Wil je mijn professionele oordeel?quote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Ga er dan uit lul...................liefde is toch belangrijker dan geld............... of ben ik gek ?
Ok, maar dat zie ik dan meer bij Brian en Nenaquote:Op zondag 31 december 2006 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat een ontvoerde of gijzelaar zich door de afzondering gaat hechten aan de ontvoerder.
Oftewel dat de beslotenheid van DGK er voor zorgt dat Bart al zijn romantische etc emoties op Lesley projecteert bij gebrek aan beter, en zelf niet meer door heeft dat het in een andere omgeving misschien heel anders tussen hen is.
En wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Ga er dan uit lul...................liefde is toch belangrijker dan geld............... of ben ik gek ?
Graag darlingquote:
Jammer dan , is de realiteit en beter dan dit stomme nep levenquote:Op zondag 31 december 2006 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan?
Dan zit je een week lang 24 uur bij elkaar, en dan ga je weer aan het werk en dat soort dingen.
Zie je elkaar hooguit een paar uurtjes per dag.
Dan ga je bij je zelf denken... "had ik net zo goed kunnen blijven zitten"
Elke deur zou trots zijn om zich met jou te mogen vergelijken!quote:
Elke deur ????quote:Op zondag 31 december 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Elke deur zou trots zijn om zich met jou te mogen vergelijken!![]()
Verschillende mogelijkhedenquote:Op zondag 31 december 2006 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand nou wat er is gebeurd waardoor Lesley dramaqueen aan het spelen is?
al is het alleen maar om ons te bewijzen dat het niet interessant is?quote:Op zondag 31 december 2006 23:07 schreef avonne het volgende:
kunnen we streams op Huub, Sylvia en compagny krijgen?
Je hebt helemaal gelijk, ik ga me ook weer bezig houden met mijn eigen levenquote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Verschillende mogelijkheden
- ze mag hem niet meer vragen weg te gaan
- ze wordt binnenkort ontslagen
- ze kan het programma niet meer verdragen
WHATEVER, I don't care
Wat ben jij opstandig vandaag?quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Verschillende mogelijkheden
- ze mag hem niet meer vragen weg te gaan
- ze wordt binnenkort ontslagen
- ze kan het programma niet meer verdragen
WHATEVER, I don't care
zorg dat je een paar vingertjes overhoudtquote:Op zondag 31 december 2006 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik ga me ook weer bezig houden met mijn eigen leven![]()
Zeker, daarstraks stonden ze ook al samen onder de douchequote:Op zondag 31 december 2006 23:16 schreef Day het volgende:
Natasia is wel heel erg klef met Lesley. Ik zou echt uitkijken als ik haar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |