Er kwam geen visite voor haar dus ze is af en toe (vooral op momenten dat ze niet gelegen kwam) uit haar bed komen rollen om even te kijken hoe alles ging met iedereen.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom heeft Natasiaaaaaaaaa steeds haar nachtjapon aan?????
Dan denkt hij dat we hem niet zien!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom doet bart af en toe zijn ogen dicht ??
Heeft hij ogen dan???quote:Op maandag 1 januari 2007 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom doet bart af en toe zijn ogen dicht ??
Nee, die heeft ze deze keer bij binnenkomst al gegeven.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt er nog een slot van loverboy mama?
Ff lekker een steek onder water geven, vlak voor ze weg gaat?
Ja die stond al rond 19.00 uur gisteren op nu.nlquote:Op maandag 1 januari 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
Hadden jullie dit al mee gekregen?
De nieuwjaarsduik in Scheveningen gaat niet door.De combinatie van harde wind en opkomend tij leidt tot sterke stroming en hoge golven.Ook in Katwijk en elders gaan de zeeduiken niet door.
(Bron NOS)
Daar komt Huub goed mee weg
Volgens mij heeft boer Bart het voor mekaar gekregen dat ze in slaap gevallen isquote:Op maandag 1 januari 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
Waar is Lesley zo stil en/of kwaad over???
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft boer Bart het voor mekaar gekregen dat ze in slaap gevallen is![]()
![]()
Oh slapen ze allebei? Ik dacht hij vol toewijding naar haar lag te kijken.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij maakt d'r ook zo weer wakker met die bomen die hij aan het doorzagen is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |