Wat een gedrocht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:18 schreef mcDavid het volgende:
De arme jongen moet werken voor zijn geld!!
Een sociaal leven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:20 schreef mcDavid het volgende:
ik bedoel, waar heb je uberhaupt geld voor nodig, als je gewoon vrienden hebt?
Bijvoorbeeld. Of als je dat niet doet, om vrienden te kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef gedrocht het volgende:
geld heb je bijvoorbeeld nodig om te kunnen zweefvliegen
Ja, of de kosten te betalen voor het bushokje wat je zo gaat doorborenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef gedrocht het volgende:
geld heb je bijvoorbeeld nodig om te kunnen zweefvliegen
Middelbare school, nooit je dingen zelf kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of als je dat niet doet, om vrienden te kopen.
Omdat je een kneus zonder neus bent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:23 schreef gedrocht het volgende:
waarom zou ik vrienden moeten kopen
Die is wel leuk. Zo'n topic openen, en dan andere mensen kwalijk nemen dat ze stoer doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:24 schreef gedrocht het volgende:
wat doe je nou kankerstoer man.....knul
Jij wou zeggen dat je er zelf beter uitziet ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef gedrocht het volgende:
dat je er als een kneuzerige student uitziet
Gast, je herkent me nauwelijks op die foto (van alweer een jaar oud)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef gedrocht het volgende:
dat je er als een kneuzerige student uitziet
Tof. Dan kunnen we misschien toch nog om je lachen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:31 schreef gedrocht het volgende:
ik maak morgen een fotoboek mijn jong
Oh, meneer heeft spieren! én geld!! Nee, nu ben je tof! Respect! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:34 schreef gedrocht het volgende:
ja dat denk ik wel ja....zo'n mager mannetje zonder spieren als jij valt makkelijk te evenaren
Jeumig, stoer studentje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:37 schreef gedrocht het volgende:
ik zit ook nog op de universiteit ook........ben ik nu helemaal geweldig?
Dat wil Kindervriend/Braun ook maar al te graagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef gedrocht het volgende:
sebasser....moet ik je mishandelen ofzo?
Ik heb zelden iemand zo snel achter elkaar zo vaak zijn eigen glazen in zien gooien!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:37 schreef gedrocht het volgende:
ik zit ook nog op de universiteit ook........ben ik nu helemaal geweldig?
Ja, ik bedoel maarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo snel achter elkaar zo vaak zijn eigen glazen in zien gooien
verklaar je naderquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo snel achter elkaar zo vaak zijn eigen glazen in zien gooien!
Wat is je IQ ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik je ip achterhalen bij een admin om vervolgens via een smoes bij je provider je adres te achterhalen om je vervolgens met een groepje neer te knuppelen als een jonge zeehond.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef gedrocht het volgende:
sebasser....moet ik je mishandelen ofzo?
Bomendijk 11 rozenburg zuid hollandquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Moet ik je ip achterhalen bij een admin om vervolgens via een smoes bij je provider je adres te achterhalen om je vervolgens met een groepje neer te knuppelen als een jonge zeehond.![]()
Je hebt er wel zin in he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:47 schreef gedrocht het volgende:
Bomendijk 11 rozenburg zuid holland
quote:
ik ben stoer en jullie nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]Een topic openen over hoe stoer je wel niet bent dat je veel geld verdient, en vervolgens anderen kwalijk nemen dat ze stoer doen. Iemand "belachelijk" proberen te maken omdat 'ie student is, en dan zelf student blijken te zijn. Mensen gaan bedreigen, omdat je belachelijk gemaakt wordt in je eigen topic. Dat vind ik ook wel tellen.
Voor mij is dit genoeg.
Jeumig, wij onwetend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:52 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik ben stoer en jullie niet
ik ben geen corpsbal
ik word niet belachelijk gemaakt, maar jullie zijn onwetend
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:52 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik ben stoer en jullie niet
ik ben geen corpsbal En wie van ons is dat wel?
ik word niet belachelijk gemaakt, maar jullie zijn onwetend Je leest alleen wat je wil lezen, he?
Ligt er aan hoeveel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:53 schreef gedrocht het volgende:
ach man sebasser....al zou ik je geld aanbieden zou je nog niet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |