bekijk zijn onderschrift maar even. Ik denk dat hij het daar gehaald heeft.quote:Op maandag 18 december 2006 13:41 schreef fr0x het volgende:
[..]
wat kost die trui, en waar gehaalt ?
Jij snapt hetquote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef dialMforMonkey het volgende:
Mischien zit er wel een geweer verborgengangster jeweetz
weet ik niet had gehoopt dat jij het verlossende antoword zou gevenquote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef parselmouth het volgende:
Oh jee, wat nou!
Jouw haar is echt tof!quote:Op maandag 18 december 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
Ik ook niet, zeker als er dan nog van die naden overheen lopen, maakt het gelijk zo lomp!
Ik heb een badjas gescoord, geen foto van.
En een foute grote zonnebril, een trenchcoat voor de zomer en een nieuwe skinnyjeans. En daar heb ik wel een gangsterfoto van.
[afbeelding]
Dat zal wel los lopen. Als ik zie wat hij van Custo en DKNY heeft gekocht, dan gaat dat om collecties van niet 1 maar een paar jaar oud. In Amerika stikt het ook van zulke outlets: Merkkleding tegen bodemprijzenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:16 schreef Mikkie het volgende:
Die gele A&F-blouse is wel gaaf
Maar mên, met hoeveel geld ging jij heen en met hoeveel koffers kwam je terug zeg
Van Custo heb je geen outlets (helaas) , dus daar heb ik gewoon de 'normale' prijs voor moeten betalen , maar altijd nog een stuk goedkoper dan wat Custo hier in Nederland kost , plus het feit dat Custo steeds minder makkelijk te vinden is hier in Nederland.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal wel los lopen. Als ik zie wat hij van Custo en DKNY heeft gekocht, dan gaat dat om collecties van niet 1 maar een paar jaar oud. In Amerika stikt het ook van zulke outlets: Merkkleding tegen bodemprijzen.
Ja maar... ja maar... ja maar.... das toch cute?quote:
't Is een pyjama, dan is het inderdaad wel cute. Maar mensen die ouder dan 12 zijn en met hello kitty of nijntje op hun kleding naar buiten gaan zijn wel een beetjequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ja maar.... das toch cute?
Kan ook voor haar nichtje dochtertje zijnquote:
Is een pyamaquote:
Ok, dat scheeltquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:17 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Is een pyamaen hij was niet duur. Ga er toch niet mee naar buiten ofzo
hoezoquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:08 schreef Grimm het volgende:
Misschien een lompe vraag maar wat voor maat BH is dat?
Welnee, de cups zijn zo te zien voorgevormd maar volgens mij is het gewoon een B-tjequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef Grimm het volgende:
Die BH lijkt me enorm
nee hoor dat valt reuze mee. alleen ligt er een string op dus waarschijnlijk lijkt hij daarom zo enormquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:33 schreef Grimm het volgende:
Die BH lijkt me enorm
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:37 schreef Billy_Mack het volgende:
birdy en parsel zijn heerlijk. ik vind dat ze samen moeten douchen.
Die schoentjes zijn zo leuk! Ik wilde ze ook, maar ze zijn (in Nijmegen iig) niet verkrijgbaar in maat 41quote:
klopt, ze gaan maar tot 39. zonde!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Die schoentjes zijn zo leuk! Ik wilde ze ook, maar ze zijn (in Nijmegen iig) niet verkrijgbaar in maat 41![]()
en wooow die hoodie is echt super gaaf!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 13:50 schreef FB-aight het volgende:
LRG skeleton hoody, zal 't alleen op speciale avonden dragen... maar vind 'm wel dope
[afbeelding]
en nog een leuk FUCT tshirt voor aan de kersttafel
[afbeelding]
waar heb je die gekocht dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:24 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
klopt, ze gaan maar tot 39. zonde!
No fucking way. Waar?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
cultheld die Moschino broek heb ik Amsterdam gespot voor ¤ 100,-
De naam van de winkel is me ontschoten, hij zit iig op de Nieuwedijk, maar ik moet erbij zeggen dat dat wel samples waren.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
No fucking way. Waar?
http://www.proximedia.com/catalogue/view_product.asp?ref=152043&site_id=14616&lang_id=
Ik had dit liever niet geweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |