quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:12 schreef bukgeit het volgende:
Wat hebben Chris Isaak, dEUS en The Eagles gemeen?
die ken ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:10 schreef jerver73 het volgende:
vitalic - my friend dario?
Briljant nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
die ken ik nietR&B nummer en een bekende reppert zingt ook een mopje mee.
het is inderdaad een Lamborghini Gallardo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:13 schreef Z het volgende:
Ha.
Iets van Jamiroquai? Volgens mij is het een Lamborghini overigens.
die is het nietquote:
Die zoek ik. Het nummer heet Smack that. (shitty singer in the face)quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik zag vandeweek Eminem in een clip van mijn favoriete artiest allertijden Akon. Zoek je die?
quote:feel you creepin', I can see you from my shadow.
Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo.
Maybe go to my place and just kick it, like Taebo.
And possibly bend you over.
Look back and watch me
smack that, all on the floor,
smack that, give me some more,
smack that, 'till you get sore
smack that, oooh.
smack that, all on the floor,
smack that, give me some more,
smack that, 'till you get sore,
smack that, oooh.
Nou, zeg het dan maar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef bartrid het volgende:
ik heb per ongeluk naar de url van de foto gekeken.
Ja, ik ben meer een Plato-man.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:04 schreef jerver73 het volgende:
ah iig mark en oscar.... bekend van de Velvet in leiden ... kraak & smaak dus
Ja, sorry, was te lui om 'm op photobucket te zettenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef bartrid het volgende:
ik heb per ongeluk naar de url van de foto gekeken.
Ja toch? Ben daar niet zo lang geleden nog langs gelopen in Leiden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef bartrid het volgende:
ik neem aan dat de Plaatboef dan niet meer bestaat?
ik ben er dit keer niet geweest toen ik in Den Haag was, maar meestal ga ik er wel even kijken. Dit keer alleen Lalaland en Plato met een bezoek verblijdt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja toch? Ben daar niet zo lang geleden nog langs gelopen in Leiden.
Plaatboef in Den Haag moeten inmiddels multimiljonair zijn dankzij mij![]()
Plato kom ik echt nooitquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ben er dit keer niet geweest toen ik in Den Haag was, maar meestal ga ik er wel even kijken. Dit keer alleen Lalaland en Plato met een bezoek verblijdt.
Plato is ook niet zo heel bijzonder vind ik. Lalaland heeft dan weer een redelijike industrial selectie maar een niet zo vriendelijke persoon achter de kassa.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Plato kom ik echt nooit, Lalaland is wel erg oke
ga straks maar weer eens geld uitgeven daar
Plaatboef leiden leeft nog ondr de bezielende leiding van Jono, alleen niet meer op de steenstraat, zit nu op de lange marequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef bartrid het volgende:
Ja hoor, maar op een andere locatie. Nu alweer een jaartje of 10 in de oude binnenstad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef bartrid het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
Plato is ook niet zo heel bijzonder vind ik. Lalaland heeft dan weer een redelijike industrial selectie maar een niet zo vriendelijke persoon achter de kassa.....
Kijk,... en gelijk het adres.. ik zal er eens gaan kijken..... jammer dat die oude man van die tweede hands vinyl zaak dood is (de winkel)quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat chagerijnige wijf![]()
Net zo'n cultfiguur als die vent van Rocky Road![]()
Ik ben ook al weer een jaartje of 8 weg uit Leiden dus dat kan wel kloppen danquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja hoor, maar op een andere locatie. Nu alweer een jaartje of 10 in de oude binnenstad.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef bartrid het volgende:
Inderdaad dat chagerijnige wijf. Ik hoorde eergisteren van een vriend van me dat zelfs Thruston Moore van Sonic Youth er wat over gezegd had toen SY in het Paard speelde
Ze was vanmiddag wel opvallend aardig. Zou ze stiekem meelezen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:43 schreef Z het volgende:
Dat moet dan wel een heel chagrijnig wijf zijn zeg.
dat was ze donderdag ook toen ik er was. Waarschijnlijk de goede tijd van de maand of zo....quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag wel opvallend aardig. Zou ze stiekem meelezen?
Volgens mij hebben ze iets in het leidingwater gedaan. Die van de Plaatboef was ook al zo gezellig, ik kreeg zelfs korting van 'mquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat was ze donderdag ook toen ik er was. Waarschijnlijk de goede tijd van de maand of zo....
Of gewoon kerststemming of zoquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets in het leidingwater gedaan. Die van de Plaatboef was ook al zo gezellig, ik kreeg zelfs korting van 'm![]()
had helemaal niet door dat er nog 1 openstondquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:42 schreef jerver73 het volgende:
Ik begrijp dat mijn vraag vervalt....?
Mevrouw Ullman?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef ranja het volgende:
Ze wordt 48 vandaag.
Gezien Kraak & Smaak van eerder gok ik op Wipneus en Pimquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef jerver73 het volgende:
Hmmm... misshcien heb je ook wel gelijk en moet ik de eboel wat vlot trekken ... Ik zoek dus een nederlands dj duo dat "iets"heeft gedaan met oscar harris dit jaar.... (en niet alleen met oscar overigens)
quote:Het label Supertracks Records brengt eind oktober in samenwerking met Fonos.nl de dubbel-cduit. De eerste cd bestaat uit vergeten funkbreaks uit Nederland van o.a. de Houseband, Rogier van Otterloo en de Dutch Rhythm Steel & Show Band. Op de tweede cd met de titel
staan nieuwe bewerkingen van deze tracks door
en
. Het duo gebruikt samples van de eerste cd en werken samen met o.a. Pete Philly, Paradox (Illicit), Colin Benders , zanger U-Gene en Oscar Harris.
Uhm, tja, nee niet echt neequote:Op zondag 31 december 2006 01:47 schreef knars het volgende:
Als hij zijn bril inruilt voor een baard en zijn misleidende pruik afzet waaronder zijn lange haar te voorschijnkomt, herken ik hier wel Lemmy in voordat hij wratten liet groeien
Paul C-Mon it isquote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef knars het volgende:
Paul Simon?
quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef bartrid het volgende:
zijn er nog stoute kindertjes hier?
quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef bartrid het volgende:
zijn er nog stoute kindertjes hier?
Dat heeft zij inderdaad. Leona Lewis, winnares van X-Factor.quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef ranja het volgende:
Heeft zij de britse kerst-nummer 1?
bartrid +1quote:Op zondag 31 december 2006 14:00 schreef bartrid het volgende:
Nee, de spice girls dacht ik.
quote:If I bought it nigga please don't touch
And keep talking that mess, that's fine
But could you walk and talk at the same time
And It's my mine name that is on that Jag
So remove your bags let me call you a cab
quote:To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
Everything you own in the box to the left
Ik gok 'To the left'quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Gambolputty het volgende:
Nee, da's Beyonce. Geen idee hoe het nummer heet.
Nee, da's het enige wat ik zeker weet. 't is een raar woord, ik zag het een paar weken geleden.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Ik ken alleen maar Crazy In Love van Beyoncé. Dus die gok ik.
Gambolputty +1. Nummer heet Irreplacable.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Gambolputty het volgende:
Nee, da's Beyonce. Geen idee hoe het nummer heet.
Wow! Eindelijk: Gambolputty staat op 1 in de scorelijst!quote:Op maandag 1 januari 2007 13:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
Gambolputty +1. Nummer heet Irreplacable.
En allemaal de beste wensen natuurlijk!
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Wow! Eindelijk: Gambolputty staat op 1 in de scorelijst!
quote:De legendarische poprockbandwerkt aan een comeback. Dat schrijft de Britse krant Daily Mirror. De band rond kopman
zou komende zomer een serie concerten willen geven; waar en wanneer is nog niet bekend.
'The Police werkt aan comeback'quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:34 schreef bartrid het volgende:
the police?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:30 schreef Berkery het volgende:
Philip Glass?
Sack_Blabbath + 1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Queen toch?
Jemig, wat is iedereen meteen ijverig in het nieuwe jaarquote:Ik doe geen nieuwe, ik moet weer aan de slag
... uit de tijd dat ie nog gewoon Chaim Witz heettequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef Charmian het volgende:
Gene Simmons dacht ik
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef bartrid het volgende:
Led zeppelin?
Sorry ik zit een beetje te klootviolen met m'n pcquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:13 schreef schaap001 het volgende:
Het is een beetje moeilijk op gang komen hier, in het nieuwe jaar...![]()
als dat zo is, ben ik helemaal blij dat ik niet meer naar de nederlandse radio luisterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:32 schreef belsen het volgende:Marco Borsato - Rood Jan Smit - Als de morgen is gekomen Tropical Danny en nog eentje - Toppertje Marco Borsato & Andrea Boccelli - ? Gnarls Barkley - Crazy
die kent iedereen toch welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:54 schreef peaceman het volgende:
Jan Smit?
die ken ik zelfsquote:
eerlijk gezegd, geen ideequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat dat exotische nummer?
oh, was die van Blue?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, zeker die Simon Webb van Blue?
Zegt dit iets over ons of over de top 40quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:35 schreef ranja het volgende:
heeft gewoon bijna een half jaar in de top 40 gestaan en niemand kent het
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef jerver73 het volgende:
Zegt dit iets over ons of over de top 40![]()
Met jou weet je het maar nooitquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef knars het volgende:
Gokje: Manuela kemp presenteert,
Rob de Nijs
Guus Meeuwis![]()
De Dijk
Blöf
en Daniël Lohues geven acte de presence?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef knars het volgende:
Doe dan ook maar Xander de Buisonjé erbij, Is Ook Schitterend, Raccoon en René Froger.
Ja, zo heet het nog steeds.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef knars het volgende:
Dit is toch dat meebralfeestje wa teerst de Vrienden van Amstel Live was?
Allen niet van de partij...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef knars het volgende:
Nou okee, ik blijf nog wel even doorgokken. Ik wil mijn eerste triviapuntje van 2007 scoren![]()
Doe dan maar Wendy van Dijk als presentatrice, en verder euhm...
Jan Smit, Kane, Di-rect, Intwine, Jet, Bettie Serveert?
Alle 3quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef ranja het volgende:
1 = Frank Boeyen
4 = Krezip
6 = Bennie Jolink
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef knars het volgende:
Within Temptation
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Sheer en Rowwen Heze al genoemd?
ik heb hier laatst ook een vraag over gesteld,maar ben de presentatrice vergeten
Ik niet, vreselijk wijfquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef knars het volgende:
Ellen ten Damme?
ach jij vind becki onslow leukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik niet, vreselijk wijf![]()
heb ook maar opgezocht
jajaja, jajaja, jajajajajajajaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Chelsea Dagger - The Fratellallallalalalalalatis
Nee. En nee geen metal. Maar wel in een hele verre metaluithoek te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef knars het volgende:
Megadeth, of in ieder geval iets in de metalhoek?
Solo doet ze me zo niet heel veel. Ik heb haar wel een keer gezien terwijl alleen maar Blondie nummers speelde. Dat was erg gaafquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef knars het volgende:
Ellen ten Damme?
Nee, hele andere uithoekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:50 schreef Berkery het volgende:
Keith Caputo?
Nee geen metal, nee geen soloprojectquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef knars het volgende:
wel een soloproject van iemand die metal gespeeld heeft?
Warm, maar neequote:
Nee, het heeft niets met ijs enzo van doen. Dat was geen hint, maar enkel om jullie van de damesgroepjes enzo af te brengen. Het gaat om een enorme bak pokkeherrie.quote:
Neuhquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef knars het volgende:
Een Wumpscutje wellicht, of zit ik dan weer in de verkeerde hoek?
quote:
Maar ik wil naar bedquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:17 schreef knars het volgende:
dan ga ik even een break nemen van het raden
Weltrustenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Atari Teenage Riot
Ja wat een afknapper. She hasn't aged very wellquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben sinds half 1 vannacht acuut afgekickt
Ze doet op die foto ook wel heel erg haar best om er zo getrouwd mogelijk uit te zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja wat een afknapper. She hasn't aged very well
En nog steeds, met Jay-Z.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef schaap001 het volgende:
Beyonce was het ooit: weet niet of je dat bedoelt?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef ranja het volgende:
Ashford & Simpson?
die wel , ja...quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:50 schreef ranja het volgende:
Peaches & Herb?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:43 schreef schaap001 het volgende:
Is dat Sandy, die verliefd op John Travolta is/was?
quote:Look up on the wall, there on the floor,
Under the pillow, behind the door.
Theres a crack in the mirror.
Somewhere theres a hole in a window-pane.
Do you think Im to blame?
Tell me do you think Im to blame?
Krčk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:07 schreef Gambolputty het volgende:
Genesis - Abacab
Yepquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef schaap001 het volgende:
owja, Biko van Peter Gabriel
Oude tijden herlevenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef bukgeit het volgende:
Schaap en GP nek-aan-nek!
nooit geweten dat die samen in een band hebben gezetenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:03 schreef Charmian het volgende:
Ik herkende Dave Edmunds en Nick Lowe
En das goed!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:13 schreef schaap001 het volgende:
Da's Girl Talk van Dave Edmunds
Juistquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:11 schreef Z het volgende:
Ik denk nooit meer aan jou.
quote:At the start of their career,were all nervous energy, detached emotion, and subdued minimalism. When they released their last album about 12 years later, the band had recorded everything from art-funk to polyrhythmic worldbeat explorations and simple, melodic guitar pop. While some of their music can seem too self-consciously experimental, clever, and intellectual for its own good, at their best
represent everything good about art-school punks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |