quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 05:58 schreef cultheld het volgende:
Moschino spijkerbroek
Neil Barrett schoenen
Emporio Armani jas
D&G ribbroek in marine-stijl, strepen niet echt goed te zien
Ik ben ff klaar voor de winter denk ik![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
Ik ook niet, zeker als er dan nog van die naden overheen lopen, maakt het gelijk zo lomp!
Ik heb een badjas gescoord, geen foto van.
En een foute grote zonnebril, een trenchcoat voor de zomer en een nieuwe skinnyjeans. En daar heb ik wel een gangsterfoto van.
quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
Trui van junk deluxe. Paars met streepjes, beetje onduidelijk op de foto.
Jeans van Levi's. Erg vet model van de engineered lijn. Beetje een baggy slimfit zeg maar
En een horloge van A. Lange & söhne. Maar die is niet echt![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef birdydontfly het volgende:
voor kerst gekregen van het vriendje
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef 2dope het volgende:
BBC T-Shirt:
H&M streepjesch:
Hilfiger streepjesch:
Die for it streepjesch:
B.A. en Jawat:
Streepjes FTW.
Nice, H&M rightquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:14 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding]
Ik miste een begrafenis/concert/kerst jasje dus bij deze.
Heb ik ook alleen in het Aqua blauwquote:
jesus wat een rete coole shitquote:Op zondag 31 december 2006 05:39 schreef zwahiel het volgende:
Friemel, doe 's resizen, niet iedereen heeft een snelle verbinding![]()
Hier ook weer nieuwe spulletjes
Eindelijk! Over 6 weken zit ik weer in het koude Nederland, maar hier is de zomer begonnen en hoe! Knetter warm ineens. Gelukkig hebben ze nu uitverkoop (en morgen ook nog) Heel veel winterkleren met heeeeeel veel korting
Dus ik heb me een nieuwe broek gescoord en een nieuwe trui. Die trui wilde ik allang hebben, maar ik vond 'm steeds te duur. Nu heb ik 'm voor 1 vierde van het originele bedrag meegenomen! 8)
Kijk ook vooral op de kassabon en doe de bedragen gedeeld door 700. Kleding is hier eigenlijk bijna even duur als in Nederland, dus dit zijn echt leuke prijzen!
[afbeelding]
Broek alleen:
[afbeelding]
En nog een shirtje voor hier (maat S 8) )
[afbeelding]
En wat heb ik voor dit leuks betaald:
[afbeelding]
Wel even door 700 doenmaar dan is het nog gewoon rete weinig!
Op de kassabon bleef er maar geld afgaan van die broek! Uiteindelijk heb ik 'm dus meegenomen voor ongeveer 15 euroEn het is voor hier een merkspijkerbroek dat is het leuke ervan
* zwahiel blij is!
Morgen nog ff terug proberen te gaan want alles in de Mall had uitverkoop!
Waar is hier als ik vragen mag, spanje ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 05:39 schreef zwahiel het volgende:
Friemel, doe 's resizen, niet iedereen heeft een snelle verbinding![]()
Hier ook weer nieuwe spulletjes
Eindelijk! Over 6 weken zit ik weer in het koude Nederland, maar hier is de zomer begonnen en hoe! Knetter warm ineens. Gelukkig hebben ze nu uitverkoop (en morgen ook nog) Heel veel winterkleren met heeeeeel veel korting
Jah inderdaad, ben ook wel benieuwd!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:45 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Die wil ik ook waar heb je hem vandaan?
chili lijkt me (zie sig) anders hebben ze toch ook dezelfde valuta...quote:Op zondag 31 december 2006 11:14 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Waar is hier als ik vragen mag, spanje ofzo![]()
Staat tog op debon?quote:Op zondag 31 december 2006 12:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jah inderdaad, ben ook wel benieuwd!
Had hem gekocht in de Funky House..quote:Op zondag 31 december 2006 12:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jah inderdaad, ben ook wel benieuwd!
Zó tof !quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn allernieuwste aanwinst;
[afbeelding]
En deze had ik laatst al gekocht;
[afbeelding] [afbeelding]
Het bloemetje is trouwens zelf gemaakt...![]()
Conclusie; IBlond Amsterdam....
![]()
Chili iddquote:Op zondag 31 december 2006 11:14 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Waar is hier als ik vragen mag, spanje ofzo![]()
Dat vond ik nou ook!quote:Op zondag 31 december 2006 14:33 schreef booo het volgende:
[..]
Zó tof !![]()
Enneuhm, wat is blond amsterdam?![]()
leuk!quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Het bloemetje is trouwens zelf gemaakt...![]()
![]()
Wat is het merk van die polo? en waar heb je 'm gekocht?quote:
Williams Wilson bij Hout Brox Uden.. peperduur trouwens ik had de broek en de polo niet gekocht als er van beide geen 30% korting was afgegaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is het merk van die polo? en waar heb je 'm gekocht?
dies toch al n betse tijd terug verkocht bij de MAW?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef stijn_ het volgende:
Waar kan ik zo'n B.A. shirt vinden?
Toevallig heb ik die polo in de zomer gekocht bij 't Pakhuis in Uden. Heb 'm best veel aan gehad, totdat ie een keer na het wassen terugkwam met een gaatje in de stofquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Williams Wilson bij Hout Brox Uden.. peperduur trouwens ik had de broek en de polo niet gekocht als er van beide geen 30% korting was afgegaan.
Toffe broek mên. Hoe draag je hem, hoog of laag?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:14 schreef taart het volgende:
mijn nieuwe nudie thin finn dry en bruine all stars (plus een stukje blouse en hondenpoot):
[afbeelding]
[afbeelding]
Die met de sneeuwman breidde mijn Oma ook voor mij toen ik klein was!quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Het bloemetje is trouwens zelf gemaakt...![]()
![]()
Laagquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:05 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Toffe broek mên. Hoe draag je hem, hoog of laag?
Is t wel want ik heb m ook, lekker handig om onder een trui te doen ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef jovink het volgende:
die esprit ziet dr niet ech tslim fit uit
ik hoop van wel .quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef jovink het volgende:
die esprit ziet dr niet ech tslim fit uit
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is t wel want ik heb m ook, lekker handig om onder een trui te doen ofzo!
Die 50% korting was ik wel heel erg blij mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:41 schreef jovink het volgende:
maar nette riem hoor!
Ziet er voor Chasin' best leuk uit, doch is Chasin' niet meer dan een slap aftreksel van G-Star en die prul.quote:
Cutequote:
Dat klopt: H&M <3quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef Avani het volgende:
[..]
CuteTrui is van de H&M volgens mij, maar waar heb je de tas vandaan?
Die truiquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat klopt: H&M <3.
De tas heb ik op Ebay gewonnen, het is een knock off van de Chloe Paddington tas.
In Nederland?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:36 schreef SatanicWarrior het volgende:
Wat kleding van Abercrombie & Fitch gescoord in de uitverkoop:
Lampson Falls Cashmere, afgeprijsd van $198 naar $99.90:
Gill Brook, afgeprijsd van $79.90 naar $39.90:
Nee, uit de online shop. Deze truien zijn niet in NL te koop, alleen maar afgedankte t-shirts uit een collectie van de vorige eeuw zijn soms in NL verkrijgbaar.quote:
Ja toen ik hem wou ook, maar heb hem via een zoekadv. toch kunnen bemachtigen, heb alleen een maatje kleiner nodig denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:53 schreef Andoire het volgende:
[..]
Die trui![]()
Toen ik m wilde kopen, was ie overal uitverkocht![]()
60 euro zo uik er ook zeker niet voor betalen, maar voor 15 euro kon ik hem niet laten liggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:01 schreef jovink het volgende:
shirt vind k minder. dat ze dr 60 euro voor durfden te vragen..
broek is (Y)
Tja, dat is Blueblood. Het merk heeft ook niet als insteek dat iedereen het kan betalen en dragen. Het is alleen een beetje jammer dat ze nu nationwide te koop zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:01 schreef jovink het volgende:
shirt vind k minder. dat ze dr 60 euro voor durfden te vragen..
broek is (Y)
99 euro, Nog een groot voordeel van de dry broeken dat ze het goedkoopste zijn van alle nudiebroeken.quote:
het is ff wennen, in de winkel passen zit het inderdaad voor geen meter.. maar na ene tijdje is ie wel soepeler, je hebt meer geveol dat je een broek aan hebt ipv een replay, die daarna ook wel weer heerlijk los zitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja, dat is Blueblood. Het merk heeft ook niet als insteek dat iedereen het kan betalen en dragen. Het is alleen een beetje jammer dat ze nu nationwide te koop zijn.
En zon broek lijkt me nou echt helemaal niets. Het zit niet mooi, het zit niet lekker en tja ik vind het gewoon niks.
Mensen die het verschil niet zien tussen D&G boxers en BB boxersquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:46 schreef Nashje het volgende:
Dolce & Gabbana. En maar zeiken op BB boxers
.
Ik heb ook boxers van de HEMA en die zijn verrekte irritant. Slapen met dat soort boxers is natuurlijk geen probleem, maar die zijn bloedirritant onder een spijkerbroek. Dolce&Gabbana boxers zitten supergoed, die pijpjes wijden niet uit en ze gaan niet dubbel zitten als je een broek aantrektquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:55 schreef arneaux het volgende:
Ik ben echt niet vies van mooie kleding en ben ook best bereid daarvoor te betalen, maar D&G boxers vind ik echt debiel. Boxers van de HEMA zitten gewoon ook prima. t Is niet dat je die boxers 3 dagen achtereen hoeft te dragen he.
Ja en met die geldsletten heb ik helemaal geen zak te maken. Als ze zo debiel is dat ze t doorslaggevend voor haar is wat voor ondergoed ik aanheb kan ze optyfen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb ook boxers van de HEMA en die zijn verrekte irritant. Slapen met dat soort boxers is natuurlijk geen probleem, maar die zijn bloedirritant onder een spijkerbroek. Dolce&Gabbana boxers zitten supergoed, die pijpjes wijden niet uit en ze gaan niet dubbel zitten als je een broek aantrekt. Je zou een paar vriendinnen van me overigens eens moeten vragen wat ze liever zien: Boxers van de HEMA of D&G boxers. Nou zijn dat wel zgn. "clubkutten" maar laat ik daar nou net de voorkeur aan geven
.
wOOOOOOOOOOOOOOt! Arneaux for president!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en met die geldsletten heb ik helemaal geen zak te maken. Als ze zo debiel is dat ze t doorslaggevend voor haar is wat voor ondergoed ik aanheb kan ze optyfen.
En, als je gewoon strakke boxers koopt, gaan die dingen écht niet rollen. Ja, als je te strakke broeken aanhebt.
Mooi hoor! Eenvoudig, maar mooiquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:15 schreef BrauN het volgende:
Nee, geen kleding, maar ik kon het schoenentopic niet vinden.
[afbeelding]
Ze waren afgeprijsd van 129.- naar 84.-, kon ze niet laten staan. Fijne schoen, lederen zool, zeer degelijk spulleke.
Van Arendonk, Tilburg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef miki het volgende:
[..]
Mooi hoor! Eenvoudig, maar mooiWaar gekocht?
paardrijschoenenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Ze waren afgeprijsd van 129.- naar 84.-, kon ze niet laten staan. Fijne schoen, lederen zool, zeer degelijk spulleke.
Een wat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
Niet echt een kledingstuk meer een ascesore
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekocht bij de MAW![]()
Nu met foto'squote:Op donderdag 25 januari 2007 15:09 schreef Stansfield het volgende:
Net een trui en een tshirtje van 55 dsl gehaald. Samen voor 74 euro. Heerlijk die uitverkoop.
Die waren een beetje koud toen ik de foto nam.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:50 schreef Plots het volgende:
Damn Stansfield, wat zijn er mis met je voeten?
Vet toch, zo'n trui. Lekker in je blokhut met die trui voor de openhaard zitten, kopje thee er bij. Onderwijl je golden retriever aaien en muziek van Roger Whittaker luisteren.quote:
En ik wil geloof ik niet weten hoeveel je voor die trui betaald hebt...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vet toch, zo'n trui. Lekker in je blokhut met die trui voor de openhaard zitten, kopje thee er bij. Onderwijl je golden retriever aaien en muziek van Roger Whittaker luisteren.
vetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:23 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding]
Voor die 4 euro kon ik 'm niet laten liggen. Hij is chocolade bruin
Wat een gigantische lijpe t-shirts, allemaal echtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:12 schreef floydvisser het volgende:
denk dattik die met kiss ga halen... rechtsboven!
[afbeelding]
waarom koop je DG boxers en een zeeman broek?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:43 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De middelste foto van die broek geeft het best de werkelijke kleur weer
Vette hoodie! Welk merk is het?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef H-blast het volgende:
Ik heb ze ondertussen alweer een tijdje:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07046/CIMG1458.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07046/CIMG1460.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Die broek is duurder dan jouw hele outfitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:42 schreef roburt het volgende:
[..]
waarom koop je DG boxers en een zeeman broek?
via yoox kost zon broek ok net 70 euroquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die broek is duurder dan jouw hele outfit.
quote:Op zondag 28 januari 2007 08:48 schreef birdydontfly het volgende:
oh nee dat maakt het goed om een lelijke broek te kopen!!
Nee, maar 't is dan ook een mooie broek (zei iedereen die 'm zag) i.t.t. die rommelmarktoutfits van jouquote:Op zondag 28 januari 2007 08:48 schreef birdydontfly het volgende:
oh nee dat maakt het goed om een lelijke broek te kopen!!
280 en ik had 'm voor 220 in de sales bij Luna Clothing. Voordat deze broek op Yoox staat is 't 2008, vermoed ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:45 schreef gfo het volgende:
[..]
via yoox kost zon broek ok net 70 euroen in uitverkoop ok 100 ofzo
.. mja d&g boxers vindt ik persoonlijk niks.. ik draag ck boxers zitten heel wat fijner
Als dat al zo is, dan is dat nog altijd beter dan "Oh anderen vinden 'm vet, dus dan koop ik 'm ook maar"quote:Op zondag 28 januari 2007 12:40 schreef Molluck het volgende:
Dit topic wordt altijd extreem vermakelijk als cultheld weer eens nieuwe kleding heeft gekocht
Hij is echt zo'n typisch voorbeeld van "hij moet er in rondlopen dus het maakt niet uit dat hij de enige is die het mooi vindt"
Ga ik doen, maar hij ligt nu nog bij Khindo (dat is een Indonesische kleermaker die amper Nederlands spreekt, maar wel perfect in kan korten tegen lage tarievenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:07 schreef dialMforMonkey het volgende:
Cultheld, maak eens een foto van die Gaultier broek terwijl je hem aanhebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Tsja dat krijg je he, als je zo'n puike JPG broek in de uitverkoop op de kop tikt is ie vaak 3 maten te grootquote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga ik doen, maar hij ligt nu nog bij Khindo (dat is een Indonesische kleermaker die amper Nederlands spreekt, maar wel perfect in kan korten tegen lage tarieven). Woensdag kan ik 'm ophalen
.
Je bent nog dommer dan ik dacht. Die broeken hebben allemaal één lengtemaat, maar jij shopt natuurlijk voornamelijk bij de Score of Coolcat en dan past alles meteenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je he, als je zo'n puike JPG broek in de uitverkoop op de kop tikt is ie vaak 3 maten te groot![]()
Ja, sorry dat ik niet op de hoogte ben van de broeken die 3x duurder zijn dan normaal, terwijl je voor de helft van de prijs ook al een prima broek kan hebben en niet ook nog eens je pijpen in hoeft te laten korten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan ik dacht. Die broeken hebben allemaal één lengtemaat, maar jij shopt natuurlijk voornamelijk bij de Score of Coolcat en dan past alles meteen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:30 schreef cultheld het volgende:
Hoe kom je toch steeds bij de uitverkoop/outlet? Ik haal ook genoeg als 't net in de winkels ligt hoor. 't voordeel van sales is dat je op die manier je garderobe flink uit kunt breiden en dus veel afwisseling hebt. Met sales is niks mis: Met onwetendheid wel. Ik ben echt niet iemand die alleen maar naar 't prijskaartje kijkt, de H&M is een prima zaak evenals de Zara. Ik word echter een beetje misselijk van die zgn. "vette kleding" uit de Score en de Men@Work met grote logotruien, domme prints en afgezaagde modellen, waar iedereen in loopt. En prijzen noem ik nooit, behalve als er naar gevraagd wordt.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die broek is duurder dan jouw hele outfit.
En trouwens, je loopt wel op te scheppen over je keidure broek. Maar zo heel duur is 220 ook weer nietquote:Op zondag 28 januari 2007 15:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
280 en ik had 'm voor 220 in de sales bij Luna Clothing. Voordat deze broek op Yoox staat is 't 2008, vermoed ik.
waarom maak je je druk om de prijsquote:Op zondag 28 januari 2007 19:31 schreef cultheld het volgende:
Die eerste post was een reply op "Zeemanbroek" en de tweede was een reactie op de bewering dat ie 70 euro kost.
Begrijpend lezen kun je niet en dat tweede zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:28 schreef _petjan het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
En trouwens, je loopt wel op te scheppen over je keidure broek. Maar zo heel duur is 220 ook weer niet. Kankerpauper.
Vond me idd net een Combinequote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:19 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Nepleren jasje, krijg ik nog binnen
[afbeelding]
Capeje, ga de zwarte knopen vervangen voor gouden denk ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Fout glitterjurkje, dat overigens niet kan met blote benen
[afbeelding]
Tas
[afbeelding]
Pumps met een lage hak
[afbeelding]
Schoenen met een hoge hak, moeten nog binnenkomen
[afbeelding]
Zwarte skinnyjeans
[afbeelding]
Strapless jurkje dat nog binnen moet komen.
Blueblood is echt hele goede kwaliteit, mooie kleur ook. De wassing zal nog wel mooier worden als je 'm wat gedragen hebt. Het nadeel van Blueblood vind ik altijd ze altijd 'hoog' zitten.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07051/eins.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07051/zwei.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07051/drei.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
:wank:
Toevallig heb ik onlangs nog een panthalon gekocht, van Drykorn. Hele mooie pasvorm vind ik t vooral hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Blueblood is mooi ja. Een leuk alternatief in dezelfde prijsklasse is Drykorn. Dat wordt volgens mij op minder grote schaal gedragen en ziet er erg goed uit.
In Rotterdam ergens op de Lijnbaan zit een winkel waar ze Drykorn verkopen en wat ze daar hebben ingekocht is meestal erg oké. Energie heeft inderdaad ook hele leuke dingen, maar in Arnhem bijv. valt het vies tegen. Afgelopen zomer heb ik bij de Energie store in Amsterdam gekeken en wat ze daar te koop hadden zag ik in geen enkele andere stad terug. Als je Energie liefhebber bent is die shop dus zeker een bezoekje waard.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Toevallig heb ik onlangs nog een panthalon gekocht, van Drykorn. Hele mooie pasvorm vind ik t vooral hebben.
Michico vind ik trouwens ook heel erg mooi, heb ik ook 2 broeken van. Net als Energie trouwens, die zijn weer goed teruggekomen. Jammer dat ze het Goldlabel nu overal wegleggen.
Ach, ik wilde eigenlijk een Cheap Monday scoren als de nieuwe collectie binnen is, maar kwam deze toevallig tegen en de kwaliteit van BB is een stuk beter dan CM. Dat iedereen er mee loopt kan me toch niet zo boeien. Broek isi een broek, meeste mensen zien het verschil toch niet. Als ze maar een dope fit hebben icm mn sneakersquote:Op maandag 29 januari 2007 17:05 schreef arneaux het volgende:
O dat is wel een héle schappelijke prijs.
Ik vind t eigenlijk wel, tja, jammer, dat iedereen nu in Blueblood loopt. Een jaar geleden was het nog veel exclusiever.
Ik kan ff niet op de naam komen, maar als je dat metrostation uit loopt is 't vrij dichtbij ergens aan de rechterkant geloof ik. Ze verkopen er ook Armani.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ach, ik wilde eigenlijk een Cheap Monday scoren als de nieuwe collectie binnen is, maar kwam deze toevallig tegen en de kwaliteit van BB is een stuk beter dan CM. Dat iedereen er mee loopt kan me toch niet zo boeien. Broek isi een broek, meeste mensen zien het verschil toch niet. Als ze maar een dope fit hebben icm mn sneakers
@cultheld:
Welke winkel? Ik ben elke dag inRotterdam..
Als je 1 maand wacht kan je een mooie CM bij m@w kopen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef BrauN het volgende:
Cardigan staat vetter met een mooi overhemd er onder, vind ik.
MAAR WAT JE VINDT BRENG JE NAAR DE POLITIE DUS IK HOU M'N BEK WEL NU!
Oh ja, waar verkopen ze trouwens Cheap Monday? Ik wil er graag eens een broek van kopen.
Dank je, H. Benzinetank.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
er staat een dealerlijst op cheapmonday.com
Ik heb geen bron, maar zag ze laatst wel bij mensroom (soort duurdere M@W) liggen. Ik durf er geld op te zetten dat ze binnenkort ook bij de M@W liggenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nieuwe collectie moet deze of volgende week bij de meeste winkels binnenkomen.
@dialM:
Krijg M@W () ze ook?
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft deze nemen:
[afbeelding]
Als ik ze niet omsla zit het zeg maar dubbel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef cultheld het volgende:
Leuke broek, alleen die omgeslagen pijpen zien er nogal kinderachtig uit en je gaat er toch niet zo'n G-star shirtje op dragen he ?. Oja, dat jasje getuigt van pure wansmaak.
Ja dat zei dat meisje ook al dat ik dat kon laten doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:00 schreef cultheld het volgende:
Die broek moet je gewoon ff in laten korten (met behoud van originele zoom), dat ziet er veeel beter uit. Wat heb je voor die broek betaald trouwens en waar heb je 'm gekocht?
Daarom.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef jovink het volgende:
niks lelijks aan die omgeslagen pijpen heb t met mn nudie ook..
Laat ik het zo zeggen: In laten korten is mooier. En 100 euro is idd geen geld voor zo'n broek.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja dat zei dat meisje ook al dat ik dat kon laten doen.
Kheb heb in Maasmechelen Outlet store gekocht.
Van 245 naar 100 euro
Prima prijsje voor zulks een mooie broek.
Ik geef toe dat de pijpen een beetje te lang zijn, maar dat omgeslagen is niet lelijk, korter maken zou idd wel mooi zijn.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:22 schreef w00h00 het volgende:
Die versace broek is echt afschuwelijk. En die replica van Brunotti ook. Hopelijk koste het geen drol, want ik vind het er echt niet uit zien.
veel plezier er mee!
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
Mooie broek Maikuuul, alleen vind ik de combinatie met een G-Star shirtje en vest niet geslaagd. Koop een mooi overhemd, ietwat getailleerd. Van Hugo Boss bijvoorbeeld. En dan in het zwart.
Kapot lopen zegt ie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Nashje het volgende:
Omgeslagen pijpen is echt bagger lelijk. Gewoon kapot lopen
Hebben ze daar in Helmond (daar kwam je toch vandaan?) nog nooit van inkorten gehoord?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Nashje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Nashje het volgende:
waar heb je capeje gekocht ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:29 schreef ghost18etage het volgende:
[afbeelding]
Capeje, ga de zwarte knopen vervangen voor gouden denk ik.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:27 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Dat leren jasje moet je echt op de foto zetten zodra je hem binnen hebt!
Dat jasje ziet er wel stoer uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef parselmouth het volgende:
[..]
[afbeelding].
En 't capeje komt inderdaad van de H&M. Van de trendafdeling, hij was bij ons in de sale, dus de kans is groot dat ie niet meer in de winkel hangt (gezien 70% van de sale is opkeplurt).
Nog toffer dan ik dacht!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef parselmouth het volgende:
[..]
[afbeelding].
En 't capeje komt inderdaad van de H&M. Van de trendafdeling, hij was bij ons in de sale, dus de kans is groot dat ie niet meer in de winkel hangt (gezien 70% van de sale is opkeplurt).
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef jovink het volgende:
men je trekt je nog wat aan vant volk hier ook? eerst vond je zelf dat je de men was met je pijpen opgekruld en nou laat je ze inkorten..
Iets over mijn jasje zeggen en dan zoiets kopen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef cultheld het volgende:
OT, van de week een paar impulsaankopen gedaan op Yoox, geen spijt van.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het is niet je buurjongetje zijn jasjequote:Op zondag 4 februari 2007 23:09 schreef cultheld het volgende:
Jep, je jasje lijkt op een Brunotti-zomerjas van een buurjongetje (11) van me.
Heb dezelfde trui alleen dan ik het Paars met lichtblauwe blokjesquote:
Oehhh, wat heerlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef GSbrder het volgende:
Nieuwe Dieselbroek gekocht..
dacht vanaf nu alleen nog maar nudies te gaan aanschaffen, tot dat ik deze zag
WAT IS HIJ FIJN
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07050/image2xl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hij valt mij iets wijder onder.. ik denk dat de gast op deze foto hem iets hoger draagt dan ik,
want bij mij is hij straight, hier lijkt hij bijna skinny
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07050/image3xl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
Mooie broek! Wel top dus dat je 'm schijnbaar op 2 manieren kan dragen, kun je fijn combinerenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef GSbrder het volgende:
Nieuwe Dieselbroek gekocht..
dacht vanaf nu alleen nog maar nudies te gaan aanschaffen, tot dat ik deze zag
WAT IS HIJ FIJN
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07050/image2xl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hij valt mij iets wijder onder.. ik denk dat de gast op deze foto hem iets hoger draagt dan ik,
want bij mij is hij straight, hier lijkt hij bijna skinny
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07050/image3xl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
Sexyquote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw shirtje van levi's
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw shirtje van levi's
wat is er mis met de achterkantquote:Op maandag 5 februari 2007 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
Achterkant is idd niet zo mooi, wel mooi met die All Stars eronder
Nee dat niet maar sinds het is overgenomen door één of andere grote modeconglomeraat waar oa guru bij hoort, is het wel een stuk commercieler. Ik zag zelfs blue blood broeken van 99,95 liggen bij de image in Utrecht. Ze hebben ook nog steeds de hele dure broeken van 200+ maar ook een wat goedkopere lijn. Dus zie je dat steeds meer mensen het kopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:54 schreef dialMforMonkey het volgende:
Dieselstore, die in elke grote stad wel zit, de wat exclusievere kledingwinkels. En fivepocket dan.
Is Blue Blood zo'n hype aan het worden trouwens?
Dat suggereer ik ook helemaal niet en als het wel zo was maakt het me ook niet uit hoor. Tshirts blijven sowieso allemaal wel redelijk aan de prijs. Heb ze nog niet goedkoper gezien dan 50 euro. Maar 99,95 voor een spijkerbroek is niet echt een blue blood prijs. Dat bedoel ik er mee te zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:03 schreef JopJuh het volgende:
@ Stansfield dit shirt behoort niet tot die ''goedkopere'' lijn
de tributequote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:52 schreef Jeroen_S. het volgende:
waar haal je zo'n dieselbroek, bij de bijenkorf hebben ze diesel maar volgens mij ligt daar de collectie van 1997 nog tussen
Leuk jasje, waar vandaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef parselmouth het volgende:
[..]
[afbeelding].
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:17 schreef JopJuh het volgende:
blue blood at last![]()
fucked up foto hoofd, bewogen enzo maarja batterij leeg dus pech dan :x
[afbeelding]
geeft beter beeld
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er wel vet uit.. Kan je het ergens online bestellen?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw shirtje van levi's
Waar heb je die shirt gehaald?quote:
Dat zou ik niet weten. Ik heb hem gewoon in Utrecht gehaald.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef fr0x het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit.. Kan je het ergens online bestellen?
Shirt gehaald bij Ben-G in Amsterdam, hoodie van de 80spurple shop op amazon.comquote:
Als je serieus bentquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:11 schreef persoon14362 het volgende:
Ik heb een wit-grijs-zwarte camouflage legerbroek gehaald en een bomberjack vandaag (heb geen foto's ervan). Staat goed bij me kisten.![]()
Mooie hoodie hoor!quote:
Fotoquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:11 schreef persoon14362 het volgende:
Ik heb een wit-grijs-zwarte camouflage legerbroek gehaald en een bomberjack vandaag (heb geen foto's ervan). Staat goed bij me kisten.![]()
Ik ben serieus... Ik vind het wel mooie kleren. Dat meisje van de kledingzaak vond dat ook en andere mensen vonden het ook mooi of zouden ze tegen me liegen?quote:
Dat meisje van de kledingzaak vindt alles mooi, zolang jij bij haar kleding koopt. Maarre, foto?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Ik ben serieus... Ik vind het wel mooie kleren. Dat meisje van de kledingzaak vond dat ook en andere mensen vonden het ook mooi of zouden ze tegen me liegen?Maakt niet uit, als ik het maar mooi vind.
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:11 schreef persoon14362 het volgende:
Vette oorlog jongquote:
Ja daar zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef jovink het volgende:
[..]
kun je je mooi camoufleren in de sneeuw!![]()
![]()
![]()
![]()
maat ik vind het een mooie combi! Mischien volgende keer iets met een beetje kleur voor de afwisseling? Rode veters? een vlaggetje?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken.Maar wat vinden jullie van me nieuwe kleren?
Nee... ben ik nu een wanker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef fr0x het volgende:
Je hebt toch wel een kale kop? Anders ben je zo een wanker
Ja of zo'n raar kruis op zijn arm. Spazztika ofzo....quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef jovink het volgende:
[..]
maat ik vind het een mooie combi! Mischien volgende keer iets met een beetje kleur voor de afwisseling? Rode veters? een vlaggetje?
Gewoon om het minder saai te houden.. maar verder![]()
Toch niet zon extreme scheiding naar rechts he? dat vind ik niet zo mooi/quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:41 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Nee... ben ik nu een wanker.Ik heb gewoon een nette scheiding in me haar.
![]()
die kisten zijn perfect met dit kutweer. Zelf had ik weer mijn oude Timberlands weer uit de kast getrokken voor vandaag.quote:
Toevallig ook zo'n klein snorretje, maar wel in het midden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef persoon14362 het volgende:
Extreme scheiding naar rechts? Gewoon een scheiding een beetje scheef maar wel in het midden een beetje.![]()
Sinds wanneer sneeuwt t in irak?quote:
Verkapt "plz geef me aandacht" post ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:46 schreef persoon14362 het volgende:
Ik merk wel dat mensen me raar aankijken op straat met me nieuwe kleding.![]()
mensen hebben nou eenmaal een bepaald beeld bij kisten en bomberjacks (je heb je kop niet kaalgeschoren)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:46 schreef persoon14362 het volgende:
Ik merk wel dat mensen me raar aankijken op straat met me nieuwe kleding.![]()
Laat maar, ik ben al weg hier. Hier zitten mensen toch alleen maar flauwe grapjes te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "plz geef me aandacht" post ?
Je moet gewoon geen enkele reactie buiten R&P persoonlijk nemenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:52 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Laat maar, ik ben al weg hier. Hier zitten mensen toch alleen maar flauwe grapjes te maken.![]()
ik hoop niet dat je die broek erbij gekocht hebt..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef cultheld het volgende:
Jezus, tot 3 keer toe wilde ik net een artikel bestellen op Yoox en 2 minuten later was 't sold out.
Zojuist dit besteld:
http://www.yoox.com/item/(...)ode/681428_7_5_1B_89 (in het zwart)
http://www.yoox.com/item/(...)de/681361_18_5_1L_89 (deze in "blue" maar 't lijkt meer beige)
http://www.yoox.com/item/(...)de/681176_14_7_1I_89 en deze
Is een beetje zomers, maar voor stappen is 't prima en voor de zomer uiteraard ook. Ik zag eerst nog een andere broek van Moschino voor 70, maar aangezien al mijn broeken van dat soort merken standaard ingekort moeten worden, durfde ik dat niet aan (die broek had omgeslagen pijpen vastgenaaid als het ware, dus inkorten lijkt me dan vrijwel onmogelijk). Mocht deze broek tegenvallen, dan is ie zo geruild. Yooxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je die broek erbij gekocht hebt..
Mooie polo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef cultheld het volgende:
Puike kleden alleen is die polo al minimaal 2 collecties oud, dan had yoox hem best wat meer mogen afprijzen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef cultheld het volgende:
Jezus, tot 3 keer toe wilde ik net een artikel bestellen op Yoox en 2 minuten later was 't sold out.
Zojuist dit besteld:
http://www.yoox.com/item/(...)de/681361_18_5_1L_89 (deze in "blue" maar 't lijkt meer beige)
Wat een lelijke kledijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef cultheld het volgende:
Zojuist dit besteld:
Dit ziet er echt zoo ontzettend goed uit zeg!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef parselmouth het volgende:
[..]
[afbeelding].
Interesseert me geen moerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Puike kleden alleen is die polo al minimaal 2 collecties oud, dan had yoox hem best wat meer mogen afprijzen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:30 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dit ziet er echt zoo ontzettend goed uit zeg!
Goede smaak![]()
koop der ook bretels bij dan is het afquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken.Maar wat vinden jullie van me nieuwe kleren.
Dat is me een flinke bos krullenquote:
ja ach je loopt een keer op blote voeten en hebt geen riem om @ zondagmiddag ^^quote:Op zondag 11 februari 2007 15:19 schreef dialMforMonkey het volgende:
Vette jas, alleen je broek ziet er een beetje verwarrend uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |