Alle 3quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef ranja het volgende:
1 = Frank Boeyen
4 = Krezip
6 = Bennie Jolink
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef knars het volgende:
Within Temptation
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Sheer en Rowwen Heze al genoemd?
ik heb hier laatst ook een vraag over gesteld,maar ben de presentatrice vergeten
Ik niet, vreselijk wijfquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef knars het volgende:
Ellen ten Damme?
ach jij vind becki onslow leukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik niet, vreselijk wijf![]()
heb ook maar opgezocht
jajaja, jajaja, jajajajajajajaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Chelsea Dagger - The Fratellallallalalalalalatis
Nee. En nee geen metal. Maar wel in een hele verre metaluithoek te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef knars het volgende:
Megadeth, of in ieder geval iets in de metalhoek?
Solo doet ze me zo niet heel veel. Ik heb haar wel een keer gezien terwijl alleen maar Blondie nummers speelde. Dat was erg gaafquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef knars het volgende:
Ellen ten Damme?
Nee, hele andere uithoekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:50 schreef Berkery het volgende:
Keith Caputo?
Nee geen metal, nee geen soloprojectquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef knars het volgende:
wel een soloproject van iemand die metal gespeeld heeft?
Warm, maar neequote:
Nee, het heeft niets met ijs enzo van doen. Dat was geen hint, maar enkel om jullie van de damesgroepjes enzo af te brengen. Het gaat om een enorme bak pokkeherrie.quote:
Neuhquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef knars het volgende:
Een Wumpscutje wellicht, of zit ik dan weer in de verkeerde hoek?
quote:
Maar ik wil naar bedquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:17 schreef knars het volgende:
dan ga ik even een break nemen van het raden
Weltrustenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Atari Teenage Riot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |