h&mquote:Op woensdag 20 december 2006 18:00 schreef Sannelie het volgende:
Waar heb je die hello kitty spullen vandaan? Zijn erg cute idd!!
Die broek is erg vet, om je kont en kruis zit ie mooi (te strak is voor homo's en zit bovendien niet erg comfortabel) maar die pijpen zijn eigenlijk ook helemaal niet lelijk. Ik vind het nadeel bij andere broeken dat bij het baggy model de pijpen vaak ook zo lomp worden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Trui van junk deluxe. Paars met streepjes, beetje onduidelijk op de foto.
Jeans van Levi's. Erg vet model van de engineered lijn. Beetje een baggy slimfit zeg maar
En een horloge van A. Lange & söhne. Maar die is niet echt![]()
Die broekquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Jeans van Levi's. Erg vet model van de engineered lijn. Beetje een baggy slimfit zeg maar
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:57 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die broek van dial bij de pijpen heel lelijk juist. Alsof hij boven je schoenen gepropt zit en de stof niet weet waar hij heen moet gaan
Mooie combinatie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:30 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb de trui (grijze) van GotD gekocht in Den Haag. Was 1 van de laatste![]()
[afbeelding]
10 euro is geen geld hiervoor natuurlijk..
Ik vind zo'n broek lang niet bij iedereen leuk, maar jou staat het wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
witte sokkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:30 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb de trui (grijze) van GotD gekocht in Den Haag. Was 1 van de laatste![]()
[afbeelding]
10 euro is geen geld hiervoor natuurlijk..
Niks ergs aan, je bent gebrainwashed door de gay community.quote:
Heb jij een vriendje?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
voor kerst gekregen van het vriendje
Ja en nog een fucking lekkere ook, wie had dat gedacht.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb jij een vriendje?![]()
Het lijkt trouwens echt een maatje 132![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |