Een wat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
Niet echt een kledingstuk meer een ascesore
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekocht bij de MAW![]()
Nu met foto'squote:Op donderdag 25 januari 2007 15:09 schreef Stansfield het volgende:
Net een trui en een tshirtje van 55 dsl gehaald. Samen voor 74 euro. Heerlijk die uitverkoop.
Die waren een beetje koud toen ik de foto nam.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:50 schreef Plots het volgende:
Damn Stansfield, wat zijn er mis met je voeten?
Vet toch, zo'n trui. Lekker in je blokhut met die trui voor de openhaard zitten, kopje thee er bij. Onderwijl je golden retriever aaien en muziek van Roger Whittaker luisteren.quote:
En ik wil geloof ik niet weten hoeveel je voor die trui betaald hebt...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vet toch, zo'n trui. Lekker in je blokhut met die trui voor de openhaard zitten, kopje thee er bij. Onderwijl je golden retriever aaien en muziek van Roger Whittaker luisteren.
vetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:23 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding]
Voor die 4 euro kon ik 'm niet laten liggen. Hij is chocolade bruin
Wat een gigantische lijpe t-shirts, allemaal echtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:12 schreef floydvisser het volgende:
denk dattik die met kiss ga halen... rechtsboven!
[afbeelding]
waarom koop je DG boxers en een zeeman broek?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:43 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De middelste foto van die broek geeft het best de werkelijke kleur weer
Vette hoodie! Welk merk is het?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef H-blast het volgende:
Ik heb ze ondertussen alweer een tijdje:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07046/CIMG1458.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07046/CIMG1460.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Die broek is duurder dan jouw hele outfitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:42 schreef roburt het volgende:
[..]
waarom koop je DG boxers en een zeeman broek?
via yoox kost zon broek ok net 70 euroquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die broek is duurder dan jouw hele outfit.
quote:Op zondag 28 januari 2007 08:48 schreef birdydontfly het volgende:
oh nee dat maakt het goed om een lelijke broek te kopen!!
Nee, maar 't is dan ook een mooie broek (zei iedereen die 'm zag) i.t.t. die rommelmarktoutfits van jouquote:Op zondag 28 januari 2007 08:48 schreef birdydontfly het volgende:
oh nee dat maakt het goed om een lelijke broek te kopen!!
280 en ik had 'm voor 220 in de sales bij Luna Clothing. Voordat deze broek op Yoox staat is 't 2008, vermoed ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:45 schreef gfo het volgende:
[..]
via yoox kost zon broek ok net 70 euroen in uitverkoop ok 100 ofzo
.. mja d&g boxers vindt ik persoonlijk niks.. ik draag ck boxers zitten heel wat fijner
Als dat al zo is, dan is dat nog altijd beter dan "Oh anderen vinden 'm vet, dus dan koop ik 'm ook maar"quote:Op zondag 28 januari 2007 12:40 schreef Molluck het volgende:
Dit topic wordt altijd extreem vermakelijk als cultheld weer eens nieuwe kleding heeft gekocht
Hij is echt zo'n typisch voorbeeld van "hij moet er in rondlopen dus het maakt niet uit dat hij de enige is die het mooi vindt"
Ga ik doen, maar hij ligt nu nog bij Khindo (dat is een Indonesische kleermaker die amper Nederlands spreekt, maar wel perfect in kan korten tegen lage tarievenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:07 schreef dialMforMonkey het volgende:
Cultheld, maak eens een foto van die Gaultier broek terwijl je hem aanhebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:15 schreef BrauN het volgende:
Nee, geen kleding, maar ik kon het schoenentopic niet vinden.
[afbeelding]
Ze waren afgeprijsd van 129.- naar 84.-, kon ze niet laten staan. Fijne schoen, lederen zool, zeer degelijk spulleke.
Tsja dat krijg je he, als je zo'n puike JPG broek in de uitverkoop op de kop tikt is ie vaak 3 maten te grootquote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga ik doen, maar hij ligt nu nog bij Khindo (dat is een Indonesische kleermaker die amper Nederlands spreekt, maar wel perfect in kan korten tegen lage tarieven). Woensdag kan ik 'm ophalen
.
Je bent nog dommer dan ik dacht. Die broeken hebben allemaal één lengtemaat, maar jij shopt natuurlijk voornamelijk bij de Score of Coolcat en dan past alles meteenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je he, als je zo'n puike JPG broek in de uitverkoop op de kop tikt is ie vaak 3 maten te groot![]()
Ja, sorry dat ik niet op de hoogte ben van de broeken die 3x duurder zijn dan normaal, terwijl je voor de helft van de prijs ook al een prima broek kan hebben en niet ook nog eens je pijpen in hoeft te laten korten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan ik dacht. Die broeken hebben allemaal één lengtemaat, maar jij shopt natuurlijk voornamelijk bij de Score of Coolcat en dan past alles meteen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:30 schreef cultheld het volgende:
Hoe kom je toch steeds bij de uitverkoop/outlet? Ik haal ook genoeg als 't net in de winkels ligt hoor. 't voordeel van sales is dat je op die manier je garderobe flink uit kunt breiden en dus veel afwisseling hebt. Met sales is niks mis: Met onwetendheid wel. Ik ben echt niet iemand die alleen maar naar 't prijskaartje kijkt, de H&M is een prima zaak evenals de Zara. Ik word echter een beetje misselijk van die zgn. "vette kleding" uit de Score en de Men@Work met grote logotruien, domme prints en afgezaagde modellen, waar iedereen in loopt. En prijzen noem ik nooit, behalve als er naar gevraagd wordt.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die broek is duurder dan jouw hele outfit.
En trouwens, je loopt wel op te scheppen over je keidure broek. Maar zo heel duur is 220 ook weer nietquote:Op zondag 28 januari 2007 15:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
280 en ik had 'm voor 220 in de sales bij Luna Clothing. Voordat deze broek op Yoox staat is 't 2008, vermoed ik.
waarom maak je je druk om de prijsquote:Op zondag 28 januari 2007 19:31 schreef cultheld het volgende:
Die eerste post was een reply op "Zeemanbroek" en de tweede was een reactie op de bewering dat ie 70 euro kost.
Begrijpend lezen kun je niet en dat tweede zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:28 schreef _petjan het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
En trouwens, je loopt wel op te scheppen over je keidure broek. Maar zo heel duur is 220 ook weer niet. Kankerpauper.
Vond me idd net een Combinequote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:19 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Nepleren jasje, krijg ik nog binnen
[afbeelding]
Capeje, ga de zwarte knopen vervangen voor gouden denk ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Fout glitterjurkje, dat overigens niet kan met blote benen
[afbeelding]
Tas
[afbeelding]
Pumps met een lage hak
[afbeelding]
Schoenen met een hoge hak, moeten nog binnenkomen
[afbeelding]
Zwarte skinnyjeans
[afbeelding]
Strapless jurkje dat nog binnen moet komen.
Blueblood is echt hele goede kwaliteit, mooie kleur ook. De wassing zal nog wel mooier worden als je 'm wat gedragen hebt. Het nadeel van Blueblood vind ik altijd ze altijd 'hoog' zitten.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07051/eins.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07051/zwei.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs311.xs.to/xs311/07051/drei.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
:wank:
Toevallig heb ik onlangs nog een panthalon gekocht, van Drykorn. Hele mooie pasvorm vind ik t vooral hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Blueblood is mooi ja. Een leuk alternatief in dezelfde prijsklasse is Drykorn. Dat wordt volgens mij op minder grote schaal gedragen en ziet er erg goed uit.
In Rotterdam ergens op de Lijnbaan zit een winkel waar ze Drykorn verkopen en wat ze daar hebben ingekocht is meestal erg oké. Energie heeft inderdaad ook hele leuke dingen, maar in Arnhem bijv. valt het vies tegen. Afgelopen zomer heb ik bij de Energie store in Amsterdam gekeken en wat ze daar te koop hadden zag ik in geen enkele andere stad terug. Als je Energie liefhebber bent is die shop dus zeker een bezoekje waard.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Toevallig heb ik onlangs nog een panthalon gekocht, van Drykorn. Hele mooie pasvorm vind ik t vooral hebben.
Michico vind ik trouwens ook heel erg mooi, heb ik ook 2 broeken van. Net als Energie trouwens, die zijn weer goed teruggekomen. Jammer dat ze het Goldlabel nu overal wegleggen.
Ach, ik wilde eigenlijk een Cheap Monday scoren als de nieuwe collectie binnen is, maar kwam deze toevallig tegen en de kwaliteit van BB is een stuk beter dan CM. Dat iedereen er mee loopt kan me toch niet zo boeien. Broek isi een broek, meeste mensen zien het verschil toch niet. Als ze maar een dope fit hebben icm mn sneakersquote:Op maandag 29 januari 2007 17:05 schreef arneaux het volgende:
O dat is wel een héle schappelijke prijs.
Ik vind t eigenlijk wel, tja, jammer, dat iedereen nu in Blueblood loopt. Een jaar geleden was het nog veel exclusiever.
Ik kan ff niet op de naam komen, maar als je dat metrostation uit loopt is 't vrij dichtbij ergens aan de rechterkant geloof ik. Ze verkopen er ook Armani.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ach, ik wilde eigenlijk een Cheap Monday scoren als de nieuwe collectie binnen is, maar kwam deze toevallig tegen en de kwaliteit van BB is een stuk beter dan CM. Dat iedereen er mee loopt kan me toch niet zo boeien. Broek isi een broek, meeste mensen zien het verschil toch niet. Als ze maar een dope fit hebben icm mn sneakers
@cultheld:
Welke winkel? Ik ben elke dag inRotterdam..
Als je 1 maand wacht kan je een mooie CM bij m@w kopen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef BrauN het volgende:
Cardigan staat vetter met een mooi overhemd er onder, vind ik.
MAAR WAT JE VINDT BRENG JE NAAR DE POLITIE DUS IK HOU M'N BEK WEL NU!
Oh ja, waar verkopen ze trouwens Cheap Monday? Ik wil er graag eens een broek van kopen.
Dank je, H. Benzinetank.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
er staat een dealerlijst op cheapmonday.com
Ik heb geen bron, maar zag ze laatst wel bij mensroom (soort duurdere M@W) liggen. Ik durf er geld op te zetten dat ze binnenkort ook bij de M@W liggenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nieuwe collectie moet deze of volgende week bij de meeste winkels binnenkomen.
@dialM:
Krijg M@W () ze ook?
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft deze nemen:
[afbeelding]
Als ik ze niet omsla zit het zeg maar dubbel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef cultheld het volgende:
Leuke broek, alleen die omgeslagen pijpen zien er nogal kinderachtig uit en je gaat er toch niet zo'n G-star shirtje op dragen he ?. Oja, dat jasje getuigt van pure wansmaak.
Ja dat zei dat meisje ook al dat ik dat kon laten doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:00 schreef cultheld het volgende:
Die broek moet je gewoon ff in laten korten (met behoud van originele zoom), dat ziet er veeel beter uit. Wat heb je voor die broek betaald trouwens en waar heb je 'm gekocht?
Daarom.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef jovink het volgende:
niks lelijks aan die omgeslagen pijpen heb t met mn nudie ook..
Laat ik het zo zeggen: In laten korten is mooier. En 100 euro is idd geen geld voor zo'n broek.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja dat zei dat meisje ook al dat ik dat kon laten doen.
Kheb heb in Maasmechelen Outlet store gekocht.
Van 245 naar 100 euro
Prima prijsje voor zulks een mooie broek.
Ik geef toe dat de pijpen een beetje te lang zijn, maar dat omgeslagen is niet lelijk, korter maken zou idd wel mooi zijn.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:22 schreef w00h00 het volgende:
Die versace broek is echt afschuwelijk. En die replica van Brunotti ook. Hopelijk koste het geen drol, want ik vind het er echt niet uit zien.
veel plezier er mee!
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
Mooie broek Maikuuul, alleen vind ik de combinatie met een G-Star shirtje en vest niet geslaagd. Koop een mooi overhemd, ietwat getailleerd. Van Hugo Boss bijvoorbeeld. En dan in het zwart.
Kapot lopen zegt ie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Nashje het volgende:
Omgeslagen pijpen is echt bagger lelijk. Gewoon kapot lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |