bekijk zijn onderschrift maar even. Ik denk dat hij het daar gehaald heeft.quote:Op maandag 18 december 2006 13:41 schreef fr0x het volgende:
[..]
wat kost die trui, en waar gehaalt ?
Jij snapt hetquote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef dialMforMonkey het volgende:
Mischien zit er wel een geweer verborgengangster jeweetz
weet ik niet had gehoopt dat jij het verlossende antoword zou gevenquote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef parselmouth het volgende:
Oh jee, wat nou!
Jouw haar is echt tof!quote:Op maandag 18 december 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
Ik ook niet, zeker als er dan nog van die naden overheen lopen, maakt het gelijk zo lomp!
Ik heb een badjas gescoord, geen foto van.
En een foute grote zonnebril, een trenchcoat voor de zomer en een nieuwe skinnyjeans. En daar heb ik wel een gangsterfoto van.
[afbeelding]
Dat zal wel los lopen. Als ik zie wat hij van Custo en DKNY heeft gekocht, dan gaat dat om collecties van niet 1 maar een paar jaar oud. In Amerika stikt het ook van zulke outlets: Merkkleding tegen bodemprijzenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:16 schreef Mikkie het volgende:
Die gele A&F-blouse is wel gaaf
Maar mên, met hoeveel geld ging jij heen en met hoeveel koffers kwam je terug zeg
Van Custo heb je geen outlets (helaas) , dus daar heb ik gewoon de 'normale' prijs voor moeten betalen , maar altijd nog een stuk goedkoper dan wat Custo hier in Nederland kost , plus het feit dat Custo steeds minder makkelijk te vinden is hier in Nederland.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal wel los lopen. Als ik zie wat hij van Custo en DKNY heeft gekocht, dan gaat dat om collecties van niet 1 maar een paar jaar oud. In Amerika stikt het ook van zulke outlets: Merkkleding tegen bodemprijzen.
Ja maar... ja maar... ja maar.... das toch cute?quote:
't Is een pyjama, dan is het inderdaad wel cute. Maar mensen die ouder dan 12 zijn en met hello kitty of nijntje op hun kleding naar buiten gaan zijn wel een beetjequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ja maar.... das toch cute?
Kan ook voor haar nichtje dochtertje zijnquote:
Is een pyamaquote:
Ok, dat scheeltquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:17 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Is een pyamaen hij was niet duur. Ga er toch niet mee naar buiten ofzo
hoezoquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:08 schreef Grimm het volgende:
Misschien een lompe vraag maar wat voor maat BH is dat?
Welnee, de cups zijn zo te zien voorgevormd maar volgens mij is het gewoon een B-tjequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef Grimm het volgende:
Die BH lijkt me enorm
nee hoor dat valt reuze mee. alleen ligt er een string op dus waarschijnlijk lijkt hij daarom zo enormquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef Grimm het volgende:
Die BH lijkt me enorm
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:37 schreef Billy_Mack het volgende:
birdy en parsel zijn heerlijk. ik vind dat ze samen moeten douchen.
Die schoentjes zijn zo leuk! Ik wilde ze ook, maar ze zijn (in Nijmegen iig) niet verkrijgbaar in maat 41quote:
klopt, ze gaan maar tot 39. zonde!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Die schoentjes zijn zo leuk! Ik wilde ze ook, maar ze zijn (in Nijmegen iig) niet verkrijgbaar in maat 41![]()
en wooow die hoodie is echt super gaaf!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 13:50 schreef FB-aight het volgende:
LRG skeleton hoody, zal 't alleen op speciale avonden dragen... maar vind 'm wel dope
[afbeelding]
en nog een leuk FUCT tshirt voor aan de kersttafel
[afbeelding]
waar heb je die gekocht dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:24 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
klopt, ze gaan maar tot 39. zonde!
No fucking way. Waar?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
cultheld die Moschino broek heb ik Amsterdam gespot voor ¤ 100,-
De naam van de winkel is me ontschoten, hij zit iig op de Nieuwedijk, maar ik moet erbij zeggen dat dat wel samples waren.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
No fucking way. Waar?
http://www.proximedia.com/catalogue/view_product.asp?ref=152043&site_id=14616&lang_id=
Ik had dit liever niet geweten.
h&mquote:Op woensdag 20 december 2006 18:00 schreef Sannelie het volgende:
Waar heb je die hello kitty spullen vandaan? Zijn erg cute idd!!
Die broek is erg vet, om je kont en kruis zit ie mooi (te strak is voor homo's en zit bovendien niet erg comfortabel) maar die pijpen zijn eigenlijk ook helemaal niet lelijk. Ik vind het nadeel bij andere broeken dat bij het baggy model de pijpen vaak ook zo lomp worden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Trui van junk deluxe. Paars met streepjes, beetje onduidelijk op de foto.
Jeans van Levi's. Erg vet model van de engineered lijn. Beetje een baggy slimfit zeg maar
En een horloge van A. Lange & söhne. Maar die is niet echt![]()
Die broekquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Jeans van Levi's. Erg vet model van de engineered lijn. Beetje een baggy slimfit zeg maar
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:57 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die broek van dial bij de pijpen heel lelijk juist. Alsof hij boven je schoenen gepropt zit en de stof niet weet waar hij heen moet gaan
Mooie combinatie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:30 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb de trui (grijze) van GotD gekocht in Den Haag. Was 1 van de laatste![]()
[afbeelding]
10 euro is geen geld hiervoor natuurlijk..
Ik vind zo'n broek lang niet bij iedereen leuk, maar jou staat het wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
witte sokkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:30 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb de trui (grijze) van GotD gekocht in Den Haag. Was 1 van de laatste![]()
[afbeelding]
10 euro is geen geld hiervoor natuurlijk..
Niks ergs aan, je bent gebrainwashed door de gay community.quote:
Heb jij een vriendje?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
voor kerst gekregen van het vriendje
Ja en nog een fucking lekkere ook, wie had dat gedacht.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb jij een vriendje?![]()
Het lijkt trouwens echt een maatje 132![]()
Bannedquote:Op donderdag 28 december 2006 17:15 schreef roooosje het volgende:
[..]
Tonksje, waarom kan niemand meer reageren op je fobo![]()
die zal niet goedkoop zijn denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef arneaux het volgende:
Dope kleding! Wat koste je het BBC shirt en waar besteld? Ik wil er ook 1.
inderdaad, 200 euro bij Solebox in Berlijn. Maar het feit dat ik 't uit Berlijn bestel geeft wel aan hoe graag ik 'm wouquote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
die zal niet goedkoop zijn denk ik.
Ik had er ook zeker niet op gerekend dat t goedkoop zou zijn en in principe is zon shirt idd gewoon een wannahave. En ik wil 'm dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
inderdaad, 200 euro bij Solebox in Berlijn. Maar het feit dat ik 't uit Berlijn bestel geeft wel aan hoe graag ik 'm wouWat dat betreft ben ik nogal een impulsieve koper
![]()
http://www.solebox.de, gruwelijke webshop.
Billionairs Boys Club. En het is gewoon dope. Net zoals jij Pute de Madre (ofzo) waarschijnlijk vet vind.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf
Dat BBC :/ ik snap niet wat daar zo vet aan is ?
Ik kwam er overigens terecht via http://www.bbcicecream.com/store/bbc_index.html - ik wilde graag de coachjacket hebben. Ik heb toen een mail gestuurd naar Solebox met de vraag of ik ook via hen dingen kon bestellen bij BBC zelf (fat chance, maar ik dacht, voor die prijzen..).quote:Op donderdag 28 december 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik had er ook zeker niet op gerekend dat t goedkoop zou zijn en in principe is zon shirt idd gewoon een wannahave. En ik wil 'm dus..
Mwa. De jacket is niet mijn ding. Kan me wel voorstellen dat je 'm tof vindt trouwens.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kwam er overigens terecht via http://www.bbcicecream.com/store/bbc_index.html - ik wilde graag de coachjacket hebben. Ik heb toen een mail gestuurd naar Solebox met de vraag of ik ook via hen dingen kon bestellen bij BBC zelf (fat chance, maar ik dacht, voor die prijzen..).
Kreeg dus antwoord dat dit inderdaad niet mogelijk was en aangezien de webshop van BBC alleen binnen de US shipt, moet ik wat anders verzinnen![]()
Je hebt zelf vast wel eens dat je iets graag wil hebben en dat de prijs je net even wat minder boeit, dat heb ik dus ook af en toe en helaas meestal met kledingquote:Op donderdag 28 december 2006 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf
Dat BBC :/ ik snap niet wat daar zo vet aan is ?
Misschien ook interessant voor jou: Shipping servicequote:Op donderdag 28 december 2006 17:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa. De jacket is niet mijn ding. Kan me wel voorstellen dat je 'm tof vindt trouwens.
Overigens is het best common dat webshops alleen binnen de USA shippen, de reden ervan weet ik niet.
You have just been owned by Pharrel.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
inderdaad, 200 euro bij Solebox in Berlijn. Maar het feit dat ik 't uit Berlijn bestel geeft wel aan hoe graag ik 'm wouWat dat betreft ben ik nogal een impulsieve koper
![]()
http://www.solebox.de, gruwelijke webshop.
Mensen die dequote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Billionairs Boys Club. En het is gewoon dope. Net zoals jij Pute de Madre (ofzo) waarschijnlijk vet vind..
edit: kut ik kan niet eens fatsoenlijk editenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Mensen die desmiley gebruiken als ze het hebben over een kledingmerk terwijl ze zelf een fucking matig t-shirtje kopen, met een tekst aan de ene kant en een andere kant die te pauper is voor woorden
.
Wat mij betreft staat BBC gelijk aan De Puta Madre. Beide superlelijke kutkleren voor een debiele prijs. Maarja, wie ben ik.
Want jouw kledingkeuze bestaat uit?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Mensen die desmiley gebruiken als ze het hebben over een kledingmerk terwijl ze zelf een fucking matig t-shirtje kopen, met een tekst aan de ene kant en een binnenste buiten kant die te pauper is voor woorden aan de andere kant
.
Wat mij betreft staat BBC gelijk aan De Puta Madre. Beide superlelijke kutkleren voor een debiele prijs. Maarja, wie ben ik.
Ik heb er niets tegen dat ieder z'n eigen kledingkeus heeft, het zou wat zijn als iedereen hetzelfde mooi vond. Maar 200 euro neerbetalen voor dat?? Ik vind het niet eens een mening maar bijna een feit dat dat te kansloos is voor woorden. Het is een focking wit t-shirtje met in zwarte letters het merk erop. En als je de binnenste buiten kant gaat dragen ben je wat mij betreft echt een joker.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Want jouw kledingkeuze bestaat uit?
quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Ewelina het volgende:
Van de maand even goed ingeslagen:
Jurkje:
[afbeelding]
Hemdje:
[afbeelding]
ook in het zwart gekocht.
Lingerie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
plus nog gouden open schoentjes.
En dan het pronkstuk van de collectie (alleen is ie niet wit, maar bordeauxrood):
[afbeelding]
En nu ben ik blut![]()
Maar dat is toch hetzelfde met Ralph Lauren, Lacoste, McGregor etc. Daar betaal je toch ook alleen voor het merk. Net als bij Nike, Adidas en Puma.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ik heb er niets tegen dat ieder z'n eigen kledingkeus heeft, het zou wat zijn als iedereen hetzelfde mooi vond. Maar 200 euro neerbetalen voor dat?? Ik vind het niet eens een mening maar bijna een feit dat dat te kansloos is voor woorden. Het is een focking wit t-shirtje met in zwarte letters het merk erop. En als je de binnenste buiten kant gaat dragen ben je wat mij betreft echt een joker.
Persoonlijk vind ik zowel BBC als De Puta Madre te matig voor woorden en nogal overeenkomstig (dure kleren voor jokers die denken dat het da bomb is) en ik vond het daarom erg jammer dat iemand die BBC mooi vindt DPM af durft te kraken.
Mijn eigen kledingkeuze bestaat overigens uit normaal geprijsde (hoewel, wat is normaal deze dagen, maar iig nooit van m'n leven 200 euro voor een wit vodje) kledingstukken van verscheidene niet-schreeuwerige merken die mijns inziens toch enigzins modieus zijn.
Anders maak je je even druk over mijn kledingquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ik heb er niets tegen dat ieder z'n eigen kledingkeus heeft, het zou wat zijn als iedereen hetzelfde mooi vond. Maar 200 euro neerbetalen voor dat?? Ik vind het niet eens een mening maar bijna een feit dat dat te kansloos is voor woorden. Het is een focking wit t-shirtje met in zwarte letters het merk erop. En als je de binnenste buiten kant gaat dragen ben je wat mij betreft echt een joker.
Persoonlijk vind ik zowel BBC als De Puta Madre te matig voor woorden en nogal overeenkomstig (dure kleren voor jokers die denken dat het da bomb is) en ik vond het daarom erg jammer dat iemand die BBC mooi vindt DPM af durft te kraken.
Mijn eigen kledingkeuze bestaat overigens uit normaal geprijsde (hoewel, wat is normaal deze dagen, maar iig nooit van m'n leven 200 euro voor een wit vodje) kledingstukken van verscheidene niet-schreeuwerige merken die mijns inziens toch enigzins modieus zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |