Nee, later mag ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooh.. dus ik hoef niet perse om 4 uur te zijn? Mag ik ook gewoon 's avonds langskomen?
Ik ken geen Chantal?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, later mag ook
C. komt ook ws
Het valt wel op jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een bupatih loslaat.
We weten allemaal dat je een intense afkeer voor Paltos, de boze internetsukkel, voelt. Maar jezus, een reactie of 4 van ik en Bupa direct een enorme daling van het niveau noemen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Serieus op ingaan, lul
Ik had er veel van verwacht (de terugkeer van Buup) maar als ik de eerste SC's sinds zijn terugkeer lees, dan is het niveau enorm gedaald. En dan heb ik het met name over zijn posts en conversaties met jou en Paltos
Daar deed ik zover ik weet ook wel een bijdrage aan. Behalve als ik de discussie niet Paltos-waardig vond. Want zó diep ging dat ook niet allemaal. En ik vind dat ook leuk, maar even wat 'topic-verpesten' zoals jullie het noemen is ook leuk. Nee, niet te veel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaOver politiek, oorlog, geloof 14.gif
De topics gingen vooral veel trager. En die discussies, toevallig de laatste week merk ik hier ook meer discussies op, maar het niveau is echt niet gestegen, zo'n leuke, gezellige, spannende, leerrijke discussies waren er vroeger ook al.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem mee eens. We hadden in jouw afwezigheid, veel meer serieuzere discussies. En dit is geen grap.
quote:
Nou echt, user ShowChat was echt een hoogstandjequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:04 schreef Paltos het volgende:
Daar deed ik zover ik weet ook wel een bijdrage aan. Behalve als ik de discussie niet Paltos-waardig vond. Want zó diep ging dat ook niet allemaal. En ik vind dat ook leuk, maar even wat 'topic-verpesten' zoals jullie het noemen is ook leuk. Nee, niet te veel.
Oh, dát soort grapjes hebben jullie dus gemaakt in de periode dat ik en Paltos weg waren.quote:
Goed planquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
Waarom beginnen jullie niet gewoon een eigen slowchat in onzin of zo, dat alleen maar uit bagger bestaat en met 3 topics per uur gaat?
Dat het rustig ging was eigenlijk alleen maar een pre:
- Betere discussies
- Leukere sfeer
- Beter teruglezen
- MB's internet bleef vrolijk
Ik zag het later jaquote:
Wow... volgens mij is het echt waar. Je bent echt zo een persoon dat denkt dat ie een gift is voor de mensheid met je grappen. Je denkt echt dat je beter bent dan de rest omdat sommige users je te veel credit geven. Meeen wat zul jij op je bek gaan een keerquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dát soort grapjes hebben jullie dus gemaakt in de periode dat ik en Paltos weg waren.
En iedereen moet er ook zo om lachen nu, hè.
En, toverde Dizers gebbetje een glimlach op uw gelaat?quote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou echt, user ShowChat was echt een hoogstandje.
Hilarisch, hè. Zulke grappen kan ik nou niet maken.quote:
Je hebt Dr.Phil op de achtergrond aanstaan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow... volgens mij is het echt waar. Je bent echt zo een persoon dat denkt dat ie een gift is voor de mensheid met je grappen. Je denkt echt dat je beter bent dan de rest omdat sommige users je te veel credit geven. Meeen wat zul jij op je bek gaan een keer.
Hangt er vanaf... hoeveel klonen heb je wel niet gebruikt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Boeiend.Je kan niet zeggen dat ik de boel heb lopen verbaggeren hier.
Oeh, lekker ontopic.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... hoeveel klonen heb je wel niet gebruikt?.
Je bent niet arrogant hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hilarisch, hè. Zulke grappen kan ik nou niet maken.Daar heb ik namelijk geen gevoel voor humor voor, als ik sommigen hier moet geloven. Oh boy, ik begin zowaar aan mezelf te twijfelen. Verdulleme, hebben ze me toch waar ze me hebben willen.
Maar ondertussen gaan Sven, Paltos en ik gewoon door met kekke grapjes maken.
Nou, niet alleen vanwege mijn grappen, hoor!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow... volgens mij is het echt waar. Je bent echt zo een persoon dat denkt dat ie een gift is voor de mensheid met je grappen. Je denkt echt dat je beter bent dan de rest omdat sommige users je te veel credit geven. Meeen wat zul jij op je bek gaan een keer.
Ik ga maar naar bed. Bupatih's ego is te groot voor ons allemaal hierquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Het is kerst, vreeeeeeeeeede op aaaaaaaaaaaaaaarde!
Trusten, Diz.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed. Bupatih's ego is te groot voor ons allemaal hier.
Wat makkelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed. Bupatih's ego is te groot voor ons allemaal hier.
Klopt. Maar toch trappen er nog vaak genoeg mensen in.quote:
Nee hoor. Maar sommige mensen moet eenmaal om 6 uur op omdat ze moeten werken en geen kerstvakantie hebben van schoolquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
Je laten wegjagen van een internetforum!
quote:
Net zei je nog dat je ging slapen omdat Bupa's ego te groot was.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar sommige mensen moet eenmaal om 6 uur op omdat ze moeten werken en geen kerstvakantie hebben van school.
Ik speel het spelletje gewoon mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt! Jullie lijken net een stel wijvenNiet normaal
Wel triest jammer genoeg...
Leuk toch? Eindelijk weer wat niveau in de tent.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt! Jullie lijken net een stel wijvenNiet normaal
Wel triest jammer genoeg...
Kom jij ook nog even aankakken?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
Dizer, voel je eens niet beter dan je bent.
Klonk leuker. Maar ik meen het welquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je ging slapen omdat Bupa's ego te groot was..
Dude, het niveau van ShowChat wordt bepaald door Dizer, MissBliss en Zhenar, snap dat danquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
Dizer, voel je eens niet beter dan je bent.
*ril*quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, het niveau van ShowChat wordt bepaald door Dizer, MissBliss en Zhenar, snap dat dan.
Slaap lekker, Dizziepizziequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klonk leuker. Maar ik meen het wel. Bupa's ego en jij tegenwoordig ook worden te groot hier.
Maar goed, ik ga naar bed. Doei en veel plezier met jullie matige grappen.
quote:
Je moet niet zo miepen. Da's jouw goede voornemen voor het nieuwe jaar, oké?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klonk leuker. Maar ik meen het wel. Bupa's ego en jij tegenwoordig ook worden te groot hier.
Maar goed, ik ga naar bed. Doei en veel plezier met jullie matige grappen.
Naja, zoals iedereen op internet, neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik speel het spelletje gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |