Nee die zijn er niet. Die minigames zijn gewoon zo slechtquote:Op donderdag 28 december 2006 18:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Misschien zijn er mensen met een andere?!
Zal je straks wel ffkes toevoegenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef IJsvogel. het volgende:
heb daarnet iedereen toegevoegd uit de OP, wat een takkewerk![]()
Er lopen alleen nog steeds geen mii's over mijn plein
bij mij ook nog niemandquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef IJsvogel. het volgende:
heb daarnet iedereen toegevoegd uit de OP, wat een takkewerk![]()
Er lopen alleen nog steeds geen mii's over mijn plein
you're welcomquote:Op donderdag 28 december 2006 18:53 schreef FJD het volgende:
Heb er een hele zooi van Poolvos binnen gekregenThanks man!
Moet je die miis niet handmatig overgooien?
maar dan is hij die 10 euro ook maar net waard want veel soeps is het niet ik heb heb 1uurtje gespeeld om te kijken wat het inhield maar het tiefte goed tegen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:05 schreef DinoPK het volgende:
Wii play vind ik zeker voor die 10 euro zeker wel de moeite waard hoor.
Ok, sommige spellen vallen behoorlijk tegen (vissen... ), maar er zitten een aantal spelletjes bij welke erg leuk zijn om samen te spelen.
Shooting gallery is geinig, air hockey gaat, maar vooral find mii is erg leuk om te doen. Klinkt enorm duf, is het eigenlijk ook maar ik heb hier erg veel lol mee gehad samen met mijn zusje.
Gewoon doen, tis maar 10 euro extra.
Bij deze mijn Wii nr:quote:Op donderdag 28 december 2006 13:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
haha, er lopen nu ongeveer 44 van die Mii's op mijn plein. Ik heb werkelijk geen idee wat je ermee kunt doen, maar af en toe zit er wel een grappige tussen. Het beste is je adresboek vullen a.d.h.v. de lijst van Mezzin.
@metalheadBOC: wat is je Wii nummer, dan voeg ik je toe.
ah er komen vanzelf genoeg nieuwe games bijquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef poolvos het volgende:
ik heb het niet alleen gespeeld nee maar ik zei ook dat ik het, het geld maar net waard vind, omdat er maar 2 of 3 leuke games inzitten die niet meteen vervelen. en dat voor een spel met 9 minigames vind ik het tegenvallen.
dat weet ik, ik kan ook niet wachten op die games, maar ik bedoelde dat er maar 2 of3 leuke minigames bij wiiplay zaten.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
ah er komen vanzelf genoeg nieuwe games bijzoiezo komt Samus terug met een nieuw deeltje en supersmash brawl,mortal kombat en nog hoop andere games
de moeite waard zou ik willen zeggen.
Wii play zou ik echt geen geld aan uitgeven het is dat ie bij een Wiimote zit maar anders...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef poolvos het volgende:
[..]
dat weet ik, ik kan ook niet wachten op die games, maar ik bedoelde dat er maar 2 of3 leuke minigames bij wiiplay zaten.
hehe w8 maar tot ie meer gaat spelenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:43 schreef zaikert het volgende:
we zijn gewoon getuige van linebears wii-ontmaagding jongens, zo te zien
and he likes it
heb net de heule lijst in mijn wii zitte kloppe....
pfffft nu eerst een hele dikke joint
Toen ik tegen mijn broertje speelde gooide hij 6 strikes achter elkaarquote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef linebear het volgende:
net gewoon 4 strikes achter elkaar gegooid
Welke dongle heb je? Ik wil hem misschien van je kopen anders.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:05 schreef linebear het volgende:
zou dolgraag online willen, maar mijn dongle werkt niet... damn:(
dan maar een keer even een router kopen...
nu even lekker rayman spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |