quote:Op maandag 25 december 2006 00:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die topics van de user gedrocht zijn me op een of andere manier bijgebleven. Wat een kansloos figuur was dat zeg.
De hele tijd ruzie zoeken, wilde zo graag vechten met een aantal users hier op FOK!
Op een gegeven moment had hij een foto van hemzelf geplaatst, een of andere brede gast op die foto, kleine kans dat hij het zelf was natuurlijk.
agressief op fok! worden
Hij was toch ook van dat topic over dat hij zijn tafel had stuk gemaakt, en of hij die kosten op fok kon verhalen?quote:Op maandag 25 december 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
[..]. En voor dat topic was hij ook al 2 topics bezig ofzo. Ja ik heb me toen lekker vermaakt tijdens de nachtdienst.
.
Weet ik niet meer eerlijk gezegd. Hij heeft ook nog een foto uit mn profiel gepost en ging me toen afzeiken.quote:Op maandag 25 december 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij was toch ook van dat topic over dat hij zijn tafel had stuk gemaakt, en of hij die kosten op fok kon verhalen?
Vanwege woede over hoe ze tegen hem deden of zo?
Kankerkachel is 2005.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Kankerkachel valt net op het randjeen hij begon eens in KLB
Ehm, ik vond Multi Interpretable Woorden Painten wel leuk maar daar waren op een gegeven moment niet veel verschillende users meer mee bezig
quote:Op maandag 25 december 2006 01:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
De nijn topics![]()
Pimp *hier* Nijntje!
Pimp *hier* Nijntje deel 2!
Pimp *hier* Nijntje deel 3
quote:Op maandag 25 december 2006 01:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
De nijn topics![]()
Pimp *hier* Nijntje!
Pimp *hier* Nijntje deel 2!
Pimp *hier* Nijntje deel 3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |