Wat een gedrocht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:18 schreef mcDavid het volgende:
De arme jongen moet werken voor zijn geld!!
Een sociaal leven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:20 schreef mcDavid het volgende:
ik bedoel, waar heb je uberhaupt geld voor nodig, als je gewoon vrienden hebt?
Bijvoorbeeld. Of als je dat niet doet, om vrienden te kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef gedrocht het volgende:
geld heb je bijvoorbeeld nodig om te kunnen zweefvliegen
Ja, of de kosten te betalen voor het bushokje wat je zo gaat doorborenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef gedrocht het volgende:
geld heb je bijvoorbeeld nodig om te kunnen zweefvliegen
Middelbare school, nooit je dingen zelf kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of als je dat niet doet, om vrienden te kopen.
Omdat je een kneus zonder neus bent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:23 schreef gedrocht het volgende:
waarom zou ik vrienden moeten kopen
Die is wel leuk. Zo'n topic openen, en dan andere mensen kwalijk nemen dat ze stoer doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:24 schreef gedrocht het volgende:
wat doe je nou kankerstoer man.....knul
Jij wou zeggen dat je er zelf beter uitziet ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef gedrocht het volgende:
dat je er als een kneuzerige student uitziet
Gast, je herkent me nauwelijks op die foto (van alweer een jaar oud)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef gedrocht het volgende:
dat je er als een kneuzerige student uitziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |