Geef haar eens ongelijkquote:Op zondag 31 december 2006 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit gaat nooit lang goed met zo'n huilebalk...
Ze hoopt vast echt dat ie eruit gaat en ze is teleurgesteld dat ie het niet doet...
Wie is dat ???quote:Op zondag 31 december 2006 22:53 schreef demins het volgende:
Cruella zit alleen op de bank.
Is geen act, gwoon een vrouw, verliefd met emotiesquote:Op zondag 31 december 2006 22:55 schreef tipsch het volgende:
Zelfs deze huilebalkerij is saai. wegwezen met die act A.U.B.
Ik geef haar geen ongelijk want als hij blijft verkiest hij de kans op de villa boven haar, zwaar dilemma en niet fijn als je van een villa moet verliezen...quote:
Tis dat ???quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef avonne het volgende:
Zou het nou een soort Stockholm-syndroom zijn?
Dat Bart zo verliefd is?
eens en voor mij niet te begrijpenquote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik geef haar geen ongelijk want als hij blijft verkiest hij de kans op de villa boven haar, zwaar dilemma en niet fijn als je van een villa moet verliezen...
Zeg eigenlijk alleen maar dat dit falikant fout gaat als hij deelnemer van het spel blijft.
De "vriendschap" tussen Brian en Nena iig wel.quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef avonne het volgende:
Zou het nou een soort Stockholm-syndroom zijn?
Dat Bart zo verliefd is?
Zeg er even bij "Een echt vent springt als eerste"quote:Op zondag 31 december 2006 22:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die vijver zit tjokvol japanse kooikarpers. Die denken dat ze gevoerd worden....![]()
Ik ga mn haar vervenquote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Netty en Cruella deVille uit 101 Dalmatiers!![]()
Nee, helemaal niet als je bedenkt dat ze beiden hebben gezegd dit gevoel nog nooit zo sterk voor iemand gehad te hebben....quote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
eens en voor mij niet te begrijpen
Klopt !!!quote:Op zondag 31 december 2006 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet als je bedenkt dat ze beiden hebben gezegd dit gevoel nog nooit zo sterk voor iemand gehad te hebben....
Voor Bart klaarblijkelijk niet, maar Lesley is pas 22...iemand die wat langer zou meedraaien zou hem door de stront laten zakkenquote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Ga er dan uit lul...................liefde is toch belangrijker dan geld............... of ben ik gek ?
Dat een ontvoerde of gijzelaar zich door de afzondering gaat hechten aan de ontvoerder.quote:
Wil je mijn professionele oordeel?quote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Ga er dan uit lul...................liefde is toch belangrijker dan geld............... of ben ik gek ?
Ok, maar dat zie ik dan meer bij Brian en Nenaquote:Op zondag 31 december 2006 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat een ontvoerde of gijzelaar zich door de afzondering gaat hechten aan de ontvoerder.
Oftewel dat de beslotenheid van DGK er voor zorgt dat Bart al zijn romantische etc emoties op Lesley projecteert bij gebrek aan beter, en zelf niet meer door heeft dat het in een andere omgeving misschien heel anders tussen hen is.
En wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !!!
Graag darlingquote:
Jammer dan , is de realiteit en beter dan dit stomme nep levenquote:Op zondag 31 december 2006 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan?
Dan zit je een week lang 24 uur bij elkaar, en dan ga je weer aan het werk en dat soort dingen.
Zie je elkaar hooguit een paar uurtjes per dag.
Dan ga je bij je zelf denken... "had ik net zo goed kunnen blijven zitten"
Elke deur zou trots zijn om zich met jou te mogen vergelijken!quote:
Elke deur ????quote:Op zondag 31 december 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Elke deur zou trots zijn om zich met jou te mogen vergelijken!![]()
Verschillende mogelijkhedenquote:Op zondag 31 december 2006 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand nou wat er is gebeurd waardoor Lesley dramaqueen aan het spelen is?
al is het alleen maar om ons te bewijzen dat het niet interessant is?quote:Op zondag 31 december 2006 23:07 schreef avonne het volgende:
kunnen we streams op Huub, Sylvia en compagny krijgen?
Je hebt helemaal gelijk, ik ga me ook weer bezig houden met mijn eigen levenquote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Verschillende mogelijkheden
- ze mag hem niet meer vragen weg te gaan
- ze wordt binnenkort ontslagen
- ze kan het programma niet meer verdragen
WHATEVER, I don't care
Wat ben jij opstandig vandaag?quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Verschillende mogelijkheden
- ze mag hem niet meer vragen weg te gaan
- ze wordt binnenkort ontslagen
- ze kan het programma niet meer verdragen
WHATEVER, I don't care
zorg dat je een paar vingertjes overhoudtquote:Op zondag 31 december 2006 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik ga me ook weer bezig houden met mijn eigen leven![]()
Zeker, daarstraks stonden ze ook al samen onder de douchequote:Op zondag 31 december 2006 23:16 schreef Day het volgende:
Natasia is wel heel erg klef met Lesley. Ik zou echt uitkijken als ik haar was.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:15 schreef avonne het volgende:
[..]
al is het alleen maar om ons te bewijzen dat het niet interessant is?
Ze zegt ook, we vonden allemaal dat je witte billen hebtquote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef avonne het volgende:
Tessy (Tessa?) vraagt of Huub het weer zou doen, zoals gisteravond.
Hij knikt blij
Huub denkt ook dat hij een topprestatie heeft geleverd!quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef avonne het volgende:
Tessy (Tessa?) vraagt of Huub het weer zou doen, zoals gisteravond.
Hij knikt blij
Ze probeert elke vorm van intimiteit te saboteren!quote:Op zondag 31 december 2006 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Sjonge jonge, kan Natasia niet ff 5 minuten uit de buurt van Lesley blijven. "Gaat het goed, gaat het goed ?"![]()
Doe normaal zegquote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zegt dat je gek als een deur bent
Nee, het stond op teletekst. De nieuwjaarsduik gaat voor het eerst sinds 30 jaar niet door ivm weersomstandigheden. Ik vind het erg jammer, want ik zou ook gaan (5e keer).quote:Op zondag 31 december 2006 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag Brian niet van zijn moeder?
Ja en/of om elke kans te grijpen om weer in beeld te komen. Ze snapt ook wel weer dat een huilende Lesley televisie is.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ze probeert elke vorm van intimiteit te saboteren!
Jij bent mijn favo-exegeetje!quote:Op zondag 31 december 2006 23:28 schreef avonne het volgende:
[..]
wat nou? Heb ik het niet goed begrepen?
Allez, ik hou me er wel buiten
Jij gelooft álles wat ze vertellen op Internet, is het niet?quote:
ik wil wel wat snedigs zeggen, maar ik begrijp je even nietquote:Op zondag 31 december 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Jij gelooft álles wat ze vertellen op Internet, is het niet?![]()
Vanaf waar?quote:Op zondag 31 december 2006 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
sorry, maf dabn dom zijn, maar ik snap er niks van, sorry ????
Ben echt vredelieverd maar vat hem niet
En je borrel smaakt ook wel goed denk ik....quote:Op zondag 31 december 2006 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
sorry, maf dabn dom zijn, maar ik snap er niks van, sorry ????
Ben echt vredelieverd maar vat hem niet
had het toch niet tegen jou liefquote:
Je beschikt niet over de kennis of ik man of vrouw ben!quote:Op zondag 31 december 2006 23:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wil wel wat snedigs zeggen, maar ik begrijp je even niet
laat dan maar zitten, ik bemoeide me met iets tussen 2 andere mensenquote:Op zondag 31 december 2006 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
sorry, mag dan dom zijn, maar ik snap er niks van, sorry ????
Ben echt vredelievend maar vat hem niet
had het ook niet tegen jou mutsquote:Op zondag 31 december 2006 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
had het toch niet tegen jou lief
Off topic: wil je het weten ???quote:Op zondag 31 december 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je borrel smaakt ook wel goed denk ik....![]()
![]()
ok , dank je lief, ben wat emo, sorryquote:
Nou dat kon niemand weten hier! Geen leuke manier om oudejaarsdag te vieren!quote:Op zondag 31 december 2006 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Off topic: wil je het weten ???
Heb 5 uur lang een vriendin getroost waarvan de man vreemd is gegaan op oudejaarsdag. Sorry, mag ik even raar zijn ? en niet snappen wat er hier speelt en me schaam dat ik het niet begrijp
quote:Op zondag 31 december 2006 23:37 schreef demins het volgende:
[..]
Je beschikt niet over de kennis of ik man of vrouw ben!![]()
yeah, right....quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb 5 uur lang een vriendin getroost waarvan de man vreemd is gegaan op oudejaarsdag. Sorry, mag ik even raar zijn ? en niet snappen wat er hier speelt en me schaam dat ik het niet begrijp
Je moest eens weten hoeveel relaties er op de laatste dag vh jaar stuklopen...lijkt wel een trend aan het worden...quote:Op zondag 31 december 2006 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dat kon niemand weten hier! Geen leuke manier om oudejaarsdag te vieren!
Maar goed, op nieuwjaarsdag of 2-1-2007 was ook niet leuk geweest...
sorry, nu weer gewoon ontopicquote:Op zondag 31 december 2006 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dat kon niemand weten hier! Geen leuke manier om oudejaarsdag te vieren!
Maar goed, op nieuwjaarsdag of 2-1-2007 was ook niet leuk geweest...
Je hebt het wel tegen de Emo-man, he!quote:Op zondag 31 december 2006 23:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ok , dank je lief, ben wat emo, sorry
geeft niks, joh. Iedereen mist wel es een keertje de draad in een topic.quote:Op zondag 31 december 2006 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik , maar ben er behoorlijk naar van. Maar ga me er van afzetten, thxquote:Op zondag 31 december 2006 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was ook maar een garpje. Sorry!!!
![]()
yeah, right.... what? Ik zég dat ik een vent ben, jij gelooft het!quote:
Jij ook Avonnne, een heel goed 2007 en blijf posten !!!! kusquote:Op zondag 31 december 2006 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
geeft niks, joh. Iedereen mist wel es een keertje de draad in een topic.
Vooral als men in het topic een beetje aan het geinen en klooien is.
Ik haak nu af, voor een uurtje of zo
IEDEREEN EEN GOED 2007 !!!
quote:Op zondag 31 december 2006 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen de Emo-man, he!![]()
JAquote:Op zondag 31 december 2006 23:44 schreef demins het volgende:
[..]
yeah, right.... what? Ik zég dat ik een vent ben, jij gelooft het!
Echt niet normaal, ik merk het.................... vandaar dat ik zeg tegen die Bart: ga weg........eikelquote:Op zondag 31 december 2006 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel relaties er op de laatste dag vh jaar stuklopen...lijkt wel een trend aan het worden...
Jij ook en maak er al het goeds van....quote:Op zondag 31 december 2006 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
geeft niks, joh. Iedereen mist wel es een keertje de draad in een topic.
Vooral als men in het topic een beetje aan het geinen en klooien is.
Ik haak nu af, voor een uurtje of zo
IEDEREEN EEN GOED 2007 !!!
Dankjewel, dat is het mooiste compliment wat ik ooit van een man gekregen heb!quote:
Ik stort me om twaalf uur in je armen, dat je niet schrikt!quote:Op zondag 31 december 2006 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Echt niet normaal, ik merk het.................... vandaar dat ik zeg tegen die Bart: ga weg........eikel
Jij bij mij ? of Bart bij Lesleyquote:Op zondag 31 december 2006 23:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stort me om twaalf uur in je armen, dat je niet schrikt!![]()
Hou met het ergste rekening!quote:Op zondag 31 december 2006 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij bij mij ? of Bart bij Lesley![]()
Is de countdown al begonnen...?quote:Op zondag 31 december 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
5 minutes for count down.....
Hey joh, een heel gelukkig 2007 gewenst!quote:Op zondag 31 december 2006 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |