quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Het niveau is alleen maar gedaald, tut.
Sven, ik vind je niet meer tof. Je doet zo... geforceerd. Je bent niet meer origineel en je grappen zijn op zijn hoogst... "matig". Plus je zeikt iedereen af, maar eigenlijk ben jij die persoon die de lul is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dada, ik snap niet precies wat je wilt eigenlijk. Moet ik nu happen op je semi-afzeikpogingen, of juist niet?
Serieus op ingaan, lulquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dada, ik snap niet precies wat je wilt eigenlijk. Moet ik nu happen op je semi-afzeikpogingen, of juist niet?
Ik zou bíjna deze post serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven, ik vind je niet meer tof. Je doet zo... geforceerd. Je bent niet meer origineel en je grappen zijn op zijn hoogst... "matig". Plus je zeikt iedereen af, maar eigenlijk ben jij die persoon die de lul is..
Misschien moet je jezelf even op de achtergrond houden.
Nee, alsof jullie altijd hoogstaande conversaties hebben, Hawking.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Serieus op ingaan, lul
Ik had er veel van verwacht (de terugkeer van Buup) maar als ik de eerste SC's sinds zijn terugkeer lees, dan is het niveau enorm gedaald. En dan heb ik het met name over zijn posts en conversaties met jou en Paltos
Ach, alsof jouw vocabulaire zo perfect is. Ohhhhh look at me... I say... sapristi... it is so intilectualquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, alsof jullie altijd hoogstaande conversaties hebben, Hawking.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, alsof jouw vocabulaire zo perfect is. Ohhhhh look at me... I say... sapristi... it is so intilectual
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, alsof jullie altijd hoogstaande conversaties hebben, Hawking.
Waarom quote je die nu pasquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij moest het eerst opzoeken om zeker te weten
Eh mia sala vedos di tara la miento siperto, que la dievarte apartinento si.quote:
Rosario Salazarquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:42 schreef PeRi het volgende:
Nachos.
Omdat ik er benquote:
Que?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eh mia sala vedos di tara la miento siperto, que la dievarte apartinento si.
Que si que no et de macarena.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eh mia sala vedos di tara la miento siperto, que la dievarte apartinento si.
Zie jij die eerste smiley? Die probeert een lach uit te drukken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef Dada het volgende:
[..]
ShowChat #970: Met Cc, Paltos en Bupa
La binte die savos slamante die parma niente. Si?quote:
Je kunt tijdens het lachen wel een reactie typen, maar in die reactie niet ingaan op de grove spellingsfout?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie jij die eerste smiley? Die probeert een lach uit te drukken.
Weet je wat dat is, lachen? Moet je maar eens doen. Lachen. Is gezond!
quote:
Bwehehe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
Ik had er veel van verwacht (de terugkeer van Buup) maar als ik de eerste SC's sinds zijn terugkeer lees, dan is het niveau enorm gedaald. En dan heb ik het met name over zijn posts en conversaties met jou en Paltos
Ja?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
La binte die savos slamante die parma niente. Si?
Ik ben het wel met hem mee eens. We hadden in jouw afwezigheid, veel meer serieuzere discussies. En dit is geen grapquote:
Ik probeer mijn postgemiddelde weer omhoog te krijgen, snap dat dan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Je kunt tijdens het lachen wel een reactie typen, maar in die reactie niet ingaan op de grove spellingsfout?
Wat is je punt?quote:
Nee, zíjn opmerkingen in dit en het vorige topic zijn je-van-het.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem mee eens. We hadden in jouw afwezigheid, veel meer serieuzere discussies. En dit is geen grap.
Omelette du fromagequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik probeer mijn postgemiddelde weer omhoog te krijgen, snap dat dan. [afbeelding]
Maar wat wil je nou precies horen?
Ja, ik had de fout meteen door.
Nee, ik ging er niet meteen op in.
Nog iets anders?
Cheque van Gelder: duidelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik probeer mijn postgemiddelde weer omhoog te krijgen, snap dat dan. [afbeelding]
Maar wat wil je nou precies horen?
Ja, ik had de fout meteen door.
Nee, ik ging er niet meteen op in.
Nog iets anders?
Omelette du fromage?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat de SC te snel gaat nu! Dat kan mijn slome internet niet bijhouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |