quote:If I bought it nigga please don't touch
And keep talking that mess, that's fine
But could you walk and talk at the same time
And It's my mine name that is on that Jag
So remove your bags let me call you a cab
quote:To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
To the left
Everything you own in the box to the left
Ik gok 'To the left'quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Gambolputty het volgende:
Nee, da's Beyonce. Geen idee hoe het nummer heet.
Nee, da's het enige wat ik zeker weet. 't is een raar woord, ik zag het een paar weken geleden.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Ik ken alleen maar Crazy In Love van Beyoncé. Dus die gok ik.
Gambolputty +1. Nummer heet Irreplacable.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Gambolputty het volgende:
Nee, da's Beyonce. Geen idee hoe het nummer heet.
Wow! Eindelijk: Gambolputty staat op 1 in de scorelijst!quote:Op maandag 1 januari 2007 13:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
Gambolputty +1. Nummer heet Irreplacable.
En allemaal de beste wensen natuurlijk!
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Wow! Eindelijk: Gambolputty staat op 1 in de scorelijst!
quote:De legendarische poprockbandwerkt aan een comeback. Dat schrijft de Britse krant Daily Mirror. De band rond kopman
zou komende zomer een serie concerten willen geven; waar en wanneer is nog niet bekend.
'The Police werkt aan comeback'quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:34 schreef bartrid het volgende:
the police?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:30 schreef Berkery het volgende:
Philip Glass?
Sack_Blabbath + 1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Queen toch?
Jemig, wat is iedereen meteen ijverig in het nieuwe jaarquote:Ik doe geen nieuwe, ik moet weer aan de slag
... uit de tijd dat ie nog gewoon Chaim Witz heettequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef Charmian het volgende:
Gene Simmons dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |