Ik hoorde ook zoiets, maar vuurwerk is beetje heftig hier. (arme avater, die is bang en moet er nog wel ff uit)quote:Op zondag 31 december 2006 19:43 schreef Missy_1974 het volgende:
ze verteld net dat er een nieuw paarden meisje komt. (als ik het goed verstond)
Kijk, dat ik mezelf hier op FOK! voor LUL zet is het ene, maar mijn hondje blijft mijn maatje, die ga ik niet voor schut zetten....quote:Op zondag 31 december 2006 19:47 schreef bosb het volgende:
Heb je niet zo'n mooi jasje, met ingebouwde oorwarmers/geluidsdempers zoals benji draagt???
Net zoals bij de paarden, harde muziek. Dus ff koptelefoontje opzettenquote:Op zondag 31 december 2006 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets, maar vuurwerk is beetje heftig hier. (arme avater, die is bang en moet er nog wel ff uit)
quote:Op zondag 31 december 2006 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk, dat ik mezelf hier op FOK! voor LUL zet is het ene, maar mijn hondje blijft mijn maatje, die ga ik niet voor schut zetten....![]()
Jawel, in Zuid-frankrijk ook wel hoor, de inheemse bevolking loopt zelf met een mandje te zoeken......maar in Nederland eet je gewoon wel gekweekte slakken....bvquote:Op zondag 31 december 2006 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In Spanje (binnenland) ging de bevolking de bergen in, na een regenbui.
Niets kweken. Puur natuur. Ok, de manier van bereiden is een beetje cru.
Maar oooooooooooooooooo zo lekker....
Daar koste een bord vol iets van 400 Ptas. Waar je in een restaurant wel het 10-voudige voor betaalde.
Ik vond het wel een mooie grap, de rest kan er ook wel om lachenquote:Op zondag 31 december 2006 19:52 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het nu echt te ver gaan hoor, maar het schijnt dus dat de redactie op de schermen in de gameroom heeft gezet dat er een videoboodschap komt om ze zo daar weg te lokken zodat Bart, NL, Brian en Natas + aanhang de gameroom kon innemen. Te laag dat de redactie zich daarmee inlaat.
Ik kijk toch echt het liefst gewoon naar een gezellig zussengesprek tussen Nena en Tessy.
Ja en zo lopen hier ook 2 katten rond...die staan met hun neuzen tegen het raam te kijken!quote:Op zondag 31 december 2006 19:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Net zoals bij de paarden, harde muziek. Dus ff koptelefoontje opzetten![]()
(Ik heb hier overigens een kat die vuurwerk geweldig vind , zit al uren voor het raam naar het vuurwerk te gluren.) Maar dat geheel offtopic....
Mag Brian niet van zijn moeder?quote:Op zondag 31 december 2006 19:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nieuwjaarsduik gaat niet door.
Nee, want ze had toch een auto-verhuurbedrijf?quote:Op zondag 31 december 2006 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Brians moeder is er ook weer, met alweer een bommetje (van de Talpasite):
Netty maakt wederom haar intrede in de Villa. Na een korte begroeting neemt ze Brian mee naar de Private Room. Netty heeft een duidelijke boodschap voor haar zoon: “Je mag wel uitkijken met Nena. Ze is echt niet te vertrouwen. Ze vindt jou helemaal niks, dat heeft ze letterlijk gezegd.”
Heeft Netty idd gelijk in, voor een vaste relatie vindt Nena Brian niks.
dat was 1.5 uur geleden al hier gepost hoorquote:Op zondag 31 december 2006 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Brians moeder is er ook weer, met alweer een bommetje (van de Talpasite):
Netty maakt wederom haar intrede in de Villa. Na een korte begroeting neemt ze Brian mee naar de Private Room. Netty heeft een duidelijke boodschap voor haar zoon: “Je mag wel uitkijken met Nena. Ze is echt niet te vertrouwen. Ze vindt jou helemaal niks, dat heeft ze letterlijk gezegd.”
Heeft Netty idd gelijk in, voor een vaste relatie vindt Nena Brian niks.
quote:Op zondag 31 december 2006 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
@day
Je zag geen verschil tussen Nena en haar zus?
Ze zegt ook continue ...."Ofzo"![]()
Ze heeft volgens mij vorige week al aan hem laten weten (via vage gesprekjes bij de stallen). Misschien is het wel daarom dat hij de hele week al zo sjacho is...quote:Op zondag 31 december 2006 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar is Bart dan niet helemaal in zak en as dat Lesley eruit vliegt of is het gewoon een bommetje die ze erin gooit omdat ze de geruchten op internet heeft gelezen?
Natuurlijk, hij zuigt nogal een bonk energie uit die relatie......quote:Op zondag 31 december 2006 20:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij vorige week al aan hem laten weten (via vage gesprekjes bij de stallen). Misschien is het wel daarom dat hij de hele week al zo sjacho is...
Volgens mij heeft ze geen drank nodig om irritant te zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 20:27 schreef Fikkert het volgende:
natasia heeft al weer te veel gedronken en begint weer te irritant te worden, mooi moment om er vandoor te gaan!
veel plezier met de jaarwisseling allemaal !!
![]()
quote:
Maar met een beetje mazzel trekt ze dat niet na al die weken geen alcohol en niet eten en valt ze om een uur of 11 neerquote:Op zondag 31 december 2006 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Ze moeten echt een grote pleister op die mond van Natasia plakken, jeeeeezus. Die zit overigens flink champagne te slurpen na weken van geen alcohol, dus dat zal haar nog wel een tandje luidruchtiger maken dan ze normaal al is. .. zucht..
De gasten mogen toch tot 03:00 blijven....quote:Op zondag 31 december 2006 20:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar met een beetje mazzel trekt ze dat niet na al die weken geen alcohol en niet eten en valt ze om een uur of 11 neer![]()
Waarschijnlijk Michel, de vriend van Ilona.....quote:Op zondag 31 december 2006 20:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie is die relaxte Amsterdammer?
Apart mannetje, of komt dat door de drank...quote:Op zondag 31 december 2006 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Michel, de vriend van Ilona.....
Misschien heeft dat iets te maken met de kutsfeer...quote:Op zondag 31 december 2006 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is die paardenslet met d'r zelf bezig.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |