quote:Eindejaarsfeest op de Dam
Damfeest
12 december 2006 - IdtV
Amsterdam kan ook in 2006 het jaar feestelijk uitluiden op de Dam. IdtV organiseert, in samenwerking met de gemeente Amsterdam, op 31 december voor de vijfde keer het Damfeest. Het feestprogramma vindt plaats voor het Paleis op de Dam. De organisatie verwacht net als voorgaande jaren zeker 25.000 bezoekers.
Met het Damfeest plaatst Amsterdam zich traditioneel in het rijtje van oudejaarsfeesten in de wereldsteden New York, Londen, Parijs en Moskou. Dit jaar was het lang onzeker of het Damfeest doorgang zou vinden. De betrokken partijen hebben echter alle obstakels tijdig uit de weg kunnen ruimen. Daardoor kan het oud en nieuwfeest op de Dam nu toch doorgang hebben.
Ja tuurlijk, maar er zijn ook feesten van 80 e, daar heb ik geen trek inquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:
euuh dam is echt niet vet tot laat hoor
en wat is tientallen euro's? rond de 20 euro kan toch wel?
Prima link, zit wel eea bijquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:25 schreef schwa78 het volgende:
http://www.nl20.nl/detail_agenda.php?id=2854&soort=artikelen
Meeste feesten zijn wel achterlijk duur trouwens
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar er zijn ook feesten van 80 e, daar heb ik geen trek in![]()
Kijk, dát zou ik nou willenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:28 schreef anti-virus het volgende:
Waarom ga je niet gewoon leuk het centrum in, de jordaan in, vuurwerk kijken en ergens een cafétje pakken?
Dat is wat ik meestal doe
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk, dát zou ik nou willen![]()
Maar ik vroeg me alleen af of je wel makkelijk ergens binnen komt of dat alles al snel dicht wordt gegooid![]()
En dan is er nog het punt van mijn vrienden overtuigen dat we niet naar "zo'n hip feest" gaan![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:24 schreef MissBliss het volgende:
Kom naar de Black op O&N en dan de volgende dag naar mij voor mn verjaardag, succes gegarandeerd
Ik bedoelde natuurlijk "dát zou ik willen" als die optie van jou om vage redenen geen doorgang kan vindenquote:
Oke.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk "dát zou ik willen" als die optie van jou om vage redenen geen doorgang kan vinden![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |