quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Het niveau is alleen maar gedaald, tut.
Sven, ik vind je niet meer tof. Je doet zo... geforceerd. Je bent niet meer origineel en je grappen zijn op zijn hoogst... "matig". Plus je zeikt iedereen af, maar eigenlijk ben jij die persoon die de lul is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dada, ik snap niet precies wat je wilt eigenlijk. Moet ik nu happen op je semi-afzeikpogingen, of juist niet?
Serieus op ingaan, lulquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dada, ik snap niet precies wat je wilt eigenlijk. Moet ik nu happen op je semi-afzeikpogingen, of juist niet?
Ik zou bíjna deze post serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven, ik vind je niet meer tof. Je doet zo... geforceerd. Je bent niet meer origineel en je grappen zijn op zijn hoogst... "matig". Plus je zeikt iedereen af, maar eigenlijk ben jij die persoon die de lul is..
Misschien moet je jezelf even op de achtergrond houden.
Nee, alsof jullie altijd hoogstaande conversaties hebben, Hawking.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Serieus op ingaan, lul
Ik had er veel van verwacht (de terugkeer van Buup) maar als ik de eerste SC's sinds zijn terugkeer lees, dan is het niveau enorm gedaald. En dan heb ik het met name over zijn posts en conversaties met jou en Paltos
Ach, alsof jouw vocabulaire zo perfect is. Ohhhhh look at me... I say... sapristi... it is so intilectualquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, alsof jullie altijd hoogstaande conversaties hebben, Hawking.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, alsof jouw vocabulaire zo perfect is. Ohhhhh look at me... I say... sapristi... it is so intilectual
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, alsof jullie altijd hoogstaande conversaties hebben, Hawking.
Waarom quote je die nu pasquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij moest het eerst opzoeken om zeker te weten
Eh mia sala vedos di tara la miento siperto, que la dievarte apartinento si.quote:
Rosario Salazarquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:42 schreef PeRi het volgende:
Nachos.
Omdat ik er benquote:
Que?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eh mia sala vedos di tara la miento siperto, que la dievarte apartinento si.
Que si que no et de macarena.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie jij die eerste smiley? Die probeert een lach uit te drukken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef Dada het volgende:
[..]
ShowChat #970: Met Cc, Paltos en Bupa
La binte die savos slamante die parma niente. Si?quote:
Je kunt tijdens het lachen wel een reactie typen, maar in die reactie niet ingaan op de grove spellingsfout?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie jij die eerste smiley? Die probeert een lach uit te drukken.
Weet je wat dat is, lachen? Moet je maar eens doen. Lachen. Is gezond!
quote:
Bwehehe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
Ik had er veel van verwacht (de terugkeer van Buup) maar als ik de eerste SC's sinds zijn terugkeer lees, dan is het niveau enorm gedaald. En dan heb ik het met name over zijn posts en conversaties met jou en Paltos
Ja?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
La binte die savos slamante die parma niente. Si?
Ik ben het wel met hem mee eens. We hadden in jouw afwezigheid, veel meer serieuzere discussies. En dit is geen grapquote:
Ik probeer mijn postgemiddelde weer omhoog te krijgen, snap dat dan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Je kunt tijdens het lachen wel een reactie typen, maar in die reactie niet ingaan op de grove spellingsfout?
Wat is je punt?quote:
Nee, zíjn opmerkingen in dit en het vorige topic zijn je-van-het.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem mee eens. We hadden in jouw afwezigheid, veel meer serieuzere discussies. En dit is geen grap.
Omelette du fromagequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik probeer mijn postgemiddelde weer omhoog te krijgen, snap dat dan. [afbeelding]
Maar wat wil je nou precies horen?
Ja, ik had de fout meteen door.
Nee, ik ging er niet meteen op in.
Nog iets anders?
Cheque van Gelder: duidelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik probeer mijn postgemiddelde weer omhoog te krijgen, snap dat dan. [afbeelding]
Maar wat wil je nou precies horen?
Ja, ik had de fout meteen door.
Nee, ik ging er niet meteen op in.
Nog iets anders?
Omelette du fromage?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat de SC te snel gaat nu! Dat kan mijn slome internet niet bijhouden...
Het verschil zit hem in het feit dat al jouw posts zo zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, zíjn opmerkingen in dit en het vorige topic zijn je-van-het.
Vandaar die quote, lamlul!
Ik lust geen ei.quote:
Omelette du fromagequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef PeRi het volgende:
Anyway. Allemaal lekker gegeten vandaag?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef PeRi het volgende:
Anyway. Allemaal lekker gegeten vandaag?
Is dit nou waar je naar streeft? Gesprekjes over eten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:35 schreef PeRi het volgende:
Zou ik het zowaar eens zijn met Dada?
Ja, hoor, Dada. Als je er zelf maar in gelooft.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in het feit dat al jouw posts zo zijn
Deze moet ik even quotenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
We hadden in jouw afwezigheid, veel meer serieuzere discussies.
Natuurlijk, want zonder eten zijn we nergens.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Is dit nou waar je naar streeft? Gesprekjes over eten?
Zonder zuurstof ook niet. Wil je 't daar dan ook over hebben?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Natuurlijk, want zonder eten zijn we nergens.
quote:
quote:
Italiaansquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dialect uit het zuiden. Je weet wel, Dizeriaansquote:
Bupa. Je was toffer toen je gemist werdquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Wow. Een smiley- en 'omelette du fromage'-conversatie. Dus dát bedoelt Dada als hij het heeft over zinnige gesprekken van niveau.
Okeeeeeeeeeeeeee, je krijgt een omelette du fromage op mn verjaardag!quote:
Nou dat viel ook wel reuze mee hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem mee eens. We hadden in jouw afwezigheid, veel meer serieuzere discussies. En dit is geen grap.
Ik weet niet of ik komquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeeeeeee, je krijgt een omelette du fromage op mn verjaardag!![]()
![]()
Hee menneke, wat is nu eigenlijk precies je probleemquote:
Goede gesprekken over het geloof en zo. Over politiek en over oorlogquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou dat viel ook wel reuze mee hoor..
Dat bedoel ik dus juist nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Wow. Een smiley- en 'omelette du fromage'-conversatie. Dus dát bedoelt Dada als hij het heeft over zinnige gesprekken van niveau.
Jijquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee menneke, wat is nu eigenlijk precies je probleem?
Ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupa. Je was toffer toen je gemist werd.
Dizer, mond dicht en mooi wezenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede gesprekken over het geloof en zo. Over politiek en over oorlog.
En over of je nou om half acht of om acht uur hebt afgesprokenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede gesprekken over het geloof en zo. Over politiek en over oorlog.
Hmm, dat laatste kwam niet naar voren in je msn-gesprekjes en mailtjes.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus juist nietSinds jouw komst is het niveau gedaald. Ik was ook vergeten dat ik jouw "humor" niet grappig vond
Van mij mag je weer verbannen worden hoor 14.gif
Ik bén hier de baas, dus wat doe je nou moeilijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij. Je gedraagt je alsof je hier de baas bent. Is misschien niet zo handig. Niemand houdt ervan
.
Whehequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Laten we allemaal in koor even gniffelen om Dizers rel-actie, dan is dat ook weer klaar.
Ja, die nep-rellers van een Dada en Dizer. Denken dat het nog steeds grappig is en zo.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Pfffft, gezeik hier ook altijd.
Het is in ieder geval te zien dat jij Zhenar grondig hebt bestudeerdquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Ik trap er niet in, klootviool.Ik weet ook wel dat jij je iedere avond -naakt- hebt afgetrokken op mijn posts!
quote:
Je snapt het niet he?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bén hier de baas, dus wat doe je nou moeilijk?
Ja, ik blijf in Alkmaar slapen en zo omdat ik daar oud en nieuw vier. En dan moet ik weer helemaal naar Amsterdamquote:
Ja, alsof Zhenar met dát soort opmerkingen begonnen is. Uhuh. Uhuh. Ik zou het als ik jou was nog een paar keer in de spiegel gaan zeggen, misschien dat je er uiteindelijk zelf nog in gaat geloven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is in ieder geval te zien dat jij Zhenar grondig hebt bestudeerd
Ja, het was veel leuker hier toen er nog volop discussies over politiek werden gevoerd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Pfffft, gezeik hier ook altijd.
Het zullen de medicijnen geweest zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste kwam niet naar voren in je msn-gesprekjes en mailtjes.
Dus??quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, ik blijf in Alkmaar slapen en zo omdat ik daar oud en nieuw vier. En dan moet ik weer helemaal naar Amsterdam.
Nou, echt duidelijk ben je ook niet, kerel.quote:
Ik heb geen geloof, maar Zhenar komt dicht in de buurt bij een Jezus figuurquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, alsof Zhenar met dát soort opmerkingen begonnen is. Uhuh. Uhuh. Ik zou het als ik jou was nog een paar keer in de spiegel gaan zeggen, misschien dat je er uiteindelijk zelf nog in gaat geloven.
Whehe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, het was veel leuker hier toen er nog volop discussies over politiek werden gevoerd.
Kutsmoesjes.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Het zullen de medicijnen geweest zijn
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb geen geloof, maar Zhenar komt dicht in de buurt bij een Jezus figuur
Oooh.. dus ik hoef niet perse om 4 uur te zijn? Mag ik ook gewoon 's avonds langskomen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus??
Das hoogstens een half uurtjeJe hebt de hele dag man
Dat krijg je als je een bupatih loslaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een piemelnijd hier.
Nee, later mag ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooh.. dus ik hoef niet perse om 4 uur te zijn? Mag ik ook gewoon 's avonds langskomen?
Ik ken geen Chantal?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, later mag ook
C. komt ook ws
Het valt wel op jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een bupatih loslaat.
We weten allemaal dat je een intense afkeer voor Paltos, de boze internetsukkel, voelt. Maar jezus, een reactie of 4 van ik en Bupa direct een enorme daling van het niveau noemen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Serieus op ingaan, lul
Daar deed ik zover ik weet ook wel een bijdrage aan. Behalve als ik de discussie niet Paltos-waardig vond. Want zó diep ging dat ook niet allemaal. En ik vind dat ook leuk, maar even wat 'topic-verpesten' zoals jullie het noemen is ook leuk. Nee, niet te veel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaOver politiek, oorlog, geloof 14.gif
De topics gingen vooral veel trager. En die discussies, toevallig de laatste week merk ik hier ook meer discussies op, maar het niveau is echt niet gestegen, zo'n leuke, gezellige, spannende, leerrijke discussies waren er vroeger ook al.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:
Nou echt, user ShowChat was echt een hoogstandjequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:04 schreef Paltos het volgende:
Daar deed ik zover ik weet ook wel een bijdrage aan. Behalve als ik de discussie niet Paltos-waardig vond. Want zó diep ging dat ook niet allemaal. En ik vind dat ook leuk, maar even wat 'topic-verpesten' zoals jullie het noemen is ook leuk. Nee, niet te veel.
Oh, dát soort grapjes hebben jullie dus gemaakt in de periode dat ik en Paltos weg waren.quote:
Goed planquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
Waarom beginnen jullie niet gewoon een eigen slowchat in onzin of zo, dat alleen maar uit bagger bestaat en met 3 topics per uur gaat?
Dat het rustig ging was eigenlijk alleen maar een pre:
- Betere discussies
- Leukere sfeer
- Beter teruglezen
- MB's internet bleef vrolijk
Ik zag het later jaquote:
Wow... volgens mij is het echt waar. Je bent echt zo een persoon dat denkt dat ie een gift is voor de mensheid met je grappen. Je denkt echt dat je beter bent dan de rest omdat sommige users je te veel credit geven. Meeen wat zul jij op je bek gaan een keerquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dát soort grapjes hebben jullie dus gemaakt in de periode dat ik en Paltos weg waren.
En iedereen moet er ook zo om lachen nu, hè.
En, toverde Dizers gebbetje een glimlach op uw gelaat?quote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou echt, user ShowChat was echt een hoogstandje.
Hilarisch, hè. Zulke grappen kan ik nou niet maken.quote:
Je hebt Dr.Phil op de achtergrond aanstaan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow... volgens mij is het echt waar. Je bent echt zo een persoon dat denkt dat ie een gift is voor de mensheid met je grappen. Je denkt echt dat je beter bent dan de rest omdat sommige users je te veel credit geven. Meeen wat zul jij op je bek gaan een keer.
Hangt er vanaf... hoeveel klonen heb je wel niet gebruikt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Boeiend.Je kan niet zeggen dat ik de boel heb lopen verbaggeren hier.
Oeh, lekker ontopic.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... hoeveel klonen heb je wel niet gebruikt?.
Je bent niet arrogant hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hilarisch, hè. Zulke grappen kan ik nou niet maken.Daar heb ik namelijk geen gevoel voor humor voor, als ik sommigen hier moet geloven. Oh boy, ik begin zowaar aan mezelf te twijfelen. Verdulleme, hebben ze me toch waar ze me hebben willen.
Maar ondertussen gaan Sven, Paltos en ik gewoon door met kekke grapjes maken.
Nou, niet alleen vanwege mijn grappen, hoor!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow... volgens mij is het echt waar. Je bent echt zo een persoon dat denkt dat ie een gift is voor de mensheid met je grappen. Je denkt echt dat je beter bent dan de rest omdat sommige users je te veel credit geven. Meeen wat zul jij op je bek gaan een keer.
Ik ga maar naar bed. Bupatih's ego is te groot voor ons allemaal hierquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Het is kerst, vreeeeeeeeeede op aaaaaaaaaaaaaaarde!
Trusten, Diz.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed. Bupatih's ego is te groot voor ons allemaal hier.
Wat makkelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed. Bupatih's ego is te groot voor ons allemaal hier.
Klopt. Maar toch trappen er nog vaak genoeg mensen in.quote:
Nee hoor. Maar sommige mensen moet eenmaal om 6 uur op omdat ze moeten werken en geen kerstvakantie hebben van schoolquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
Je laten wegjagen van een internetforum!
quote:
Net zei je nog dat je ging slapen omdat Bupa's ego te groot was.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar sommige mensen moet eenmaal om 6 uur op omdat ze moeten werken en geen kerstvakantie hebben van school.
Ik speel het spelletje gewoon mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt! Jullie lijken net een stel wijvenNiet normaal
Wel triest jammer genoeg...
Leuk toch? Eindelijk weer wat niveau in de tent.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt! Jullie lijken net een stel wijvenNiet normaal
Wel triest jammer genoeg...
Kom jij ook nog even aankakken?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
Dizer, voel je eens niet beter dan je bent.
Klonk leuker. Maar ik meen het welquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je ging slapen omdat Bupa's ego te groot was..
Dude, het niveau van ShowChat wordt bepaald door Dizer, MissBliss en Zhenar, snap dat danquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
Dizer, voel je eens niet beter dan je bent.
*ril*quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, het niveau van ShowChat wordt bepaald door Dizer, MissBliss en Zhenar, snap dat dan.
Slaap lekker, Dizziepizziequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klonk leuker. Maar ik meen het wel. Bupa's ego en jij tegenwoordig ook worden te groot hier.
Maar goed, ik ga naar bed. Doei en veel plezier met jullie matige grappen.
quote:
Je moet niet zo miepen. Da's jouw goede voornemen voor het nieuwe jaar, oké?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klonk leuker. Maar ik meen het wel. Bupa's ego en jij tegenwoordig ook worden te groot hier.
Maar goed, ik ga naar bed. Doei en veel plezier met jullie matige grappen.
Naja, zoals iedereen op internet, neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik speel het spelletje gewoon mee.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, het niveau van ShowChat wordt bepaald door Dizer, MissBliss en Zhenar, snap dat dan.
Wat wil je, met MissBliss én Dizer in ons midden!!!!quote:
Als je dat nu eens echt zou menen... de erectie die ik daarvan zou krijgen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wehehe. Niet iedereen in ShowChat heeft dat altijd even goed door, hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Naja, zoals iedereen op internet, neem ik aan.![]()
Nou, eigenlijk kwam ik hier alleen effe kijken tussen 2 afleveringen ANTM, maar ik viel midden in een lekkere bitchfightquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
Maar MB, waar wilde je het over hebben?
Iets te doen? Ik heb er zelfs een topic over geopendquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je iets te doen op Nieuw?? (van Oud)
Zo nee, nodig ik je van harte uit op mn verjaardagsfeestje![]()
En Svensational als icing on the cakequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat wil je, met MissBliss én Dizer in ons midden!!!!
Precies, lekkere bitchfight.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk kwam ik hier alleen effe kijken tussen 2 afleveringen ANTM, maar ik viel midden in een lekkere bitchfight
Ik heb het over 1 januariquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Iets te doen? Ik heb er zelfs een topic over geopend![]()
![]()
Oud en Nieuw Amsterdam
Alsofquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:21 schreef Paltos het volgende:
Shiny toy guns!![]()
(Nou niet miepen over niveau want youtubelinkjes geven is heel popi bij Dada enzo ook.)
http://youtube.com/watch?v=KtCdM3B_L_c
http://youtube.com/watch?v=s7gCRSH6sec (ook wel oké)
Nee, ik was kut, wel blijven opletten hequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En Svensational als icing on the cake
Tja, het niveau gaat achteruit hequote:
Ik begrijp die reactie wel. Ook op internet spelen bij veel mensen misschien ongewild echte emoties mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wehehe. Niet iedereen in ShowChat heeft dat altijd even goed door, hoor.
Oeh, wel leuk!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het over 1 januarials je brak bent enzo
Iddquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar snapt het.
Ik heb niks gezegd over niveauquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies, lekkere bitchfight.
Wat loop je dan te grienen dat het niveau kut is en dat het allemaal zo triest is.
En ondertussen niet weten waar je het dan wél over wilt hebben!
Nee, jij snapt het. Ik heb je alleen nog maar zinnige dingen zien zeggen. Niet dat je veel zei. Maar áls je wat zei...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar snapt het.
Vanaf 4 uur ben je welkomquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, wel leuk!![]()
Ligt eraan of men de hele dag nog blijft hangen en ik nog energie heb daarna. Moet 2 jan weer werken nl![]()
Zeg, ik vond je leuker toen je nog grappen maaktequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik begrijp die reactie wel. Ook op internet spelen bij veel mensen misschien ongewild echte emoties mee.
Anders zou zo'n hele gemeenschap als Fok! niet eens kunnen opgebouwd worden. En dat is oké! Dat is zelfs mooi, maar je moet nog altijd de grens en het verschil tussen inet en RL kunnen inzien. Je laten boos maken door een forum is stom, dan moet je bij jezelf ten rade gaan en selectiever zijn wat je hier leest of waar je je over laat opwinden.
Je denkt toch niet dat Dizer echt boos is?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik begrijp die reactie wel. Ook op internet spelen bij veel mensen misschien ongewild echte emoties mee.
Anders zou zo'n hele gemeenschap als Fok! niet eens kunnen opgebouwd worden. En dat is oké! Dat is zelfs mooi, maar je moet nog altijd de grens en het verschil tussen inet en RL kunnen inzien. Je laten boos maken door een forum is stom, dan moet je bij jezelf ten rade gaan en selectiever zijn wat je hier leest of waar je je over laat opwinden.
Waar zei ik dat? Link, bron, URL??quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik was kut, wel blijven opletten he.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ik vond je leuker toen je nog grappen maakte.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Dizer echt boos is?![]()
Dat is gewoon zijn manier van "weltrusten" zeggen![]()
Het valt wel op dat het opeens gaat over wie wat symboliseert binnen showchat, wie belangrijker is dan wie en wie grappiger enzoquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, het niveau gaat achteruit he.
Uhuh.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wáár?!quote:
En wie begonnen daarover?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het opeens gaat over wie wat symboliseert binnen showchat, wie belangrijker is dan wie en wie grappiger enzo
Klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:21 schreef Paltos het volgende:
Shiny toy guns!![]()
(Nou niet miepen over niveau want youtubelinkjes geven is heel popi bij Dada enzo ook.)
http://youtube.com/watch?v=KtCdM3B_L_c
Ik dacht dat jij bij Dizers groepje hoordequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar zei ik dat? Link, bron, URL??
Amsterdam, kneusquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wáár?!![]()
Ik ga niet naarZwijndrecht
hoor
![]()
Ik las 'Wim Helsen'.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:29 schreef Paltos het volgende:
http://youtube.com/watch?v=wl_u0lrB7fM
Ik heb geen idee wie er begon!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wie begonnen daarover?
Precies.
Amsterdamquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wáár?!![]()
Ik ga niet naarZwijndrecht
hoor
![]()
Ik was het onafhankelijke groepjequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij Dizers groepje hoorde!
Die deed pijn he?quote:
Ik wil dat jij nu constateert wie er schuldig/kut isquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er begon!Zo nauwkeurig lees ik niet terug
![]()
Wilde niet een schuldige aanwijzen, alleen maar een verandering constateren![]()
Als je zo doorgaat haal ik de meet nietquote:
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik wil dat jij nu constateert wie er schuldig/kut is
Sowieso zijn we allemaal kutquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik wil dat jij nu constateert wie er schuldig/kut is
Nep molukkerquote:
Crematoriummeet is ook gaafquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat haal ik de meet niet
Oh ja hoor, meneer is luiquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sowieso zijn we allemaal kut![]()
En zoek het verder zelf maar uit![]()
Doe ik zo dadelijk; eerst nog de uitzending bekijken. Ik weet nog niet eens wie er door zijn - en hoop dat eigenlijk zo te houdenquote:
Waarheden als koeienquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Oh ja hoor, meneer is lui![]()
Dizer naar bed
Babs naar bed![]()
PeRi nergens te bekennen
Ik ga een beetje voor de trein springenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Crematoriummeet is ook gaaf![]()
Of een speurtocht "zoek Dada" langs de treinrails![]()
Ik vind beide oplossingen nogal veel rommel achterlaten!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ga een beetje voor de trein springenIk schiet me liever voor mijn kop
Dada's humor is als bubbeltjesplastic voor mijn ziel: ik geniet ervan, maar weet niet precies waarom!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is dat je hem zelf grappig vindt.!
Waarom blijf je niet gewoon leven?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ga een beetje voor de trein springenIk schiet me liever voor mijn kop
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Best wel!Dit is eigenlijk een oudere maar ook wel mooie plaat van hem.
![]()
Pillen zijn geen zekerheidquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:37 schreef Paltos het volgende:
Ik vind beide oplossingen nogal veel rommel achterlaten!
Ik zou voor pillen gaan.
Jij geilt gewoon op mijn diagnosequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dada's humor is als bubbeltjesplastic voor mijn ziel: ik geniet ervan, maar weet niet precies waarom!![]()
Een halve Indo een 'nep-Molukker' noemen, is dan ook héél grappig. En origineel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dada's humor is als bubbeltjesplastic voor mijn ziel: ik geniet ervan, maar weet niet precies waarom!![]()
Ja, dat weet ik. Maar ik dacht, als ik dat een beetje onderzoek welke de beste combinatie is en zo, dat het me wel zou lukken met pillies. Anders vergassen in je auto of zo? Da's een redelijk rustige dood, zeggen ze.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Pillen zijn geen zekerheidEen schot door de kop ook niet altijd natuurlijk
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij geilt gewoon op mijn diagnoseMijn vermeende opname enz
![]()
![]()
Flikker toch op man
Het was dan ook niet grappig bedoelt, gewoon puur om te kwetsen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een halve Indo een 'nep-Molukker' noemen, is dan ook héél grappig. En origineel.
Niet als losstaande grapquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een halve Indo een 'nep-Molukker' noemen, is dan ook héél grappig. En origineel.
Ik kom dus niet op die meetquote:
En een reactie uit te lokken natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Het was dan ook niet grappig bedoelt, gewoon puur om te kwetsen.
Moet jij wetenquote:
Nu benoem je het te simpel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En een reactie uit te lokken natuurlijk![]()
Ja, maar het is wel onderdeel van jouw complexe motivatiequote:
Motivatie? Ik wil gewoon lekker wat babbelenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel onderdeel van jouw complexe motivatie
Nou, dan is dat dus mooi mislukt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Het was dan ook niet grappig bedoelt, gewoon puur om te kwetsen.
Oh, nee. Dan is het natuurlijk wél grappig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet als losstaande grap![]()
Maar als onderdeel van het Dada-oeuvre wel![]()
quote:
quote:
In mijn ogen wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, nee. Dan is het natuurlijk wél grappig.
Doe niet zo gefrustreerd!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
Ah. Dit is dus 'het SHO-niveau'.
Nee, dat ik dat even weet. En dat ik dus mijn niveau wat moet opkrikken om mee te kunnen praten.
Ik zou trouwens zeggen:quote:
Verzuurd noemen ze dat geloof ikquote:
Doe ik ook niet. Aangezien ik gewoon lekker verder blijf posten op míjn niveau.quote:
Leuk he, dat dat kwetsen gewoon echt werktquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verzuurd noemen ze dat geloof ik
Try again, Dada.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Leuk he, dat dat kwetsen gewoon echt werkt
Het is overduidelijk, arrogant mannetjequote:
Goh, Bassie.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:54 schreef Paltos het volgende:
Jullie zagen gewoon allemaal te veel!
Mooi zoquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Aangezien ik gewoon lekker verder blijf posten op míjn niveau.
Nee, dáár raak je me mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is overduidelijk, arrogant mannetje
Trusten.quote:
De winnaar is toch al bekend!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef Canisfire het volgende:
Wat gaan mensen toch vroeg slapen hier.
Geen top 2000 voor jullie ?
Slaap lekkerquote:
Hup! Naar feedback jij!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Oh, ja, shit! Zo moet ik me natuurlijk ook nog gaan gedragen, hè. Dat hoort erbij.
Sorry. Ik ben toch niet zo arrogant als ik dacht.quote:
Als het helpt kunnen we dat feit an sich ook wel als arrogant beschouwen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben toch niet zo arrogant als ik dacht.
Ik heb eigenlijk niks om over te klagen.
Het gaat ook om het Luisteren Hennyquote:
*Naar Feedback gaat*quote:Op woensdag 27 december 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als het helpt kunnen we dat feit an sich ook wel als arrogant beschouwen?![]()
Óh! Is het heus?!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het ook om het Luisteren Henny![]()
![]()
Bedankt voor je nominatie canisfire!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het gaat ook om het Luisteren Henny![]()
![]()
Die Bupatih snapt er ook niets van he? Hihi, wat een gekkerd toch.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het gaat ook om het Luisteren Henny![]()
![]()
what huh ?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Bedankt voor je nominatie canisfire!
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben toch niet zo arrogant als ik dacht.
Ik heb eigenlijk niks om over te klagen.
Niks.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:05 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, smileypost, NOU EN!!!!
Leuk die retro en toch nieuwe avatar.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks.
Het mag.
Want kerst is voorbij.
IN sho. Als user die het meest over grenzen gaat (of zo) steve irwin award geloof ikquote:
sorry, lette niet goed op.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:09 schreef Ole het volgende:
[..]
IN sho. Als user die het meest over grenzen gaat (of zo) steve irwin award geloof ik
Ik wou al zeggenquote:
Die heeft echt een hekel an Victoria!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen![]()
Heerlijk die herhaling van ranking the stars.
Georgina in de aanval![]()
Ze worden steeds leukerquote:Op woensdag 27 december 2006 00:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen![]()
Heerlijk die herhaling van ranking the stars.
Georgina in de aanval![]()
Ze verbergt het niet heerlijk progamma dit.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Die heeft echt een hekel an Victoria!
Die was de derde he.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze verbergt het niet heerlijk progamma dit.
Bij de eerste afl1 had ik een half half gevoel maar afl2 was echt tof![]()
Wat die er nu op is ? kan wel ik heb deze in iedergeval al gezien maar hij blijft leuk.quote:
Twee en drie waren leuker, zeker drie.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien.
Die andere kijk ik een andere keer wel terug.
Yolanthequote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef Canisfire het volgende:
Ik had alleen Yolanthe er echt graag bij gezien. die sbs6 en Boulevard mode muts hadden er wel uitgemogen.
Mwah ze verteld het wel leuk met der toyboys in milaan.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:27 schreef Zhenar het volgende:
Damn, ik kan me niet meer inhouden. Móet de uitslag van Xfactor nu weten!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Bupatih op 27-12-2006 00:28:00 (Sorry, spoilers... :@) ]Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Je kijkt sbs6 ?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
Milika!
Waarom weet je het danquote:
Heb ik nou nooooooit last vanquote:Op woensdag 27 december 2006 00:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik onthoud wel vaker nutteloze info.
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dat zei Marie Schubbeveen uit Middelburg ook, op 7 januari 1994.quote:
Niks.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:02 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er, Tommie?
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zei Marie Schubbeveen uit Middelburg ook, op 7 januari 1994.
Bron: Troskompas 23-11-1995, pagina 5
Gammele kutbakken.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
bupa toch.. reis je nog wel eens van Deventer naar zwolle ?
die treinen![]()
Alleen Canisfire dus.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niks.
Gewoon kijken wie er nog wakker was![]()
Ja we gingen echt van geniaal toffe treinen naar duitse afvoerquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zei Marie Schubbeveen uit Middelburg ook, op 7 januari 1994.
Bron: Troskompas 23-11-1995, pagina 5
Heb ik vandaag toevallig voor het eerst ( en hopelijk voor het laatst) gedaan!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
bupa toch.. reis je nog wel eens van Deventer naar zwolle ?
die treinen![]()
Oké, Ovidius. Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
En P.! Oja, tegenwoordig mag je terug voluit Paltos zeggen!
Waarom noem je me Elmo.?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, Ovidius. Ik zal het onthouden.
Die treinenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb ik vandaag toevallig voor het eerst ( en hopelijk voor het laatst) gedaan!
dat was einde reis. Ging gelukkig verder met autoquote:Op woensdag 27 december 2006 01:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die treinen![]()
En op Peron 5 in zwolle is de rookzone veel kleiner![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |