had helemaal niet door dat er nog 1 openstondquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:42 schreef jerver73 het volgende:
Ik begrijp dat mijn vraag vervalt....?
Mevrouw Ullman?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef ranja het volgende:
Ze wordt 48 vandaag.
Gezien Kraak & Smaak van eerder gok ik op Wipneus en Pimquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef jerver73 het volgende:
Hmmm... misshcien heb je ook wel gelijk en moet ik de eboel wat vlot trekken ... Ik zoek dus een nederlands dj duo dat "iets"heeft gedaan met oscar harris dit jaar.... (en niet alleen met oscar overigens)
quote:Het label Supertracks Records brengt eind oktober in samenwerking met Fonos.nl de dubbel-cduit. De eerste cd bestaat uit vergeten funkbreaks uit Nederland van o.a. de Houseband, Rogier van Otterloo en de Dutch Rhythm Steel & Show Band. Op de tweede cd met de titel
staan nieuwe bewerkingen van deze tracks door
en
. Het duo gebruikt samples van de eerste cd en werken samen met o.a. Pete Philly, Paradox (Illicit), Colin Benders , zanger U-Gene en Oscar Harris.
Uhm, tja, nee niet echt neequote:Op zondag 31 december 2006 01:47 schreef knars het volgende:
Als hij zijn bril inruilt voor een baard en zijn misleidende pruik afzet waaronder zijn lange haar te voorschijnkomt, herken ik hier wel Lemmy in voordat hij wratten liet groeien
Paul C-Mon it isquote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef knars het volgende:
Paul Simon?
quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef bartrid het volgende:
zijn er nog stoute kindertjes hier?
quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef bartrid het volgende:
zijn er nog stoute kindertjes hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |