Zou graag willen posten over Wii-ervaringen, maarja.. dat gaat een beetje lastig zonder Wii.quote:
wii sports zonder boxenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:42 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Wat is een leuke game die je met 2 spelers kunt spelen waar je geen nunchuck voor nodig hebt?
ik heb je er een aantal gestuurd dus je ziet ze vanzelf binnen vallenquote:
Naast Wii Sportsquote:
Je slaat kant nog wal.. Ik hoop dat je dit door hebt.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Sony fan."Ach, 600 euro. Komt wel goed."
Waar zijn de menschen die vroeger zo vaak hier kwamen posten.
P-Style, Tain, GaymanNL, Tomasso, Roy, Cheiron en Cerbie enzo.
Notorious mis ik ook een beetje.![]()
Ohhhhhhh wat lief.quote:
ZzzzzZZzzz. Ik denk dat ik hier ook maar even weg blijf.. Het gaat immers nergens over als jij er bent.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef Wii-Style het volgende:
Noch met g.
[..]
Ohhhhhhh wat lief.Heeft je zusje die gemaakt?
Volgend jaar ergens geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2006 18:13 schreef smash789 het volgende:
Eyyy, kan ik m'n 'sterren' (van die kraskaarten die bij games zitten) omwisselen voor Wii-points voor de Virtual Console? Hier ging ik eigenlijk wel van uit, alleen nu zit ik een beetje te klooien en lukt het me niet
via wehkamp gewoonquote:Op donderdag 28 december 2006 15:56 schreef FJD het volgende:
[..]
eindelijkhoe ben je er toch nog aan gekomen?
gewoonquote:
Koop Wii Play niet. Het is die 10 euro niet eens waard. Sommige minigames lijken wel leuk, maar zijn het echt niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:44 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Naast Wii Sports
Of heb je eigenlijk overal wel een 2e nunchuck voor nodig?
En WTF overal is Wii Play uitverkocht, ik wil
Mn zusje wil Wii Playquote:Op donderdag 28 december 2006 18:35 schreef _petjan het volgende:
[..]
Koop Wii Play niet. Het is die 10 euro niet eens waard. Sommige minigames lijken wel leuk, maar zijn het echt niet.
Dat is jouw mening. Misschien zijn er mensen met een andere?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:35 schreef _petjan het volgende:
[..]
Koop Wii Play niet. Het is die 10 euro niet eens waard. Sommige minigames lijken wel leuk, maar zijn het echt niet.
Ok, het was niet gewoon.... maar ja, we hebben hem nu (eindelijk)quote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef zaikert het volgende:
[..]
gewoon![]()
ik heb 3 huiltopics gezien over emails en belletjes naar dat wiihkamp
![]()
IIG Welcome to the club![]()
Elk uur even op chear.nl kijken (actuele voorraadstatus)quote:Op donderdag 28 december 2006 18:40 schreef Lemming22 het volgende:
Als zelfs linebear al een Wii heeft, dan ben ik echt officieel de enige overgebleven knuppel zonder Wii die er wel een wil hebben![]()
Als ik m nou bij de wehkamp bestel, zou ik m dan snel hebben?
Nee die zijn er niet. Die minigames zijn gewoon zo slechtquote:Op donderdag 28 december 2006 18:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Misschien zijn er mensen met een andere?!
Zal je straks wel ffkes toevoegenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef IJsvogel. het volgende:
heb daarnet iedereen toegevoegd uit de OP, wat een takkewerk![]()
Er lopen alleen nog steeds geen mii's over mijn plein
bij mij ook nog niemandquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef IJsvogel. het volgende:
heb daarnet iedereen toegevoegd uit de OP, wat een takkewerk![]()
Er lopen alleen nog steeds geen mii's over mijn plein
you're welcomquote:Op donderdag 28 december 2006 18:53 schreef FJD het volgende:
Heb er een hele zooi van Poolvos binnen gekregenThanks man!
Moet je die miis niet handmatig overgooien?
maar dan is hij die 10 euro ook maar net waard want veel soeps is het niet ik heb heb 1uurtje gespeeld om te kijken wat het inhield maar het tiefte goed tegen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:05 schreef DinoPK het volgende:
Wii play vind ik zeker voor die 10 euro zeker wel de moeite waard hoor.
Ok, sommige spellen vallen behoorlijk tegen (vissen... ), maar er zitten een aantal spelletjes bij welke erg leuk zijn om samen te spelen.
Shooting gallery is geinig, air hockey gaat, maar vooral find mii is erg leuk om te doen. Klinkt enorm duf, is het eigenlijk ook maar ik heb hier erg veel lol mee gehad samen met mijn zusje.
Gewoon doen, tis maar 10 euro extra.
Bij deze mijn Wii nr:quote:Op donderdag 28 december 2006 13:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
haha, er lopen nu ongeveer 44 van die Mii's op mijn plein. Ik heb werkelijk geen idee wat je ermee kunt doen, maar af en toe zit er wel een grappige tussen. Het beste is je adresboek vullen a.d.h.v. de lijst van Mezzin.
@metalheadBOC: wat is je Wii nummer, dan voeg ik je toe.
ah er komen vanzelf genoeg nieuwe games bijquote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef poolvos het volgende:
ik heb het niet alleen gespeeld nee maar ik zei ook dat ik het, het geld maar net waard vind, omdat er maar 2 of 3 leuke games inzitten die niet meteen vervelen. en dat voor een spel met 9 minigames vind ik het tegenvallen.
dat weet ik, ik kan ook niet wachten op die games, maar ik bedoelde dat er maar 2 of3 leuke minigames bij wiiplay zaten.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
ah er komen vanzelf genoeg nieuwe games bijzoiezo komt Samus terug met een nieuw deeltje en supersmash brawl,mortal kombat en nog hoop andere games
de moeite waard zou ik willen zeggen.
Wii play zou ik echt geen geld aan uitgeven het is dat ie bij een Wiimote zit maar anders...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef poolvos het volgende:
[..]
dat weet ik, ik kan ook niet wachten op die games, maar ik bedoelde dat er maar 2 of3 leuke minigames bij wiiplay zaten.
hehe w8 maar tot ie meer gaat spelenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:43 schreef zaikert het volgende:
we zijn gewoon getuige van linebears wii-ontmaagding jongens, zo te zien
and he likes it
heb net de heule lijst in mijn wii zitte kloppe....
pfffft nu eerst een hele dikke joint
Toen ik tegen mijn broertje speelde gooide hij 6 strikes achter elkaarquote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef linebear het volgende:
net gewoon 4 strikes achter elkaar gegooid
Welke dongle heb je? Ik wil hem misschien van je kopen anders.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:05 schreef linebear het volgende:
zou dolgraag online willen, maar mijn dongle werkt niet... damn:(
dan maar een keer even een router kopen...
nu even lekker rayman spelen
Netjes!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef linebear het volgende:
net gewoon 4 strikes achter elkaar gegooid
Heb medelijden, hij heeft geen wii. Verzachtende omstandigheden heet dat.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:01 schreef BMH het volgende:
ZzzzzZZzzz. Ik denk dat ik hier ook maar even weg blijf.. Het gaat immers nergens over als jij er bent.
Tuurlijk heeft hij geen Wii. Hij speelt toch helemaal geen games?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:51 schreef Mortale het volgende:
[..]
Heb medelijden, hij heeft geen wii. Verzachtende omstandigheden heet dat.
Van Big Ben?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:41 schreef linebear het volgende:
wifimax...
maar volgens mij werkt ie alleen voor DS of PSP
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef BMH het volgende:
DAAAAAAAH!! Rayman Raving Rabbids remix
baseball kan ik dus echt niks van, snap de timing niet ofzo..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb mn neefje helemaal zoek gespeeld met baseball
heb geen arm meer over maar goed
Waarom koop je dan geen losse Wiimote? Dat is nog altijd goedkoperquote:Op donderdag 28 december 2006 21:17 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb alleen play gehaald voor de mote , Dat hele spel zal me mijn kont roesten .
En nu ga ik ff mijn Big mac eraf sporten
243 is mijn record.. en pro status is al lang bereiktquote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef linebear het volgende:
ben echt een kei in bowlenbijna prof nu
Een spel koop je niet voor 10 euroquote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen losse Wiimote? Dat is nog altijd goedkoper
ik heb ook een Nintendo Dongle over, kun je krijgenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
linebear welke dongle heb je dan? Ik ben er nog naar 1 opzoek dus zou hem eventueel wel van je willen kopen
je moet je gooi patroon ontdekken:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Een spel koop je niet voor 10 euro
Iemand nog bowling tips trouwens kom niet boven de 206 ?
alsof wij 24/7 aanwezig zijn op t forumquote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Tomasso het volgende:
Goh, vreemd dat de vaste users van de Wii topics steeds minder te zien zijn in dit topic zeg...
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:29 schreef DinoPK het volgende:
Sommige mensen reageren ook niet in elk topic omdat deze reeks wellicht achterlijk hard gaat?
Volgens mij kan dit (nog) nietquote:Op donderdag 28 december 2006 22:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
wat heb je trouwens nodig aan kabeltjes om de Wii op je pc monitor aan te sluiten? anders wordt het continu een gevecht om de tv...
dat krijg je als voormailige niet-gamer![]()
Deze is dat:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef linebear het volgende:
[..]
Durf ik je niet te zeggen helaas
ze zouden inmiddels beschikbaar moeten zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 23:25 schreef _petjan het volgende:
BOMBERMAN IS ZO VET! Morgen nieuwe VC games
ook interesse. voor hoeveel doe je die weg?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik heb ook een Nintendo Dongle over, kun je krijgenMail me maar
thulsbosch at gmail
Hey, ik was eerst jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:12 schreef Ori het volgende:
[..]
ook interesse. voor hoeveel doe je die weg?
maar jij vroeg het ook aan iemand anders. ik mag ook gewoon reageren.quote:
Ik zeg net dat ik al een mail heb gestuurd, en als je me overbied ben je duurder uit dan in de winkelquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:23 schreef Ori het volgende:
[..]
maar jij vroeg het ook aan iemand anders. ik mag ook gewoon reageren.
en anders overbied ik je gewoon.
nou hoor nog in zat winkels dat die pas weer in februari te krijgen is en bij bart smit zmeer stonden er 60 mensen op de wachtlijst, dus fantsoenlijk beschikbaar valt ook wel mee....quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:08 schreef FJD het volgende:
De Wii begint langzaamaan fatsoenlijk beschikbaar te komen. Zie genoeg advertenties op Marktplaats opduiken waar gewoon een fatsoenlijk bedrag voor de Wii wordt gevraagd. Nog steeds volledige nieuwprijs maar goed, beter dan 100,- er boven op betalen
Jij ook alquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef _GdR_ het volgende:
heb vandaag met overtuigde 360fanboys 3 wii's gekocht.
nintendo ik wil verdomme provisie!
hehehe...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Drie vrienden van me, m'n zusje & m'n vader
Dat ze er nog 3 haddenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef _GdR_ het volgende:
heb vandaag met overtuigde 360fanboys 3 wii's gekocht.
nintendo ik wil verdomme provisie!
viel niks tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |