quote:Pimp hier dus deze Knappe dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:38 schreef PsyCha het volgende:Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(wel een heel verkapte tvp)
Ze heeft hem verwijdert net als der vriendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:42 schreef PsyCha het volgende:
wat is met haar SB-profiel gebeurd?
Als jij zo lief bent om een lijst te maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Ehm zijn de nieuwe plaatjes ook in de OP verwerkt?
waarom zou ze dat toch gedaan hebben?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:47 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ze heeft hem verwijdert net als der vriend![]()
ik denk toch dat SB het heeft verwijderd. Serves van SB konden de bandbreedte niet aan, toen heel fok! de sugababes profiel van deze lekkere dame bezocht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
waarom zou ze dat toch gedaan hebben?![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef Snakey het volgende:
Deel drie is best, maar maak er wel een pimp *MissHoney* van, en geen SC ajb.![]()
Die is goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar je hebt gelijk Snakey!
Waar blijven de foto's?
Delft, sirieus? Jij ook?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef SeaOfLove het volgende:
En ze komt nog uit Delft ook...elke keer als ik nu in de stad ben, kijk ik ongemerkt toch of ik Miss_Slonsie zie lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |