Waar zei ik dat? Link, bron, URL??quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik was kut, wel blijven opletten he.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ik vond je leuker toen je nog grappen maakte.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Dizer echt boos is?![]()
Dat is gewoon zijn manier van "weltrusten" zeggen![]()
Het valt wel op dat het opeens gaat over wie wat symboliseert binnen showchat, wie belangrijker is dan wie en wie grappiger enzoquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, het niveau gaat achteruit he.
Uhuh.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik begrijp die reactie wel. Ook op internet spelen bij veel mensen misschien ongewild echte emoties mee.
Anders zou zo'n hele gemeenschap als Fok! niet eens kunnen opgebouwd worden. En dat is oké! Dat is zelfs mooi, maar je moet nog altijd de grens en het verschil tussen inet en RL kunnen inzien. Je laten boos maken door een forum is stom, dan moet je bij jezelf ten rade gaan en selectiever zijn wat je hier leest of waar je je over laat opwinden.
Wáár?!quote:
En wie begonnen daarover?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het opeens gaat over wie wat symboliseert binnen showchat, wie belangrijker is dan wie en wie grappiger enzo
Klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:21 schreef Paltos het volgende:
Shiny toy guns!![]()
(Nou niet miepen over niveau want youtubelinkjes geven is heel popi bij Dada enzo ook.)
http://youtube.com/watch?v=KtCdM3B_L_c
Ik dacht dat jij bij Dizers groepje hoordequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar zei ik dat? Link, bron, URL??
Amsterdam, kneusquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wáár?!![]()
Ik ga niet naarZwijndrecht
hoor
![]()
Ik las 'Wim Helsen'.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:29 schreef Paltos het volgende:
http://youtube.com/watch?v=wl_u0lrB7fM
Ik heb geen idee wie er begon!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wie begonnen daarover?
Precies.
Amsterdamquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wáár?!![]()
Ik ga niet naarZwijndrecht
hoor
![]()
Ik was het onafhankelijke groepjequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij Dizers groepje hoorde!
Die deed pijn he?quote:
Ik wil dat jij nu constateert wie er schuldig/kut isquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er begon!Zo nauwkeurig lees ik niet terug
![]()
Wilde niet een schuldige aanwijzen, alleen maar een verandering constateren![]()
Als je zo doorgaat haal ik de meet nietquote:
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik wil dat jij nu constateert wie er schuldig/kut is
Sowieso zijn we allemaal kutquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik wil dat jij nu constateert wie er schuldig/kut is
Nep molukkerquote:
Crematoriummeet is ook gaafquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat haal ik de meet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |