abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44795945
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef tonks het volgende:
lijkt wel 32
rrright timmie
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_44795980
Lijkt idd net een kleuterjas.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44798385
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef tonks het volgende:
lijkt wel 32
Tonksje, waarom kan niemand meer reageren op je fobo
Pretentieus geneuzel.
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2006 @ 17:23:51 #279
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_44798647
BBC T-Shirt:

Zelfde T-Shirt binnenstebuiten:

H&M streepjesch:

Hilfiger streepjesch:

Die for it streepjesch:

B.A. en Jawat :

Streepjes FTW.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2006 @ 17:25:06 #280
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_44798688
Ik dacht dat tinypic automatisch thumbnails maakte
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 december 2006 @ 17:25:51 #281
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44798719
Dope kleding! Wat koste je het BBC shirt en waar besteld? Ik wil er ook 1.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44798726
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:15 schreef roooosje het volgende:

[..]

Tonksje, waarom kan niemand meer reageren op je fobo
Banned !
pi_44798817
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef arneaux het volgende:
Dope kleding! Wat koste je het BBC shirt en waar besteld? Ik wil er ook 1.
die zal niet goedkoop zijn denk ik.
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2006 @ 17:31:27 #284
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_44798924
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef Stansfield het volgende:

[..]

die zal niet goedkoop zijn denk ik.
inderdaad, 200 euro bij Solebox in Berlijn. Maar het feit dat ik 't uit Berlijn bestel geeft wel aan hoe graag ik 'm wou Wat dat betreft ben ik nogal een impulsieve koper

http://www.solebox.de, gruwelijke webshop.
  donderdag 28 december 2006 @ 17:32:59 #285
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44798959
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

inderdaad, 200 euro bij Solebox in Berlijn. Maar het feit dat ik 't uit Berlijn bestel geeft wel aan hoe graag ik 'm wou Wat dat betreft ben ik nogal een impulsieve koper

Ik had er ook zeker niet op gerekend dat t goedkoop zou zijn en in principe is zon shirt idd gewoon een wannahave. En ik wil 'm dus. .
  donderdag 28 december 2006 @ 17:38:05 #286
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_44799107
Wtf

Dat BBC :/ ik snap niet wat daar zo vet aan is ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 28 december 2006 @ 17:39:09 #287
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44799145
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf

Billionairs Boys Club. En het is gewoon dope. Net zoals jij Pute de Madre (ofzo) waarschijnlijk vet vind. .
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2006 @ 17:41:06 #288
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_44799225
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik had er ook zeker niet op gerekend dat t goedkoop zou zijn en in principe is zon shirt idd gewoon een wannahave. En ik wil 'm dus. .
Ik kwam er overigens terecht via http://www.bbcicecream.com/store/bbc_index.html - ik wilde graag de coachjacket hebben. Ik heb toen een mail gestuurd naar Solebox met de vraag of ik ook via hen dingen kon bestellen bij BBC zelf (fat chance, maar ik dacht, voor die prijzen..).

Kreeg dus antwoord dat dit inderdaad niet mogelijk was en aangezien de webshop van BBC alleen binnen de US shipt, moet ik wat anders verzinnen
  donderdag 28 december 2006 @ 17:42:49 #289
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44799278
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik kwam er overigens terecht via http://www.bbcicecream.com/store/bbc_index.html - ik wilde graag de coachjacket hebben. Ik heb toen een mail gestuurd naar Solebox met de vraag of ik ook via hen dingen kon bestellen bij BBC zelf (fat chance, maar ik dacht, voor die prijzen..).

Kreeg dus antwoord dat dit inderdaad niet mogelijk was en aangezien de webshop van BBC alleen binnen de US shipt, moet ik wat anders verzinnen
Mwa. De jacket is niet mijn ding. Kan me wel voorstellen dat je 'm tof vindt trouwens.

Overigens is het best common dat webshops alleen binnen de USA shippen, de reden ervan weet ik niet.
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2006 @ 17:55:53 #290
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_44799599
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf

Je hebt zelf vast wel eens dat je iets graag wil hebben en dat de prijs je net even wat minder boeit, dat heb ik dus ook af en toe en helaas meestal met kleding Ik wou eigenlijk de zwarte uitvoering met gouden letters, alleen die hadden ze niet.
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:42 schreef arneaux het volgende:

[..]

Mwa. De jacket is niet mijn ding. Kan me wel voorstellen dat je 'm tof vindt trouwens.

Overigens is het best common dat webshops alleen binnen de USA shippen, de reden ervan weet ik niet.
Misschien ook interessant voor jou: Shipping service

Heb dat topic nog niet echt doorgenomen, maar er zijn altijd manieren natuurlijk .
pi_44799795
vet shirt van de bbc ik heb ook een tijdje op de site rondgesnuffeld maar voor mij onbetaalbaar..

je moet dat shirt wel binnenste buiten dragen natuurlijk! die hoodies zijn btw ook te vet.
pi_44800280
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

You have just been owned by Pharrel.
pi_44800463
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef arneaux het volgende:

[..]

Billionairs Boys Club. En het is gewoon dope. Net zoals jij Pute de Madre (ofzo) waarschijnlijk vet vind. .
Mensen die de smiley gebruiken als ze het hebben over een kledingmerk terwijl ze zelf een fucking matig t-shirtje kopen, met een tekst aan de ene kant en een binnenste buiten kant die te pauper is voor woorden aan de andere kant .
Wat mij betreft staat BBC gelijk aan De Puta Madre. Beide superlelijke kutkleren voor een debiele prijs. Maarja, wie ben ik.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen
pi_44800487
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef Friedel_Crafts het volgende:

[..]

Mensen die de smiley gebruiken als ze het hebben over een kledingmerk terwijl ze zelf een fucking matig t-shirtje kopen, met een tekst aan de ene kant en een andere kant die te pauper is voor woorden .
Wat mij betreft staat BBC gelijk aan De Puta Madre. Beide superlelijke kutkleren voor een debiele prijs. Maarja, wie ben ik.
edit: kut ik kan niet eens fatsoenlijk editen
  donderdag 28 december 2006 @ 18:28:49 #295
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44800495
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef Friedel_Crafts het volgende:

[..]

Mensen die de smiley gebruiken als ze het hebben over een kledingmerk terwijl ze zelf een fucking matig t-shirtje kopen, met een tekst aan de ene kant en een binnenste buiten kant die te pauper is voor woorden aan de andere kant .
Want jouw kledingkeuze bestaat uit?
pi_44800625
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:28 schreef arneaux het volgende:

[..]

Want jouw kledingkeuze bestaat uit?
Ik heb er niets tegen dat ieder z'n eigen kledingkeus heeft, het zou wat zijn als iedereen hetzelfde mooi vond. Maar 200 euro neerbetalen voor dat?? Ik vind het niet eens een mening maar bijna een feit dat dat te kansloos is voor woorden. Het is een focking wit t-shirtje met in zwarte letters het merk erop. En als je de binnenste buiten kant gaat dragen ben je wat mij betreft echt een joker.
Persoonlijk vind ik zowel BBC als De Puta Madre te matig voor woorden en nogal overeenkomstig (dure kleren voor jokers die denken dat het da bomb is) en ik vond het daarom erg jammer dat iemand die BBC mooi vindt DPM af durft te kraken.
Mijn eigen kledingkeuze bestaat overigens uit normaal geprijsde (hoewel, wat is normaal deze dagen, maar iig nooit van m'n leven 200 euro voor een wit vodje) kledingstukken van verscheidene niet-schreeuwerige merken die mijns inziens toch enigzins modieus zijn.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:38:59 #297
155698 _petjan
jan met de pet
pi_44800776
Tof BBC shirt.
pi_44800988
quote:
Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Ewelina het volgende:
Van de maand even goed ingeslagen :

Jurkje:
[afbeelding]

Hemdje:
[afbeelding]
ook in het zwart gekocht.

Lingerie:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

plus nog gouden open schoentjes.

En dan het pronkstuk van de collectie (alleen is ie niet wit, maar bordeauxrood ):
[afbeelding]

En nu ben ik blut

Mooie lingerie maar vooral een geweldige galajurk! Waar heb je die gekocht/ wat voor merk is het.. zal wel duur geweest zijn? Ik wil hem ook!!
  donderdag 28 december 2006 @ 19:08:50 #299
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44801644
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Friedel_Crafts het volgende:

[..]

Ik heb er niets tegen dat ieder z'n eigen kledingkeus heeft, het zou wat zijn als iedereen hetzelfde mooi vond. Maar 200 euro neerbetalen voor dat?? Ik vind het niet eens een mening maar bijna een feit dat dat te kansloos is voor woorden. Het is een focking wit t-shirtje met in zwarte letters het merk erop. En als je de binnenste buiten kant gaat dragen ben je wat mij betreft echt een joker.
Persoonlijk vind ik zowel BBC als De Puta Madre te matig voor woorden en nogal overeenkomstig (dure kleren voor jokers die denken dat het da bomb is) en ik vond het daarom erg jammer dat iemand die BBC mooi vindt DPM af durft te kraken.
Mijn eigen kledingkeuze bestaat overigens uit normaal geprijsde (hoewel, wat is normaal deze dagen, maar iig nooit van m'n leven 200 euro voor een wit vodje) kledingstukken van verscheidene niet-schreeuwerige merken die mijns inziens toch enigzins modieus zijn.
Maar dat is toch hetzelfde met Ralph Lauren, Lacoste, McGregor etc. Daar betaal je toch ook alleen voor het merk. Net als bij Nike, Adidas en Puma.

De reden dat mensen die kleding kopen is omdat ze ergens bij willen horen. BBC is duur in de markt gezet om zo een bepaalde 'branding' te weeg te brengen. Dat de 1 het veeel te duur vind als de ander is júist de bedoeling.
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2006 @ 19:18:34 #300
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_44801985
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Friedel_Crafts het volgende:

[..]

Anders maak je je even druk over mijn kleding Ik wil wel inhoudelijk reageren maar daar is dit topic niet voor bedoelt, gezien je frustratie kan je misschien beter een nieuw KLB topic maken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')