wakker met die bomen die hij aan het doorzagen is![]()
En ik zag die toewijding juist aan voor een bezorgde ''shit hoe ga ik dit oplossen blik"quote:Op maandag 1 januari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Oh slapen ze allebei? Ik dacht hij vol toewijding naar haar lag te kijken.
Dat vraagt Bart zich ook afquote:Op maandag 1 januari 2007 02:10 schreef Darklight het volgende:
waarom slaapt lesley?
ze lagen te zoenen, en zijn toen in slaap gevallenquote:Op maandag 1 januari 2007 02:19 schreef Darklight het volgende:
dat snap ik
maar waarmo liggen ze in bed, en zitetn ze niet beneden?
Was nogal drama voor die 2 vanavond. Wilde lekker ff klef doen denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:19 schreef Darklight het volgende:
dat snap ik
maar waarmo liggen ze in bed, en zitetn ze niet beneden?
Praat hij nou zo moeilijk of heeft hij gewoon een beetje te veel op?quote:Op maandag 1 januari 2007 02:20 schreef avonne het volgende:
Michel "spaar maar gauw weer 150 punten"
[afbeelding]
Gaat idd niet doorquote:Op maandag 1 januari 2007 02:26 schreef Sonique het volgende:
Gaat de nieuwjaarduik nu door of niet. ik hoorde bij Paul de Leeuw dat het niet doorgaat ivm het weer enzo...
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
HAHAHAquote:Op maandag 1 januari 2007 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gaat idd niet door
Waren nog wel "geruchten" dat het doorgaat in de vijver, maar daar schijnen gevaarlijke gouden kooikarpers te leven.
gaat niet doorquote:Op maandag 1 januari 2007 02:26 schreef Sonique het volgende:
Gaat de nieuwjaarduik nu door of niet. ik hoorde bij Paul de Leeuw dat het niet doorgaat ivm het weer enzo...
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Nu opeens wel.....quote:Op maandag 1 januari 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Lesley lijken wel bezig te zijn
'k Zit er al op te wachtenquote:Op maandag 1 januari 2007 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
Moet Lesley eigenlijk ook om 3 uur weg?
Straks staat Natasia weer schreeuwend in een slaapkamer.
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
offtopic: heeft je avatar het overleeft ?
Gaat niet lukken ben ik bang... Ook al zou Bart Leslie neuken, Huub neukte een wildvreemde hoer. Ik mag toch aannemen dat Lelsie geen hoer is. En dan nog, Leslie is niet wildvreemd...quote:
Ik mag het hopen!quote:Op maandag 1 januari 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Lesley lijken echt te denken "wat moeten we nu". Volgens mij denkt Bart er echt aan om eruit te gaan.
heee, helemaal mee eens. opkrassen!quote:Op maandag 1 januari 2007 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet er gewoon uit gaan. Lijkt me vrij duidelijk.
Ben het zowaar eens met je eens, Bart mag gaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet er gewoon uit gaan. Lijkt me vrij duidelijk.
De hoofdprijs IS Lesley volgens mijquote:Op maandag 1 januari 2007 02:48 schreef Sonique het volgende:
Mooi dilemma voor Bart. Hoofdprijs of Leslie.
Ik ben het met je eens, alweer. Nu stoppen hoor!quote:Op maandag 1 januari 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De hoofdprijs IS Lesley volgens mij
Hij kan het alleen nog maar verknallen door té lang in het huis te blijven. Hij moet gewoon gaan nu
Dat zei ze eerder ook.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Lesley kan het hem alleen niet vragen, want dan zal hij het haar altijd kwalijk blijven nemen als het ooit mis zou gaan.
Eens, maar Bart is niet zo goed in keuzes maken. Bart is Laks. Bart laat alles maar zo'n beetje zoals het is... Lekker veilig.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De hoofdprijs IS Lesley volgens mij
Hij kan het alleen nog maar verknallen door té lang in het huis te blijven. Hij moet gewoon gaan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |