Wie heeft Bart goed te pakken?quote:Op zondag 31 december 2006 21:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zegt ook nog dat ze hem deze keer goed te pakken hebben. Bart beaamd dat. Volgens mij heeft hij het op het ogenblik flink gehad met het spel.
Volgens mij omdat al het personeel vervangen gaat worden waaronder dus ook Lesley.quote:Op zondag 31 december 2006 21:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zegt ook nog dat ze hem deze keer goed te pakken hebben. Bart beaamd dat. Volgens mij heeft hij het op het ogenblik flink gehad met het spel.
En de reden dat hij baalt is omdat hij nu weet dat Lesley ontslagen wordt?quote:Op zondag 31 december 2006 21:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik heb de streams gezien, maar hij stond met zijn rug naar de camera. Hij wreef duidelijk met zijn hand door zijn ogen, de blik leek me boekdelen te spreken.
Even later in de gameroom:
Bart zegt tegen Lesley "Als ik eruit ga en Nena wint, dan sta ik helemaal voor Sjaak!" Lesley zegt 'Je moet je door niemand laten beinvloeden, ook niet door mij, je gaat gewoon vanuit je eigen gevoel'.
Ik denk dat hij dacht dat hij en Lesley een mooi programma onderdeel waren en dat ze dus niet ontslagen zou worden. Valt nu wel even tegen. Ze zijn dus schijnbaar niet interessant genoeg (en dat is ook zo).quote:Op zondag 31 december 2006 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
En de reden dat hij baalt is omdat hij nu weet dat Lesley ontslagen wordt?
Daar hebben ze toch afspraken over gemaakt?
Op de Tien site staat dat Lesley zegt tegen Bart dat ze dat vanmiddag gehoord heeft blijkbaar.quote:Op zondag 31 december 2006 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
En de reden dat hij baalt is omdat hij nu weet dat Lesley ontslagen wordt?
Daar hebben ze toch afspraken over gemaakt?
Ben ook benieuwd naar de uitslag van de volgende populariteitspoll.quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef happyme28 het volgende:
Denk ook dat Bart dacht dat hij interessant genoeg was met Lesley. (maak ik op uit de opmerking van Bart tegen natasia "Jij bent veel belangrijker voor het programma, ik ben in 'n knip weg')
Op de Tien site staat dat Lesley heeft verteld dat er nieuw personeel wordt gezocht. Niet dat ze wordt ontslagenquote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Op de Tien site staat dat Lesley zegt tegen Bart dat ze dat vanmiddag gehoord heeft blijkbaar.
Maar wel doen hoor. 'k Wordt ziek van dat geklef en wil Bart wel eens zien hoe hij hiermee omgaat. Wordt ie dan een tweede Ilona die alles doet voor de CP's ?quote:Op zondag 31 december 2006 21:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op de Tien site staat dat Lesley heeft verteld dat er nieuw personeel wordt gezocht. Niet dat ze wordt ontslagen
Op de Talpasite wordt ook al gespeculeerd over een vertrek, maar ik geloof dat het alleen maar een eerste impulsieve reaktie van hem is hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 22:06 schreef elsie het volgende:
Bart zei ook nog tegen Lesley als hij haar zou verliezen en wel winnaar van de Villa zijn dan had hij toch verloren ...hij heeft z'n conclusie getrokken...
Er hangt (zeker in combinatie met de drank) zowiezo drama in de lucht.quote:Op zondag 31 december 2006 22:08 schreef Kaleddis het volgende:
Drama, nu Lesley in tranen.
Precies, zoals Brian nu met Benji op z'n kruis ligtquote:Op zondag 31 december 2006 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er hangt (zeker in combinatie met de drank) zowiezo drama in de lucht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |