*even die batterijen gaat doenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef SHOOOTO het volgende:
uhhm, batterijen eruit, erin, reset op je wiimote? Tenminste, zo had ik het opgelost afgelopen kerst

kabel uit wiiquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef Qwea het volgende:
nope,die batterijen helpen niet. Eens kijken of iemand me kan vertellen hoe je de wii reset. Dan dat ff doen. Kan het eraan liggen dat dat ding nog geen wii updates heeft gedaan? Hij's niet op het I-net aangesloten namelijk....

11 uur full playquote:Op donderdag 28 december 2006 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe lang doet z'n wiimote op een setje batterijen?
en is dat dockingstation met accu's al te koop?

Ik heb nu ongeveer 2 weken met een setje batterijen gedaan. Best kort en accu's heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:

Veel spellen geven aan als je te veraf bent en pauzeren dan gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:26 schreef BONG4002 het volgende:
Lijkt me wel frustrerend als midden in een game de wiimote geen connectie meer maakt (waar ik veel mensen over hoor, al weet ik niet of er al voorbeelden zijn dat het ook tijdens een spelletje gebeurde), eigenlijk zou daar eens een goede update voor moeten komen die de "disconnect" bug oplost

Dat is heel mooi maar stel dat je de Wii moet resetten omdat de remote helemaal niet meer reageert (zoals vaker aangegeven hier) dan kan je het spel niet meer opslaan en moet je opnieuw beginnen bij je laatst opgeslagen savepoint lijkt mequote:Op donderdag 28 december 2006 15:30 schreef depax het volgende:
[..]
Veel spellen geven aan als je te veraf bent en pauzeren dan gewoon.
Dit is ook vaak het probleem.

Met de batterijen die erbij zaten deed ik 3.5 dagen. Dat is ongeveer 30 uur. Nu heb ik gewoon 2 Gamma oplaadbarebatterijen. Hiermee doe ik ongeveer <20 uur. Maar als ik zie dat de batterij half leeg is druk ik hem na het spelen alweer in de oplader.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:

nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
als ik hier mijn wii nummer plaats, hoor ik dan ook bij de 'gang'?
3929 5265 6106 6820

eindelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef linebear het volgende:
yesheb hem binnen....
Must wii-wii

congratzquote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef linebear het volgende:
yesheb hem binnen....
Must wii-wii

dan wacht ik nog ff met oplaad baterijen kopen tot ik positief nieuws hoor over die bat packsquote:Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef depax het volgende:
[..]
11 uur full play
en nee die is nog niet te koop 2007 pas.

Wat een kinderachtige reply zegt wel iets over de gemiddelde fanboy zonder humorquote:Op donderdag 28 december 2006 16:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat een kinderachtige TT
Zegt wel iets over de gemiddelde Wii user

Je komt hier alleen maar om dat even mede te delen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat een kinderachtige TT
Zegt wel iets over de gemiddelde Wii user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |