Ah op die manier ik dacht dus dat het echt na het potje was en niet sinsdienquote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Hij krijgt die error nu iedere keer alstie de Wii opstart.. dus heeft niks met de DVD (Wii Sports) te maken denk?
die moet ik voor 80% nog toevoegenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een lijst al zeg
idd, mahja hij heeft er niks geks mee gedaan verder dus nintendo kennende repareren ze 'm gewoonquote:Op woensdag 27 december 2006 23:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah op die manier ik dacht dus dat het echt na het potje was en niet sinsdien. Dat word echt nintendo bellen.
en daarom kan je dus ook opslaan op SD kaartjesquote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
idd, mahja hij heeft er niks geks mee gedaan verder dus nintendo kennende repareren ze 'm gewoon
maarja istie z'n wii wel even kwijt, lijkt me klote
en mogelijk dus z'n zelda savegame weg, dat lijkt me echt killing![]()
yep, en als ze jou toevoegen kan je o.a. mii's uitwisselen..quote:Op woensdag 27 december 2006 23:05 schreef kzieniks het volgende:
hoe werkt dat nu precies met die code's ??
gewoon via het prikbord wii's aanmelden ..?
mijn code btw : 0305 6081 7665 2246
Ik heb gewoon mijn normale toetsenbord aangesloten via USB op m'n wiiquote:Op woensdag 27 december 2006 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet ik voor 80% nog toevoegen![]()
* mschol wants a working wii keyboard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij eens toevoegenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef BMH het volgende:
tvp
ja maar als 't geheugen fokked is..quote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef Khadgar het volgende:
Nee als je hem naar Ninty opstuurt behouden ze in principe je geheugen voor je
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:10 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn normale toetsenbord aangesloten via USB op m'n wiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eikel.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
Van alle componenten is denk ik dat het enige dat gewoon bijna altijd wel goed blijft.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:16 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
ja maar als 't geheugen fokked is..![]()
Ok lucky him thenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Van alle componenten is denk ik dat het enige dat gewoon bijna altijd wel goed blijft.
Zal ik morgen doen.. Was het vergetenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe mij eens toevoegenIk wil gave miis op mn Wii hebben
bron? nexgenwars.com zegt maar 2.0mil namelijk.. ps3 gaat nu ook harder zie ikquote:Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Zal ik morgen doen.. Was het vergeten
Owjah:
Wii heeft in 1 maand al 3.1 miljoen units verkocht... 1/3 van wat de 360 heeft bereikt in een jaar.
http://www.vgcharts.org/quote:Op woensdag 27 december 2006 23:38 schreef floppie86 het volgende:
[..]
bron? nexgenwars.com zegt maar 2.0mil namelijk.. ps3 gaat nu ook harder zie ik![]()
Je hebt zeker WPA aanstaan... Uitzetten.. De DS ondersteund enkel WEP en geen beveiliging.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef NrSiX het volgende:
uhm werkt er iemand hier met de WifiMax ? ik krijg het niet aan de praat, op de ds (The access points security settings are not supported by the nintendo ds. For help..) niet en op de wii ook niethelp?
VGcharts is wat mij betreft niet te vertrouwen. Het wordt gerund door ioi van NeoGAF, en soms verklaart hij dingen die totaal niet kloppen (verkondigt arrogant verkoop cijfers terwijl die niet eens uit zijn). Voor alle duidelijkheid is ioi een Nintendo fanboy, waardoor ik het nog schandaliger vindt.quote:
is er nou al iemand die mij vertellen kan wat t bereik is van zon dongle? kan ik er een verdieping hoger ook mee wii'en?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:46 schreef FJD het volgende:
Werkt super. Software installeren, dongle inprikken en gaaan. Wel duur maar nergens problemen.
Dongle op zolderkamer, Wii in de woonkamer. Werkte perfect. Op dit moment staan ze 50cm naast elkaar te blazen omdat ik geen zin had om steeds naar beneden te rennen maar t werkt perfectquote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef floppie86 het volgende:
is er nou al iemand die mij vertellen kan wat t bereik is van zon dongle? kan ik er een verdieping hoger ook mee wii'en?
Wil ik ook graag weten, ik wil graag deze halen namelijk:quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef floppie86 het volgende:
[..]
is er nou al iemand die mij vertellen kan wat t bereik is van zon dongle? kan ik er een verdieping hoger ook mee wii'en?
ok, dankuquote:Op woensdag 27 december 2006 23:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Dongle op zolderkamer, Wii in de woonkamer. Werkte perfect. Op dit moment staan ze 50cm naast elkaar te blazen omdat ik geen zin had om steeds naar beneden te rennen maar t werkt perfect
ja, en in plaats van dat ze zulke dingen nou eens op de verpakking zettenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wil ik ook graag weten, ik wil graag deze halen namelijk:
http://www.dixons.nl/De_o(...)7082268/default.aspx
Hoewel het mij niet om graphics gaat, is dit inderdaad wel verdomde lelijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef Panick het volgende:
GT Pro Series.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zou zelfs op de ps1 nog lelijk zijn.
Waarom wordt dit in godsnaam uitgebracht?
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef Panick het volgende:
GT Pro Series.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gozer dat zijn echt supermooie graphics. Ik weet niet wat je klaagt.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef Panick het volgende:
GT Pro Series.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moeten ze die afstand ook waar maken en met alle troep die mensen in hun huizen hebben is dat wat lastig om altijd waar te maken.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:58 schreef floppie86 het volgende:
ja, en in plaats van dat ze zulke dingen nou eens op de verpakking zetten![]()
![]()
Yep gt5 beaterquote:Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Gozer dat zijn echt supermooie graphics. Ik weet niet wat je klaagt.
Wat is jouw code dan, dan voeg ik je meteen even toe.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:00 schreef -Raffie- het volgende:
Tot Khadgar ingevoerd in wii rest komt later wel
Windwaker, wat doe jequote:Op donderdag 28 december 2006 00:11 schreef Steve-O het volgende:
Hoe krijg ik mijn Wii code in de OP ik heb te weinig vrienden
Dat Gt pro vind ik trouwens niets , Cell shaded Games
Toegevoegdquote:Op donderdag 28 december 2006 00:13 schreef Steve-O het volgende:
7938-3974-6205-2397
Iedereen Speknek zijn wii volspammen met beriggies, heeft hij wat te lezen als hij terug komtquote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef speknek het volgende:
Ik ga zo op vakantie, iedereen toevoegen moet maar tot daarna wachten.
Hij heeft vast al wel wat wii vriendjes toegevoegdquote:Op donderdag 28 december 2006 00:21 schreef FJD het volgende:
Moet ie je eerst toevoegen anders werkt dat niet![]()
Zou ik eigenlijk ook wel willen zien. Want nu moet gebeurt het me nog wel eens dat ik er iemand dubbel in zet.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef FJD het volgende:
Is er trouwens geen mogelijkheid om die lijst bv. op aanmelddatum te sorteren? Nu zou je steeds door die lijst heen moeten om te kijken of er uberhaupt wijzigingen zijn.
Makkelijkst is natuurlijk om de lijst niet meer op alfabet te sorteren of dat Mezzin dan eens per week update en dan een apart blokje voor de nieuwkomers maakt en die de week erop in het grote blok gooit.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Zou ik eigenlijk ook wel willen zien. Want nu moet gebeurt het me nog wel eens dat ik er iemand dubbel in zet.
bron: Wii.IGNquote:Nintendo Reveals Virtual Console Christmas Surprise
Nintendo gives us all the gift that keeps on giving: Mario.
by Micah Seff
December 21, 2006 - While not exactly the free Christmas gift that many were hoping for, Nintendo did see fit to spread some holiday cheer today with the announcement that several new Virtual Console games would be made available on Christmas Day. Wii owners with access to a high-speed Internet connection will soon be able to download even more retro-gaming goodness direct from Nintendo.
On Christmas morning, Wii owners will be treated to a surprise visit from Mario himself in the form of Super Mario Bros. for the NES, which can be downloaded for a mere 500 Wii Points. If Mario is not your thing -- although that would make owning a Wii pretty strange -- then there are plenty of other ways to sate your thirst for classic gaming on the Wii. Street Fighter II from the SNES is also slapping its way onto Nintendo's download service for 800 Wii Points. Players looking to vent their Christmas morning frustrations on the legions of the undead can do so with Super Castlevania IV, going for 800 Wii Points. Satisfying the desires of every child of the 90s, SEGA has saw fit to offer up the much-beloved Genesis title, ToeJam & Earl for 800 Wii Points. Finally, R-Type for the TurboGrafx-16 makes its return for 800 Wii Points.
This is the last Virtual Console Monday of 2006. Good thing Nintendo decided to give us all a present in the form of some of our favorite games ever.
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:01 schreef Knoflook het volgende:
[..]
bron: Wii.IGN
Gelden zeker alleen voor USA en of Japan![]()
Dat was voor de USAquote:Op donderdag 28 december 2006 02:08 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Ik las hier laatst dat Super Mario Bros. binnenkort gereleased zou worden maar daar blijkt vooralsnog weinig van waar![]()
nintendo's missie is geslaagd voor 200%quote:Op donderdag 28 december 2006 08:43 schreef Mortale het volgende:
Gister visite gehad (echtpaar van rond de 50) ze zagen mijn Wii staan, beetje over praten. Zegt me ma, zal ik het eens laten zien. Me ma tennissen, het echtpaar helemaal mooi vinden gingen ze zelf ook spelen. Vonden ze het nog mooier, meteen informeren naar prijs enzo. Go Nintendo.
Dat geeft de Wii toch aan, als je iemand toevoegt die al in je lijst voorkomt. Ik ga maar weer eens verder met Zelda.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook wel willen zien. Want nu moet gebeurt het me nog wel eens dat ik er iemand dubbel in zet.
in mijn geval had ik geen poorten opengezet voor travelen? Ik heb eigenlijk geen idee hoe die gasten op mijn Wii terecht komen. Wel heb ik mijn Mii's de optie migreren aangezet (en op het plein ook)quote:Op donderdag 28 december 2006 09:36 schreef metalheadBOC het volgende:
Echt helemaal verslaafd aan tennis en bowlen (nog geen andere games uit geldgebrek)
Weet iemand hier toevallig of er nog poorten in routers vrijgegeven moeten worden voor travelen enzo? of gaat dat travelen alleen als je contacts in je Wii hebt staan?
Jongen. Ik maak je af met straatvechter twee.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:39 schreef PastoorPeter het volgende:
tvp.
Ik wil stratenbevechter twee.
ook wel benieuwd idd, aangezien ik geen Upnp heb ofzo...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:36 schreef metalheadBOC het volgende:
Echt helemaal verslaafd aan tennis en bowlen (nog geen andere games uit geldgebrek)
Weet iemand hier toevallig of er nog poorten in routers vrijgegeven moeten worden voor travelen enzo? of gaat dat travelen alleen als je contacts in je Wii hebt staan?
Als je het door babelfish drukt krijg je dit:quote:Op donderdag 28 december 2006 11:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Kent iemand hier japens? http://club.nintendo.jp/rank2006/index.html Kwam een vriend van me mee, je zou je Mii op je battery deksel kunnen bestellen met VIP punten.
Ik snap er nog steeds weinig van maar het lijkt er wel op dat zoiets mogelijk is.quote:Stamping, we present favorite Mii where the platinum member was made to the electric battery cover of Wii remote control. By the fact that you install in stock Wii remote control, one, your own sufficient Wii remote control are completed in the world. * Mii becomes the hallmark with the monochrome. * Transmitting Mii picture which stamps in advance to Nintendo Co., because it receives, the environment which can connect Wii itself and Wii itself to Internet is necessary. * Wii remote control is not included in the present. Of the white which stamps it is the present 1 of electric battery covers.
niet nodig gaat gewoon van zelf.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ook wel benieuwd idd, aangezien ik geen Upnp heb ofzo...
ik zal toch minimaal 1 poort moeten forwarden lijkt mij
$$$$$$$$$$$$¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤$$$$$$$$ enzo.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef Panick het volgende:
GT Pro Series.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
game zelf is hardstikke leuk als je voorbij de gfx kijktquote:Op donderdag 28 december 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
$$$$$$$$$$$$¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤$$$$$$$$ enzo.
Gameplay > Graphics is leuk, maar je kunt ook overdrijven.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:19 schreef depax het volgende:
[..]
game zelf is hardstikke leuk als je voorbij de gfx kijkt
besturing is geweldig perfect.
ik overdrijf niet hoor. De gameplay is echt geweldig zeker een 2 uur zitten racen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Mortale het volgende:
[..]
Gameplay > Graphics is leuk, maar je kunt ook overdrijven.
tvpquote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Mortale het volgende:
[..]
Gameplay > Graphics is leuk, maar je kunt ook overdrijven.
Tnxquote:Op donderdag 28 december 2006 11:17 schreef zaikert het volgende:
gefeliiciiteerd erasmo, welcome to the club of the happy few wii owners
En dat is ook lekkerquote:Op donderdag 28 december 2006 11:30 schreef mrdjey het volgende:
Net als neuken in het donker.
het is wel lekker.. maar je ziet toch liever die geile kop van je vriendin?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:30 schreef mrdjey het volgende:
Net als neuken in het donker.
Daar zie ik alleen iets staan over de VC holiday gifts die Europa niet heeft gekregen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:41 schreef _petjan het volgende:
Kijk eens op de nintendo website.
Zit je in t buitenland ofzo?quote:Op donderdag 28 december 2006 07:16 schreef depax het volgende:
de volgende ronde wordt pinball elebits en trauma center. Hij heeft ze nu allemaal op het moment behalve zelda.
Ik heb je net toegevoegd, mijn wii nummer staat in mn sigquote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef FJD het volgende:
6819 1537 1425 3765 (stuur m net een berichtje)...
Even mn tennis afspelen en dan voeg ik je toequote:Op donderdag 28 december 2006 12:12 schreef snder het volgende:
Ik heb je net toegevoegd, mijn wii nummer staat in mn sig
far cry stond ook geplanned voor 11 januari en die was ook al zaterdag gewoon bij de FRS te koop.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit je in t buitenland ofzo?
Ben ook op zoek naar elebits maar ik zie overal dat de EU release date pas over een tijdje is.
Maar hoe is die vriend van je dan aan elebits gekomen? Dit wil ik namelijk ook erg graagquote:Op donderdag 28 december 2006 12:36 schreef depax het volgende:
far cry stond ook geplanned voor 11 januari en die was ook al zaterdag gewoon bij de FRS te koop.
Men kan altijd hopen op eind januari.
nog niet hoor maar ik gok op eind januari in mijn stad aangezien FRS geleen meestal sneller is dan het noorden dan neem ik hem gewoon mee wil die ookquote:Op donderdag 28 december 2006 12:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar hoe is die vriend van je dan aan elebits gekomen? Dit wil ik namelijk ook erg graag
Yeah idd had het ook al gedaan. Zou erg gaaf zijn als we dat hier in de EU ook krijgen van nintendoquote:Op donderdag 28 december 2006 11:15 schreef Mortale het volgende:
[..]
Als je het door babelfish drukt krijg je dit:
[..]
Ik snap er nog steeds weinig van maar het lijkt er wel op dat zoiets mogelijk is.
maar er zitten wel Mii's op je Wii? ik heb wel migrate aangezet maar het blijft bij mij helemaal leeg :S maar mijn adressenlijst is ook leeg en d8 dat het daardoor kwam. dat ze zegmaar via de Wii reizen zegmaar. vannavond maar f mijn Wii hier aan de lijst toe voegen en wat Wii's van hier bij mijn Wii er tussen mikken f kijken of dat helpt.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
in mijn geval had ik geen poorten opengezet voor travelen? Ik heb eigenlijk geen idee hoe die gasten op mijn Wii terecht komen. Wel heb ik mijn Mii's de optie migreren aangezet (en op het plein ook)
jah dat d8 ik dus ook :S maar loop me inmiddels al een week suf te zoeken maar kan helemaal nix erover vinden :Squote:Op donderdag 28 december 2006 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ook wel benieuwd idd, aangezien ik geen Upnp heb ofzo...
ik zal toch minimaal 1 poort moeten forwarden lijkt mij
er migreren alleen mii's van mensen in je adresboek dus als die leeg is komen die mensen niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
maar er zitten wel Mii's op je Wii? ik heb wel migrate aangezet maar het blijft bij mij helemaal leeg :S maar mijn adressenlijst is ook leeg en d8 dat het daardoor kwam. dat ze zegmaar via de Wii reizen zegmaar. vannavond maar f mijn Wii hier aan de lijst toe voegen en wat Wii's van hier bij mijn Wii er tussen mikken f kijken of dat helpt.
[..]
jah dat d8 ik dus ook :S maar loop me inmiddels al een week suf te zoeken maar kan helemaal nix erover vinden :S
ah k dit verklaart dan een heleboelquote:Op donderdag 28 december 2006 13:34 schreef depax het volgende:
[..]
er migreren alleen mii's van mensen in je adresboek dus als die leeg is komen die mensen niet.
haha, er lopen nu ongeveer 44 van die Mii's op mijn plein. Ik heb werkelijk geen idee wat je ermee kunt doen, maar af en toe zit er wel een grappige tussen. Het beste is je adresboek vullen a.d.h.v. de lijst van Mezzin.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
maar er zitten wel Mii's op je Wii? ik heb wel migrate aangezet maar het blijft bij mij helemaal leeg :S maar mijn adressenlijst is ook leeg en d8 dat het daardoor kwam. dat ze zegmaar via de Wii reizen zegmaar. vannavond maar f mijn Wii hier aan de lijst toe voegen en wat Wii's van hier bij mijn Wii er tussen mikken f kijken of dat helpt.
[..]
jah dat d8 ik dus ook :S maar loop me inmiddels al een week suf te zoeken maar kan helemaal nix erover vinden :S
weet mn nr niet uit mn hoofd zit nu op mn werk :S zal hem vannavond hier wel f posten zodat je hem toe kan voegen.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
haha, er lopen nu ongeveer 44 van die Mii's op mijn plein. Ik heb werkelijk geen idee wat je ermee kunt doen, maar af en toe zit er wel een grappige tussen. Het beste is je adresboek vullen a.d.h.v. de lijst van Mezzin.
@metalheadBOC: wat is je Wii nummer, dan voeg ik je toe.
Nou ja als er echt leuke tussen zitten kun je ze kopieren naar je eigen Mii opslag zodat je er zelf mee kunt spelen. En ze komen natuurlijk voor in het publiek en je teams van Wii Sports.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
haha, er lopen nu ongeveer 44 van die Mii's op mijn plein. Ik heb werkelijk geen idee wat je ermee kunt doen, maar af en toe zit er wel een grappige tussen. Het beste is je adresboek vullen a.d.h.v. de lijst van Mezzin.
Khadgar. die V Mii van jou zag er tof uit!quote:Op donderdag 28 december 2006 14:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou ja als er echt leuke tussen zitten kun je ze kopieren naar je eigen Mii opslag zodat je er zelf mee kunt spelen. En ze komen natuurlijk voor in het publiek en je teams van Wii Sports.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:02 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
weet mn nr niet uit mn hoofd zit nu op mn werk :S zal hem vannavond hier wel f posten zodat je hem toe kan voegen.
ga vannavond gewoon die hele lijst toe voegen![]()
ik ga morgen de gehele lijst toevoegen nu ie redelijk groot isquote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef zaikert het volgende:
hebben jullie mijn popeye en southpark-gasten al ontvangen?
hehe lol gewoon die hele lijst erin dumpenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ga morgen de gehele lijst toevoegen nu ie redelijk groot is
dan zal ik mn wsch wel ontvangen
De Hype komt terug als je 'm binnen hebt, als je gebeld wordt met het bericht "Je kunt hem komen ophalen" dan gaat je hartje sneller kloppen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:35 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ben een beetje Wii-moe geworden de afgelopen weken. Ik heb nog niet eens een Wii, maar ik heb zo veel moeite gedaan en gezeik gehad om een Wii te bemachtigen, dat de lol en de hype er bij mij een beetje af is. Dikke kans dat ik voor nieuwjaar nog steeds geen Wii heb terwijl ik m begin december besteld heb. Ik hoop dat de lol weer een beetje terug komt als ik m eenmaal binnen heb..![]()
Neen.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je die Wii tennis ook als singleplayer spelen dus met 1 tegenstander
*even die batterijen gaat doenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef SHOOOTO het volgende:
uhhm, batterijen eruit, erin, reset op je wiimote? Tenminste, zo had ik het opgelost afgelopen kerst
kabel uit wiiquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef Qwea het volgende:
nope,die batterijen helpen niet. Eens kijken of iemand me kan vertellen hoe je de wii reset. Dan dat ff doen. Kan het eraan liggen dat dat ding nog geen wii updates heeft gedaan? Hij's niet op het I-net aangesloten namelijk....
11 uur full playquote:Op donderdag 28 december 2006 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe lang doet z'n wiimote op een setje batterijen?
en is dat dockingstation met accu's al te koop?
Ik heb nu ongeveer 2 weken met een setje batterijen gedaan. Best kort en accu's heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel spellen geven aan als je te veraf bent en pauzeren dan gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:26 schreef BONG4002 het volgende:
Lijkt me wel frustrerend als midden in een game de wiimote geen connectie meer maakt (waar ik veel mensen over hoor, al weet ik niet of er al voorbeelden zijn dat het ook tijdens een spelletje gebeurde), eigenlijk zou daar eens een goede update voor moeten komen die de "disconnect" bug oplost
Dat is heel mooi maar stel dat je de Wii moet resetten omdat de remote helemaal niet meer reageert (zoals vaker aangegeven hier) dan kan je het spel niet meer opslaan en moet je opnieuw beginnen bij je laatst opgeslagen savepoint lijkt mequote:Op donderdag 28 december 2006 15:30 schreef depax het volgende:
[..]
Veel spellen geven aan als je te veraf bent en pauzeren dan gewoon.
Dit is ook vaak het probleem.
Met de batterijen die erbij zaten deed ik 3.5 dagen. Dat is ongeveer 30 uur. Nu heb ik gewoon 2 Gamma oplaadbarebatterijen. Hiermee doe ik ongeveer <20 uur. Maar als ik zie dat de batterij half leeg is druk ik hem na het spelen alweer in de oplader.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
als ik hier mijn wii nummer plaats, hoor ik dan ook bij de 'gang'?
3929 5265 6106 6820
eindelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef linebear het volgende:
yesheb hem binnen....
Must wii-wii
congratzquote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef linebear het volgende:
yesheb hem binnen....
Must wii-wii
dan wacht ik nog ff met oplaad baterijen kopen tot ik positief nieuws hoor over die bat packsquote:Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef depax het volgende:
[..]
11 uur full play
en nee die is nog niet te koop 2007 pas.
Wat een kinderachtige reply zegt wel iets over de gemiddelde fanboy zonder humorquote:Op donderdag 28 december 2006 16:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat een kinderachtige TT
Zegt wel iets over de gemiddelde Wii user
Je komt hier alleen maar om dat even mede te delen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat een kinderachtige TT
haha, de vorige TT was ook zoiets..ben benieuwd wat de volgende TT wordt.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat een kinderachtige TT
[Wii 169] Wii is nog stommer!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
haha, de vorige TT was ook zoiets..ben benieuwd wat de volgende TT wordt.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Je komt hier alleen maar om dat even mede te delen?![]()
Je moet er de moeite maar voor willen doen zeg.
Zie dequote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef depax het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reply zegt wel iets over de gemiddelde fanboy zonder humor
Kom maar jongen, bel mijn matties op en ze pakken je aan !1!1!1!Einsz!1!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:25 schreef mausie het volgende:
Mister_Monkeyman nog stommer!
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kom maar jongen, bel mijn matties op en ze pakken je aan !1!1!1!Einsz!1!
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
iemand zoals jij heeft helemaal geen matties!!!
![]()
(tijd voor een OP update)quote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef WooZ het volgende:
Ik ben een btje te lam om te zoeken, maar als je zo pakket koopt krijg je dus de wii+sports+controller
En dan moet je nog een nunchuck erbij kopen? wat kost zo'n ding? En wat kosten die controllers los? Want we willen er misschien ook 1 gaanhalen met 4 controllers
maar bij die losse controllers heb je ook weer nunchucks nodig dan, of zijn er geen spellen die meerdere nunchucks ondersteunen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:39 schreef Adelante het volgende:
nun-chuck zit er bij
losse remote controller is 39 euro
mailen naar Mezzin@Mezzin.comquote:Op donderdag 28 december 2006 16:46 schreef IJsvogel. het volgende:
ik wil ook in de OP![]()
8354-0885-5607-2921
die zijn aan t Wii'nquote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Tomasso het volgende:
Goh, vreemd dat de vaste users van de Wii topics steeds minder te zien zijn in dit topic zeg...
Nee, heeft andere redenenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
die zijn aan t Wii'n
en sommige zijn mischien op vakantie ?
Wat zijn die redenen dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, heeft andere redenen. Daarom kom ik hier ook nog nauwelijks.
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:55 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat zijn die redenen dan.
Volgens mij komt het inderdaad omdat ze aan het Wii-en zijn, aangezien ik de enige ben die over is gebleven.
aah ik denk dat ik m begrijp..quote:Op donderdag 28 december 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, heeft andere redenen. Daarom kom ik hier ook nog nauwelijks.
dat valt wel mee ik had het binnen een 1 1/2 uurtje er in staan dus het gaat redelijk snel.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:00 schreef zaikert het volgende:
respect poolvos! daar heb ik vanavond een paar uur voor vrijgemaakt maar vrees dat ik het niet ga halen
Dat adresboek is niet te sorteren he? Of heb ik het mis?
Hoi Ruzbehquote:Op donderdag 28 december 2006 17:00 schreef Wii-Style het volgende:
De Wii topics hadden nooit kwaliteit.
Tomasso zeurt nu al sinds topic 50 ofzo.
Grijnsch.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:42 schreef Tomasso het volgende:
Bedankt, nuttige bijdrage. Doei
En de revolution komt gewoon in 2006 uit. Punt.
quote:Iwata mentioned Nintendo's efforts to bring game content developed by Korean software companies to their fledgling console. "We plan to actively support Korean game software developers who have great expertise in developing online games and support their advances into foreign markets," he said. The first example offered was the announcement that Nintendo has started a game development partnership with NEXON, creator of the online racing game Crazyracing Kartrider and Korean publisher of the popular MMORPG MapleStory.
Ok. De vroegere topics waren inderdaad beter. Maar dat kwam door al die geruchten.quote:
mensen moeten jouw ook eerst aanmelden voordat je kunt gaan uitwisselen ik zal je nu wel aanmelden.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef jpjedi het volgende:
ik heb nu een aantal mensen aangemeld maar er komt niemand op mijn plein..migratie staat aan.![]()
toppie..quote:Op donderdag 28 december 2006 17:16 schreef poolvos het volgende:
[..]
mensen moeten jouw ook eerst aanmelden voordat je kunt gaan uitwisselen ik zal je nu wel aanmelden.
mijn nummer is iig 3966 9437 7935 2123
Je lijkt wel een Sony fan.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef BMH het volgende:
Misschien als we nu allemaal stoppen met zeiken over de kwaliteit dat het dan allemaal wel weer goed komt.
dan zijn er nog geen mii van hun aanwezig kan even duren bij mij duurde het gister ook even voordat er een mii wasquote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
toppie..
Ik heb sickert en FJD ook aangemeld en zij mij ook..maar nog steeds 0/0 op mijn pleintje...![]()
Voeg je nu meteen even toequote:Op donderdag 28 december 2006 17:33 schreef poolvos het volgende:
Hey FDJ ik wilde effe zeggen dat ik je net heb toegevoegd zou je mij aub ook toe kunnen voegen?
wii nr : 3966 9437 7935 2123
thankxquote:Op donderdag 28 december 2006 17:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Voeg je nu meteen even toe
-edit-
Done
Alsjeblieft doe maar meteen...dat geneuzel in dit topic boeit me echt niet..wil alleen maar WII ervaringen delen en die WII nummers uitwisselen. (en op mijn pleintje krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:32 schreef FJD het volgende:
Kunnen wel een FOK! Mii topic opzettenZal ik eens een opzetje van maken, inclusief een betere manier om de Wii codes beter uitelkaar te houden.
Heb jij leuke mietjes?quote:
waarom konden ze de Wii niet gewoon uitstellen naar maart 2007...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:15 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ok. De vroegere topics waren inderdaad beter. Maar dat kwam door al die geruchten.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Sony fan."Ach, 600 euro. Komt wel goed."
Waar zijn de menschen die vroeger zo vaak hier kwamen posten.
P-Style, Tain, GaymanNL, Tomasso, Roy, Cheiron en Cerbie enzo.
Notorious mis ik ook een beetje.![]()
Het gaat allemaal zo snel tegenwoordig...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef Wii-Style het volgende:
stiekum lurken dusquote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zo snel tegenwoordig...
Zou graag willen posten over Wii-ervaringen, maarja.. dat gaat een beetje lastig zonder Wii.quote:
wii sports zonder boxenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:42 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Wat is een leuke game die je met 2 spelers kunt spelen waar je geen nunchuck voor nodig hebt?
ik heb je er een aantal gestuurd dus je ziet ze vanzelf binnen vallenquote:
Naast Wii Sportsquote:
Je slaat kant nog wal.. Ik hoop dat je dit door hebt.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ohhhhhhh wat lief.quote:
ZzzzzZZzzz. Ik denk dat ik hier ook maar even weg blijf.. Het gaat immers nergens over als jij er bent.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef Wii-Style het volgende:
Noch met g.
[..]
Ohhhhhhh wat lief.Heeft je zusje die gemaakt?
Volgend jaar ergens geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2006 18:13 schreef smash789 het volgende:
Eyyy, kan ik m'n 'sterren' (van die kraskaarten die bij games zitten) omwisselen voor Wii-points voor de Virtual Console? Hier ging ik eigenlijk wel van uit, alleen nu zit ik een beetje te klooien en lukt het me niet
via wehkamp gewoonquote:Op donderdag 28 december 2006 15:56 schreef FJD het volgende:
[..]
eindelijkhoe ben je er toch nog aan gekomen?
gewoonquote:
Koop Wii Play niet. Het is die 10 euro niet eens waard. Sommige minigames lijken wel leuk, maar zijn het echt niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:44 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Naast Wii Sports
Of heb je eigenlijk overal wel een 2e nunchuck voor nodig?
En WTF overal is Wii Play uitverkocht, ik wil
Mn zusje wil Wii Playquote:Op donderdag 28 december 2006 18:35 schreef _petjan het volgende:
[..]
Koop Wii Play niet. Het is die 10 euro niet eens waard. Sommige minigames lijken wel leuk, maar zijn het echt niet.
Dat is jouw mening. Misschien zijn er mensen met een andere?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:35 schreef _petjan het volgende:
[..]
Koop Wii Play niet. Het is die 10 euro niet eens waard. Sommige minigames lijken wel leuk, maar zijn het echt niet.
Ok, het was niet gewoon.... maar ja, we hebben hem nu (eindelijk)quote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef zaikert het volgende:
[..]
gewoon![]()
ik heb 3 huiltopics gezien over emails en belletjes naar dat wiihkamp
![]()
IIG Welcome to the club![]()
Elk uur even op chear.nl kijken (actuele voorraadstatus)quote:Op donderdag 28 december 2006 18:40 schreef Lemming22 het volgende:
Als zelfs linebear al een Wii heeft, dan ben ik echt officieel de enige overgebleven knuppel zonder Wii die er wel een wil hebben![]()
Als ik m nou bij de wehkamp bestel, zou ik m dan snel hebben?
Nee die zijn er niet. Die minigames zijn gewoon zo slechtquote:Op donderdag 28 december 2006 18:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Misschien zijn er mensen met een andere?!
Zal je straks wel ffkes toevoegenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef IJsvogel. het volgende:
heb daarnet iedereen toegevoegd uit de OP, wat een takkewerk![]()
Er lopen alleen nog steeds geen mii's over mijn plein
bij mij ook nog niemandquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef IJsvogel. het volgende:
heb daarnet iedereen toegevoegd uit de OP, wat een takkewerk![]()
Er lopen alleen nog steeds geen mii's over mijn plein
you're welcomquote:Op donderdag 28 december 2006 18:53 schreef FJD het volgende:
Heb er een hele zooi van Poolvos binnen gekregenThanks man!
Moet je die miis niet handmatig overgooien?
maar dan is hij die 10 euro ook maar net waard want veel soeps is het niet ik heb heb 1uurtje gespeeld om te kijken wat het inhield maar het tiefte goed tegen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:05 schreef DinoPK het volgende:
Wii play vind ik zeker voor die 10 euro zeker wel de moeite waard hoor.
Ok, sommige spellen vallen behoorlijk tegen (vissen... ), maar er zitten een aantal spelletjes bij welke erg leuk zijn om samen te spelen.
Shooting gallery is geinig, air hockey gaat, maar vooral find mii is erg leuk om te doen. Klinkt enorm duf, is het eigenlijk ook maar ik heb hier erg veel lol mee gehad samen met mijn zusje.
Gewoon doen, tis maar 10 euro extra.
Bij deze mijn Wii nr:quote:Op donderdag 28 december 2006 13:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ah er komen vanzelf genoeg nieuwe games bijquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef poolvos het volgende:
ik heb het niet alleen gespeeld nee maar ik zei ook dat ik het, het geld maar net waard vind, omdat er maar 2 of 3 leuke games inzitten die niet meteen vervelen. en dat voor een spel met 9 minigames vind ik het tegenvallen.
dat weet ik, ik kan ook niet wachten op die games, maar ik bedoelde dat er maar 2 of3 leuke minigames bij wiiplay zaten.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
ah er komen vanzelf genoeg nieuwe games bijzoiezo komt Samus terug met een nieuw deeltje en supersmash brawl,mortal kombat en nog hoop andere games
de moeite waard zou ik willen zeggen.
Wii play zou ik echt geen geld aan uitgeven het is dat ie bij een Wiimote zit maar anders...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef poolvos het volgende:
[..]
dat weet ik, ik kan ook niet wachten op die games, maar ik bedoelde dat er maar 2 of3 leuke minigames bij wiiplay zaten.
hehe w8 maar tot ie meer gaat spelenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:43 schreef zaikert het volgende:
we zijn gewoon getuige van linebears wii-ontmaagding jongens, zo te zien
and he likes it
heb net de heule lijst in mijn wii zitte kloppe....
pfffft nu eerst een hele dikke joint
Toen ik tegen mijn broertje speelde gooide hij 6 strikes achter elkaarquote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef linebear het volgende:
net gewoon 4 strikes achter elkaar gegooid
Welke dongle heb je? Ik wil hem misschien van je kopen anders.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:05 schreef linebear het volgende:
zou dolgraag online willen, maar mijn dongle werkt niet... damn:(
dan maar een keer even een router kopen...
nu even lekker rayman spelen
Netjes!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef linebear het volgende:
net gewoon 4 strikes achter elkaar gegooid
Heb medelijden, hij heeft geen wii. Verzachtende omstandigheden heet dat.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:01 schreef BMH het volgende:
ZzzzzZZzzz. Ik denk dat ik hier ook maar even weg blijf.. Het gaat immers nergens over als jij er bent.
Tuurlijk heeft hij geen Wii. Hij speelt toch helemaal geen games?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:51 schreef Mortale het volgende:
[..]
Heb medelijden, hij heeft geen wii. Verzachtende omstandigheden heet dat.
Van Big Ben?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:41 schreef linebear het volgende:
wifimax...
maar volgens mij werkt ie alleen voor DS of PSP
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
DAAAAAAAH!! Rayman Raving Rabbids remix
baseball kan ik dus echt niks van, snap de timing niet ofzo..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb mn neefje helemaal zoek gespeeld met baseball
heb geen arm meer over maar goed
Waarom koop je dan geen losse Wiimote? Dat is nog altijd goedkoperquote:Op donderdag 28 december 2006 21:17 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb alleen play gehaald voor de mote , Dat hele spel zal me mijn kont roesten .
En nu ga ik ff mijn Big mac eraf sporten
243 is mijn record.. en pro status is al lang bereiktquote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef linebear het volgende:
ben echt een kei in bowlenbijna prof nu
Een spel koop je niet voor 10 euroquote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen losse Wiimote? Dat is nog altijd goedkoper
ik heb ook een Nintendo Dongle over, kun je krijgenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
linebear welke dongle heb je dan? Ik ben er nog naar 1 opzoek dus zou hem eventueel wel van je willen kopen
je moet je gooi patroon ontdekken:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Een spel koop je niet voor 10 euro
Iemand nog bowling tips trouwens kom niet boven de 206 ?
alsof wij 24/7 aanwezig zijn op t forumquote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Tomasso het volgende:
Goh, vreemd dat de vaste users van de Wii topics steeds minder te zien zijn in dit topic zeg...
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:29 schreef DinoPK het volgende:
Sommige mensen reageren ook niet in elk topic omdat deze reeks wellicht achterlijk hard gaat?
Volgens mij kan dit (nog) nietquote:Op donderdag 28 december 2006 22:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
wat heb je trouwens nodig aan kabeltjes om de Wii op je pc monitor aan te sluiten? anders wordt het continu een gevecht om de tv...
dat krijg je als voormailige niet-gamer![]()
Deze is dat:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef linebear het volgende:
[..]
Durf ik je niet te zeggen helaas
ze zouden inmiddels beschikbaar moeten zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 23:25 schreef _petjan het volgende:
BOMBERMAN IS ZO VET! Morgen nieuwe VC games
ook interesse. voor hoeveel doe je die weg?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik heb ook een Nintendo Dongle over, kun je krijgenMail me maar
thulsbosch at gmail
Hey, ik was eerst jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:12 schreef Ori het volgende:
[..]
ook interesse. voor hoeveel doe je die weg?
maar jij vroeg het ook aan iemand anders. ik mag ook gewoon reageren.quote:
Ik zeg net dat ik al een mail heb gestuurd, en als je me overbied ben je duurder uit dan in de winkelquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:23 schreef Ori het volgende:
[..]
maar jij vroeg het ook aan iemand anders. ik mag ook gewoon reageren.
en anders overbied ik je gewoon.
nou hoor nog in zat winkels dat die pas weer in februari te krijgen is en bij bart smit zmeer stonden er 60 mensen op de wachtlijst, dus fantsoenlijk beschikbaar valt ook wel mee....quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:08 schreef FJD het volgende:
De Wii begint langzaamaan fatsoenlijk beschikbaar te komen. Zie genoeg advertenties op Marktplaats opduiken waar gewoon een fatsoenlijk bedrag voor de Wii wordt gevraagd. Nog steeds volledige nieuwprijs maar goed, beter dan 100,- er boven op betalen
Jij ook alquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef _GdR_ het volgende:
heb vandaag met overtuigde 360fanboys 3 wii's gekocht.
nintendo ik wil verdomme provisie!
hehehe...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Drie vrienden van me, m'n zusje & m'n vader
Dat ze er nog 3 haddenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef _GdR_ het volgende:
heb vandaag met overtuigde 360fanboys 3 wii's gekocht.
nintendo ik wil verdomme provisie!
viel niks tegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |