Nee, ik had je toch net al een hele schaal voor jezelf gegevenquote:
Kort nieuws binnenlandquote:Op zondag 31 december 2006 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik zag op RTL teletekst staan dat de Nieuwjaarsduik niet doorgaat. Info volgt later??
Kan het op i-net nog niet vinden overigens.
http://www.unoxhartjewinter.nl/hartjewinter/?nav=nieuwjaarsduikquote:Op zondag 31 december 2006 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik zag op RTL teletekst staan dat de Nieuwjaarsduik niet doorgaat. Info volgt later??
Kan het op i-net nog niet vinden overigens.
Ze kunnen toch ook een nieuwjaarsduik doen in een van de vele plassen die ons land rijk is?quote:Op zondag 31 december 2006 19:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kort nieuws binnenland
De traditionele nieuwjaarsduik in Scheveningen gaat morgen niet door. De combinatie van harde wind en opkomend tij leidt tot hoge golfslag en sterke stroming, en dat is te gevaarlijk.
Bron
DGK_REDACTIE niet vertellen hoor aan Huub en Brian![]()
Kunnen ze mooi alsnog met z'n allenquote:Op zondag 31 december 2006 19:19 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben toch gewoon een vijver in de achtertuin??
Ach, zet om 23.00 uur een oproep voor de streamers neer, heb je nog kans dat er nog wat volk op afkomt ook... net echt.quote:Op zondag 31 december 2006 19:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi alsnog met z'n allen![]()
Ja, das een goeie, gewoon in de tuin-vijver pleuren die twee......quote:Op zondag 31 december 2006 19:19 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben toch gewoon een vijver in de achtertuin??
Ik wil niet lullig doen, maar dat zij die grote.quote:Op zondag 31 december 2006 19:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, ik had je toch net al een hele schaal voor jezelf gegeven![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar dat zij die grote.
Echte caracoles zijn van die slakjes die in je tuin zitten, van die kleintjes.
Die vang je dan. En ze komen huisje niet uit. Alleen bij zonlicht. Dus je zet ze in de zon. En als ze dan uit het huisje kruipen dan gooi je ze in kokend water. En daarna in een garnituur met olijfolie en kruiden.
Klinkt heel bruut, want je kijkt dat arme slakje aan. En dan pak je dat beestje met je voortanden en slurpt het slakkenhuis dusdanig leeg tot je aan de poep bent van de slak, en dan bijt je de slak door.....
Ach... is kwestie van wennen....
Ik ben in een Escarsôts-kwekerij geweest in Zuid-Frankrijk....die worden gekweekt op verschillende kruiden-gewassen, die eten ze op en gaan ze lekker van smaken......quote:Op zondag 31 december 2006 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar dat zij die grote.
Echte caracoles zijn van die slakjes die in je tuin zitten, van die kleintjes.
Die vang je dan. En ze komen huisje niet uit. Alleen bij zonlicht. Dus je zet ze in de zon. En als ze dan uit het huisje kruipen dan gooi je ze in kokend water. En daarna in een garnituur met olijfolie en kruiden.
Klinkt heel bruut, want je kijkt dat arme slakje aan. En dan pak je dat beestje met je voortanden en slurpt het slakkenhuis dusdanig leeg tot je aan de poep bent van de slak, en dan bijt je de slak door.....
Ach... is kwestie van wennen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |