quote:
In mijn ogen wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, nee. Dan is het natuurlijk wél grappig.
Doe niet zo gefrustreerd!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
Ah. Dit is dus 'het SHO-niveau'.
Nee, dat ik dat even weet. En dat ik dus mijn niveau wat moet opkrikken om mee te kunnen praten.
Ik zou trouwens zeggen:quote:
Verzuurd noemen ze dat geloof ikquote:
Doe ik ook niet. Aangezien ik gewoon lekker verder blijf posten op míjn niveau.quote:
Leuk he, dat dat kwetsen gewoon echt werktquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verzuurd noemen ze dat geloof ik
Try again, Dada.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Leuk he, dat dat kwetsen gewoon echt werkt
Het is overduidelijk, arrogant mannetjequote:
Goh, Bassie.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:54 schreef Paltos het volgende:
Jullie zagen gewoon allemaal te veel!
Mooi zoquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Aangezien ik gewoon lekker verder blijf posten op míjn niveau.
Nee, dáár raak je me mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is overduidelijk, arrogant mannetje
Trusten.quote:
De winnaar is toch al bekend!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef Canisfire het volgende:
Wat gaan mensen toch vroeg slapen hier.
Geen top 2000 voor jullie ?
Slaap lekkerquote:
Hup! Naar feedback jij!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Oh, ja, shit! Zo moet ik me natuurlijk ook nog gaan gedragen, hè. Dat hoort erbij.
Sorry. Ik ben toch niet zo arrogant als ik dacht.quote:
Als het helpt kunnen we dat feit an sich ook wel als arrogant beschouwen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben toch niet zo arrogant als ik dacht.
Ik heb eigenlijk niks om over te klagen.
Het gaat ook om het Luisteren Hennyquote:
*Naar Feedback gaat*quote:Op woensdag 27 december 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als het helpt kunnen we dat feit an sich ook wel als arrogant beschouwen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |