Oh ja hoor, meneer is luiquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sowieso zijn we allemaal kut![]()
En zoek het verder zelf maar uit![]()
Doe ik zo dadelijk; eerst nog de uitzending bekijken. Ik weet nog niet eens wie er door zijn - en hoop dat eigenlijk zo te houdenquote:
Waarheden als koeienquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Oh ja hoor, meneer is lui![]()
Dizer naar bed
Babs naar bed![]()
PeRi nergens te bekennen
Ik ga een beetje voor de trein springenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Crematoriummeet is ook gaaf![]()
Of een speurtocht "zoek Dada" langs de treinrails![]()
Ik vind beide oplossingen nogal veel rommel achterlaten!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ga een beetje voor de trein springenIk schiet me liever voor mijn kop
Dada's humor is als bubbeltjesplastic voor mijn ziel: ik geniet ervan, maar weet niet precies waarom!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is dat je hem zelf grappig vindt.!
Waarom blijf je niet gewoon leven?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ga een beetje voor de trein springenIk schiet me liever voor mijn kop
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Best wel!Dit is eigenlijk een oudere maar ook wel mooie plaat van hem.
![]()
Pillen zijn geen zekerheidquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:37 schreef Paltos het volgende:
Ik vind beide oplossingen nogal veel rommel achterlaten!
Ik zou voor pillen gaan.
Jij geilt gewoon op mijn diagnosequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dada's humor is als bubbeltjesplastic voor mijn ziel: ik geniet ervan, maar weet niet precies waarom!![]()
Een halve Indo een 'nep-Molukker' noemen, is dan ook héél grappig. En origineel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dada's humor is als bubbeltjesplastic voor mijn ziel: ik geniet ervan, maar weet niet precies waarom!![]()
Ja, dat weet ik. Maar ik dacht, als ik dat een beetje onderzoek welke de beste combinatie is en zo, dat het me wel zou lukken met pillies. Anders vergassen in je auto of zo? Da's een redelijk rustige dood, zeggen ze.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Pillen zijn geen zekerheidEen schot door de kop ook niet altijd natuurlijk
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij geilt gewoon op mijn diagnoseMijn vermeende opname enz
![]()
![]()
Flikker toch op man
Het was dan ook niet grappig bedoelt, gewoon puur om te kwetsen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een halve Indo een 'nep-Molukker' noemen, is dan ook héél grappig. En origineel.
Niet als losstaande grapquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een halve Indo een 'nep-Molukker' noemen, is dan ook héél grappig. En origineel.
Ik kom dus niet op die meetquote:
En een reactie uit te lokken natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Het was dan ook niet grappig bedoelt, gewoon puur om te kwetsen.
Moet jij wetenquote:
Nu benoem je het te simpel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En een reactie uit te lokken natuurlijk![]()
Ja, maar het is wel onderdeel van jouw complexe motivatiequote:
Motivatie? Ik wil gewoon lekker wat babbelenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel onderdeel van jouw complexe motivatie
Nou, dan is dat dus mooi mislukt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Het was dan ook niet grappig bedoelt, gewoon puur om te kwetsen.
Oh, nee. Dan is het natuurlijk wél grappig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet als losstaande grap![]()
Maar als onderdeel van het Dada-oeuvre wel![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |