Tja....de plantages waren ook vrij groot.....quote:Op zondag 31 december 2006 21:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat kan Natasia hard lachen (schreeuwen) hè...![]()
Oh, ik dacht door de slagen van de sweepquote:Op zondag 31 december 2006 21:07 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Tja....de plantages waren ook vrij groot.....![]()
Dat weet ik niet. Hoeveel heb je al op?quote:Op zondag 31 december 2006 20:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Apart mannetje, of komt dat door de drank...![]()
Zal het aangekondigde ontslag van Lesley wel zijnquote:Op zondag 31 december 2006 21:20 schreef avonne het volgende:
Goedenavond
Wat staat Bart daar mijmerend naar Huubs bed te staren?
Nog steeds pissed dat Huub wel gesext heeft en hij niet?
[afbeelding]
ik hoor alleen flarden met Boertje Bart (dommie, dommie; gaat toch voor die boxen staan !)quote:Op zondag 31 december 2006 21:28 schreef avonne het volgende:
Jullie moeten wel een beetje dialoog posten, hier, hoor.
Ik zit tegen Koefnoen EN radio 2 op te boksen, ik versta geen woord
geen idee.quote:Op zondag 31 december 2006 21:32 schreef Day het volgende:
Zo, ik ben klaar met gourmetten, hoe is het hier?![]()
Ik las net dat Bart stond te janken, is dat echt waar?
Volgens mij wel. Ik heb de streams gezien, maar hij stond met zijn rug naar de camera. Hij wreef duidelijk met zijn hand door zijn ogen, de blik leek me boekdelen te spreken.quote:Op zondag 31 december 2006 21:32 schreef Day het volgende:
Zo, ik ben klaar met gourmetten, hoe is het hier?![]()
Ik las net dat Bart stond te janken, is dat echt waar?
'k Volg het met flarden. Heb Bart niet zien huilen.quote:Op zondag 31 december 2006 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee.
wie zijn er nog meer hier op Fok?
Natasia zegt ook nog dat ze hem deze keer goed te pakken hebben. Bart beaamd dat. Volgens mij heeft hij het op het ogenblik flink gehad met het spel.quote:Op zondag 31 december 2006 21:38 schreef happyme28 het volgende:
Het gesprek van Bart met Natasia is nu duidelijk te volgen. Bart wil geen 10 jaar daar zitten.Hij heeft geen zin om voor de gek gehouden te worden. Hij zegt Natasia is veel waardevoller voor het programma, ik ben hier met een knip weg, over 2 jaar kunnen ze er zo weer 3 ingooien. Natas zegt dat Lesley echt wel wacht.
Hij heeft duidelijk drank op. Hij heeft eerder een pakje sigaretten gevonden in de gameroom, daar rookt hij nu zijn 2 sigaret al van. Hij heeft zich weer alleen buiten afgezonderd. Hij zit duidelijk vanavond niet lekker in zijn vel.
Wie heeft Bart goed te pakken?quote:Op zondag 31 december 2006 21:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zegt ook nog dat ze hem deze keer goed te pakken hebben. Bart beaamd dat. Volgens mij heeft hij het op het ogenblik flink gehad met het spel.
Volgens mij omdat al het personeel vervangen gaat worden waaronder dus ook Lesley.quote:Op zondag 31 december 2006 21:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zegt ook nog dat ze hem deze keer goed te pakken hebben. Bart beaamd dat. Volgens mij heeft hij het op het ogenblik flink gehad met het spel.
En de reden dat hij baalt is omdat hij nu weet dat Lesley ontslagen wordt?quote:Op zondag 31 december 2006 21:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik heb de streams gezien, maar hij stond met zijn rug naar de camera. Hij wreef duidelijk met zijn hand door zijn ogen, de blik leek me boekdelen te spreken.
Even later in de gameroom:
Bart zegt tegen Lesley "Als ik eruit ga en Nena wint, dan sta ik helemaal voor Sjaak!" Lesley zegt 'Je moet je door niemand laten beinvloeden, ook niet door mij, je gaat gewoon vanuit je eigen gevoel'.
Ik denk dat hij dacht dat hij en Lesley een mooi programma onderdeel waren en dat ze dus niet ontslagen zou worden. Valt nu wel even tegen. Ze zijn dus schijnbaar niet interessant genoeg (en dat is ook zo).quote:Op zondag 31 december 2006 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
En de reden dat hij baalt is omdat hij nu weet dat Lesley ontslagen wordt?
Daar hebben ze toch afspraken over gemaakt?
Op de Tien site staat dat Lesley zegt tegen Bart dat ze dat vanmiddag gehoord heeft blijkbaar.quote:Op zondag 31 december 2006 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
En de reden dat hij baalt is omdat hij nu weet dat Lesley ontslagen wordt?
Daar hebben ze toch afspraken over gemaakt?
Ben ook benieuwd naar de uitslag van de volgende populariteitspoll.quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef happyme28 het volgende:
Denk ook dat Bart dacht dat hij interessant genoeg was met Lesley. (maak ik op uit de opmerking van Bart tegen natasia "Jij bent veel belangrijker voor het programma, ik ben in 'n knip weg')
Op de Tien site staat dat Lesley heeft verteld dat er nieuw personeel wordt gezocht. Niet dat ze wordt ontslagenquote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Op de Tien site staat dat Lesley zegt tegen Bart dat ze dat vanmiddag gehoord heeft blijkbaar.
Maar wel doen hoor. 'k Wordt ziek van dat geklef en wil Bart wel eens zien hoe hij hiermee omgaat. Wordt ie dan een tweede Ilona die alles doet voor de CP's ?quote:Op zondag 31 december 2006 21:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op de Tien site staat dat Lesley heeft verteld dat er nieuw personeel wordt gezocht. Niet dat ze wordt ontslagen
Op de Talpasite wordt ook al gespeculeerd over een vertrek, maar ik geloof dat het alleen maar een eerste impulsieve reaktie van hem is hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 22:06 schreef elsie het volgende:
Bart zei ook nog tegen Lesley als hij haar zou verliezen en wel winnaar van de Villa zijn dan had hij toch verloren ...hij heeft z'n conclusie getrokken...
Er hangt (zeker in combinatie met de drank) zowiezo drama in de lucht.quote:Op zondag 31 december 2006 22:08 schreef Kaleddis het volgende:
Drama, nu Lesley in tranen.
Precies, zoals Brian nu met Benji op z'n kruis ligtquote:Op zondag 31 december 2006 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er hangt (zeker in combinatie met de drank) zowiezo drama in de lucht.![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 22:08 schreef Kaleddis het volgende:
Drama, nu Lesley in tranen.
quote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef avonne het volgende:
Wie dacht dat het niet gekker kon na gisteravond....
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 december 2006 22:11 schreef avonne het volgende:
Wie dacht dat het niet gekker kon na gisteravond....
[afbeelding]
Benji pijpt Brian en B&L worden mogelijk uit elkaar getrokken. Voor de rest is het lekker rustigquote:Op zondag 31 december 2006 22:13 schreef demins het volgende:
Wat gebeurt der potverdomme nou allemaal?
quote:Op zondag 31 december 2006 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, dan stop scanman met kijken. dat zouden ze nooit doen.![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Nou Bart, als je nu wilt dat Lesley mag blijven dan moet je ff wat verder gaan dan normaal. Goed voor de kijkcijfers enzo...
Nee, maar de dreigingen waren al daarquote:Op zondag 31 december 2006 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
is nog niet gebeurd, he, bij DGK?
Terwijl we al bijna 100 dagen bezig zijn
hij weet het al meerdere dagen dus dit is het punt denk ik ook niet. Meer drank, besef, verliefdheid...quote:Op zondag 31 december 2006 22:20 schreef Day het volgende:
Maar Bart en Lesley hadden toch afspraken gemaakt over een eventueel ontslag van haar? Waarom zijn ze dan zo van streek?
CP's sparen en ze kan op bezoek komen.
En als de reactie van de redactie begrijp ik dat er helemaal niet gezegd is dat ze weggaat, dus waar gaat dit over?
Op de Talpa site staat dat de duik misschien naar de tuinvijver verplaatst wordt.quote:Op zondag 31 december 2006 22:21 schreef Kaleddis het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden hoor:
Nieuwjaarsduik geannuleerd door gevaarlijke zee
Voor het eerst in 39 jaar geen duik. Bron
Ik zou ze gewoon brengen en laten springenquote:Op zondag 31 december 2006 22:21 schreef Kaleddis het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden hoor:
Nieuwjaarsduik geannuleerd door gevaarlijke zee
Voor het eerst in 39 jaar geen duik. Bron
Zouden ze geluisterd hebbenquote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op de Talpa site staat dat de duik misschien naar de tuinvijver verplaatst wordt.
Je vergeet Huub, Huub en Huub.quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij weet het al meerdere dagen dus dit is het punt denk ik ook niet. Meer drank, besef, verliefdheid...
Denk ik
Bron !!quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op de Talpa site staat dat de duik misschien naar de tuinvijver verplaatst wordt.
Naar redactie om opheldering te vragen?quote:Op zondag 31 december 2006 22:36 schreef pos het volgende:
Waar is Bart?
Hij is leukquote:
Ja! Touché!!!quote:
Ja redactie, help ons eensquote:Op zondag 31 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Wat zit Lesley nou dwars?
Ze mag Bart niet uit de kooi pratenquote:Op zondag 31 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Wat zit Lesley nou dwars?
Over wat dan ????quote:Op zondag 31 december 2006 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Naar redactie om opheldering te vragen?
Die vijver zit tjokvol japanse kooikarpers. Die denken dat ze gevoerd worden....quote:Op zondag 31 december 2006 22:41 schreef avonne het volgende:
Dat gaat Brian echt niet leuk vinden... in de vijver
Bart is vermistquote:Op zondag 31 december 2006 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over wat dan ????
Sorry ben net binnen, heb veel gemist![]()
Wat ik van Sylvia begrijp zijn ze ook al die tijd al niet gevoerdquote:Op zondag 31 december 2006 22:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die vijver zit tjokvol japanse kooikarpers. Die denken dat ze gevoerd worden....![]()
Ik ga wel even onder mn bed kijkenquote:
Roddeltrutquote:Op zondag 31 december 2006 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia vertelt tegen Brian over haar gesprek met Lesley.
quote:Op zondag 31 december 2006 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart heeft alles weer recht gebreid.
Hij zal wel hebben gezegd:Zij eruit, ik ook eruit...
quote:
Ja, met zijn "over een jaartje, over 2 jaar, over een maand lachen we weer zo hard".quote:
Mentaal is ook sterker!quote:Op zondag 31 december 2006 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, met zijn "over een jaartje, over 2 jaar, over een maand lachen we weer zo hard".
Ik vind mentaal sterker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |