Ja, jij bent echt stoer!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
soms zijn er weleens van die mannetjes die denken dat ze echte internetgangsters zijn. ik wil ze dan graag helemaal de kanker in verbouwen. ik vreet me godverdomme helemaal op acher de computer omdat ik wil mishandelen.
zo wil ik nu arneax het liefste in levende lijven tegenkomen en is ff flink met hem te gaan vechten. morgen kan dit weleens iemand anders zijn.
op een dag herken ik iemand van de fotoboeken en ik zal dan ook niet aarzelen om de aanval te kiezen.
kanker internetgangsters
als ik met jou klaar bent lijk je op de kut van je moeder knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:56 schreef arneaux het volgende:
kuttopic
Dan zal het een geweldig ventje worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:57 schreef gedrocht het volgende:
[..]
als ik met jou klaar bent lijk je op de kut van je moeder knul
Waar is Laffer om deze jongen te bekeren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:57 schreef gedrocht het volgende:
[..]
als ik met jou klaar bent lijk je op de kut van je moeder knul
Ben jij een kneus?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:58 schreef arneaux het volgende:
Ga je nou dit topic gebruiken om over allerlei dingen te liegen?
Dank.quote:
Vertel eens, waaromquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook best een kneus.![]()
Welk 1 ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:11 schreef bolivian het volgende:
Ik wacht nog even op dat overbekende plaatje...
Ok we maken er een tof plaatjes topic van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:11 schreef bolivian het volgende:
Ik wacht nog even op dat overbekende plaatje...
Dus hou je mond.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |