quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:12 schreef bukgeit het volgende:
Wat hebben Chris Isaak, dEUS en The Eagles gemeen?
die ken ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:10 schreef jerver73 het volgende:
vitalic - my friend dario?
Briljant nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
die ken ik nietR&B nummer en een bekende reppert zingt ook een mopje mee.
het is inderdaad een Lamborghini Gallardo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:13 schreef Z het volgende:
Ha.
Iets van Jamiroquai? Volgens mij is het een Lamborghini overigens.
die is het nietquote:
Die zoek ik. Het nummer heet Smack that. (shitty singer in the face)quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik zag vandeweek Eminem in een clip van mijn favoriete artiest allertijden Akon. Zoek je die?
quote:feel you creepin', I can see you from my shadow.
Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo.
Maybe go to my place and just kick it, like Taebo.
And possibly bend you over.
Look back and watch me
smack that, all on the floor,
smack that, give me some more,
smack that, 'till you get sore
smack that, oooh.
smack that, all on the floor,
smack that, give me some more,
smack that, 'till you get sore,
smack that, oooh.
Nou, zeg het dan maar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef bartrid het volgende:
ik heb per ongeluk naar de url van de foto gekeken.
Ja, ik ben meer een Plato-man.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:04 schreef jerver73 het volgende:
ah iig mark en oscar.... bekend van de Velvet in leiden ... kraak & smaak dus
Ja, sorry, was te lui om 'm op photobucket te zettenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef bartrid het volgende:
ik heb per ongeluk naar de url van de foto gekeken.
Ja toch? Ben daar niet zo lang geleden nog langs gelopen in Leiden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef bartrid het volgende:
ik neem aan dat de Plaatboef dan niet meer bestaat?
ik ben er dit keer niet geweest toen ik in Den Haag was, maar meestal ga ik er wel even kijken. Dit keer alleen Lalaland en Plato met een bezoek verblijdt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja toch? Ben daar niet zo lang geleden nog langs gelopen in Leiden.
Plaatboef in Den Haag moeten inmiddels multimiljonair zijn dankzij mij![]()
Plato kom ik echt nooitquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ben er dit keer niet geweest toen ik in Den Haag was, maar meestal ga ik er wel even kijken. Dit keer alleen Lalaland en Plato met een bezoek verblijdt.
Plato is ook niet zo heel bijzonder vind ik. Lalaland heeft dan weer een redelijike industrial selectie maar een niet zo vriendelijke persoon achter de kassa.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Plato kom ik echt nooit, Lalaland is wel erg oke
ga straks maar weer eens geld uitgeven daar
Plaatboef leiden leeft nog ondr de bezielende leiding van Jono, alleen niet meer op de steenstraat, zit nu op de lange marequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef bartrid het volgende:
Ja hoor, maar op een andere locatie. Nu alweer een jaartje of 10 in de oude binnenstad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef bartrid het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
Plato is ook niet zo heel bijzonder vind ik. Lalaland heeft dan weer een redelijike industrial selectie maar een niet zo vriendelijke persoon achter de kassa.....
Kijk,... en gelijk het adres.. ik zal er eens gaan kijken..... jammer dat die oude man van die tweede hands vinyl zaak dood is (de winkel)quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat chagerijnige wijf![]()
Net zo'n cultfiguur als die vent van Rocky Road![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |