Netjes!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef linebear het volgende:
net gewoon 4 strikes achter elkaar gegooid
Heb medelijden, hij heeft geen wii. Verzachtende omstandigheden heet dat.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:01 schreef BMH het volgende:
ZzzzzZZzzz. Ik denk dat ik hier ook maar even weg blijf.. Het gaat immers nergens over als jij er bent.
Tuurlijk heeft hij geen Wii. Hij speelt toch helemaal geen games?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:51 schreef Mortale het volgende:
[..]
Heb medelijden, hij heeft geen wii. Verzachtende omstandigheden heet dat.
Van Big Ben?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:41 schreef linebear het volgende:
wifimax...
maar volgens mij werkt ie alleen voor DS of PSP
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
DAAAAAAAH!! Rayman Raving Rabbids remix
baseball kan ik dus echt niks van, snap de timing niet ofzo..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb mn neefje helemaal zoek gespeeld met baseball
heb geen arm meer over maar goed
Waarom koop je dan geen losse Wiimote? Dat is nog altijd goedkoperquote:Op donderdag 28 december 2006 21:17 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb alleen play gehaald voor de mote , Dat hele spel zal me mijn kont roesten .
En nu ga ik ff mijn Big mac eraf sporten
243 is mijn record.. en pro status is al lang bereiktquote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef linebear het volgende:
ben echt een kei in bowlenbijna prof nu
Een spel koop je niet voor 10 euroquote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen losse Wiimote? Dat is nog altijd goedkoper
ik heb ook een Nintendo Dongle over, kun je krijgenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
linebear welke dongle heb je dan? Ik ben er nog naar 1 opzoek dus zou hem eventueel wel van je willen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |