Je hebt stijlquote:Op zondag 24 december 2006 17:55 schreef parselmouth het volgende:
Ik koop alleen maar goedkope schoenen hoor!
Wel veel, maar allemaal onder de 40 euro
ja die had ik ook, het zelfde probleem... maand later maar is echte schoenen gekocht, van bommelsquote:Op zondag 24 december 2006 16:45 schreef st0fzuiger het volgende:
post hier je schoenen![]()
http://www.lecoqsportif.nl/collection/?cid=122&group=7
Ook handig aangezien ik nieuwe schoenen nodig heb, deze hebben namelijk platte zolen en die gaan naar binnen lopen( en dat voor schoenen van 100 euro's
)
Tips zijn welkom![]()
Die zijn juist een van de leukere vind ik.quote:Op zondag 24 december 2006 17:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt stijl.
Alleen die rode doen een beetje pijn aan mijn ogen.
Aardige collectie. Camo's en Avengers (zo heten ze geloof ik?) zijn zeer vet.quote:Op zondag 24 december 2006 21:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Meest recente pic.
ben niet voor niets het neukertje van Parselmouth
Wel leuk dat je ze hebt, maar het is niet echt mijn smaak.quote:Op maandag 25 december 2006 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Avengers idd, ben er ook het meest trots opMaar onderschat de hawaiis niet
.
Grapje hoop ik?quote:Op maandag 25 december 2006 22:05 schreef st0fzuiger het volgende:
ik zat eigenlijk te denken aan iets orgineels
[afbeelding]
deze maar doen dan?![]()
had ik die maar gekochtquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:00 schreef Robertv het volgende:
[afbeelding]
Nog een keer die van mij omdat ze gewoon té cool zijn![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:16 schreef Zuen het volgende:
Dit zijn mijn patta's
[afbeelding]
Smooth hé iedereen wil ze hebben
Ik denk dat je echt professionele hulp moet gaan zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Alle schoenen uit de ene kast, bijna alleen maar zomerschoenen.
[afbeelding]
3 paar van mijn Allstars, inmiddels hebben de groene de zwarte overtroffen in ranzigheid, en heb ik er bruine leren hoge bij.
[afbeelding]
De rest van mijn schoenen liggen in deze twee bakken, maar daar heb ik geen afzonderlijke foto's van verder.
En er liggen nog hikeschoenen, krantenbezorgschoenen, festivalschoenen, sportschoenen etc in de schuur, daar heb ik helemaal geen foto's van.
Je zou kunnen zeggen dat ik enigzins een schoenentic heb
Ik kan eraan komenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:16 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat die al uitverkocht zijn.
-edit-
Ik verslijt ze ook nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:54 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt professionele hulp moet gaan zoeken. In 25 jaar tijd krijg ik het niet eens voor elkaar om zoveel schoenen te verslijten
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:26 schreef Snever het volgende:
[..]
Is dit de skateversie? Heb namelijk ontdekt dat er 2 soorten Nike sb zijn.
Het verschil zit hem namelijk in de breedte en de grote tong.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die zijn vetHeeft een vriend van mij ook, mooi dingen
![]()
De eerste met een beetje stijl in het topicquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef Jasper1908 het volgende:
[afbeelding]
Mijn schoentjes van nu.
Maar ik wil vandeweek nieuwe halen
nice, ik heb op het moment deze:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef Jasper1908 het volgende:
[afbeelding]
Mijn schoentjes van nu.
Maar ik wil vandeweek nieuwe halen
thnxquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:54 schreef Robertv het volgende:
[..]
De eerste met een beetje stijl in het topic. Ben niet zo'n fan van de kleuren maar het model is ok
![]()
Heb ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Cm5 het volgende:
[..]
nice, ik heb op het moment deze:
[afbeelding]
Nee toch he.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef Herox het volgende:
Ook maar ff foto gemaakt dan:
[afbeelding]
Gister gekocht met de 'solden' in Belgie![]()
Hoelang zouden ze wit blijven?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef Herox het volgende:
Ook maar ff foto gemaakt dan:
[afbeelding]
Gister gekocht met de 'solden' in Belgie![]()
ja is geowon een tik van me :p als ik vette schoenen zie koop ik zequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef parselmouth het volgende:
Jongens met veel schoenen zijn. Maar ik zou er niet tegen kunnen wanneer m'n vriend er meer zou hebben dan ik
.
Mijn Allstars zijn allemaal versleten en vies, dat maakt mij toch geen onverzorgd persoonquote:Op zondag 7 januari 2007 01:31 schreef Herox het volgende:
Braun ik zou heel graag jouw schoenen eens zien
De uitdaging is ze wit te houden. Heb altijd een paar witte sneakers en nog aan ander paar wat donkere schoenen voor alledaags. Aan de schoenen zie je trouwens ook hoe verzorgt iemand is![]()
Patserquote:Op zondag 7 januari 2007 11:22 schreef Ruubstar het volgende:
dit is mijn meest recente aanwinst, van Hugo Boss en het is echt python leer![]()
[afbeelding]
ik snap niet dat mensen zoiets mooi vinden, zo'n model?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Cm5 het volgende:
[..]
nice, ik heb op het moment deze:
[afbeelding]
Snever treurt meequote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Puma...Daar word ik nou verdrietig van.
daten dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef parselmouth het volgende:
Jongens met veel schoenen zijn. Maar ik zou er niet tegen kunnen wanneer m'n vriend er meer zou hebben dan ik
.
Die zijn cool, wat zijn dat voor schoenen?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
daten dan?![]()
Dit is mijn nieuwste aanwinst![]()
[afbeelding]
ik ook niet maar ja ieder zn eigen smaak tochquote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef naittun1 het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen zoiets mooi vinden, zo'n model?
Jack und Jonesquote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die zijn cool, wat zijn dat voor schoenen?
quote:Op zondag 24 december 2006 18:42 schreef Devolution het volgende:
Zonder het karakteristieke kale hoofd erboven, btw
Best triest dat we dat er altijd bij moeten vermeldenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:48 schreef het.ismij het volgende:
en nee ik ben niet kaal,.. en draag ook geen lonsdale.
yeapz,..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef Devolution het volgende:
[..]
[..]
Best triest dat we dat er altijd bij moeten vermelden
Mag ik jou iets vragen, waarom zoveel paar nike air max?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
yeapz,..
maarjah,.. fok!,.. met alle linkse fapperts hiero.voordat de vooroordelen weer over tafel vliegen.
ik denk omdat de helft verslten isquote:Op maandag 8 januari 2007 22:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen, waarom zoveel paar nike air max?![]()
omdat ze lekker lopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen, waarom zoveel paar nike air max?![]()
en aan mij vragen ze waarom k 3 paar nike's heb.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:25 schreef Soli het volgende:
Ik heb drie paar allstars en iedereen weet wel hoe die eruit zien
vaalrode, zwarte en navyblauwe...
Oja en nog halfhoge sneakers die enorm veel op allstars lijken...
3x raden wat mijn favo schoenen zijn
Het getuigt ook niet van veel originaliteit ofzo.... Maar ze zijn zó handig en ik moet niets hebben van al die witte sneakers etc., dus dan is de keus heul makkelijk, hoef alleen nog een kleurtje uit te zoekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en aan mij vragen ze waarom k 3 paar nike's heb.
Heb je nou geen koude poten in die Allstars? Ik vind ze ook dope, denk erover om ze ook te halen maar lijkt me zo koud en wat als je nou in een plas stapt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:30 schreef Soli het volgende:
[..]
Het getuigt ook niet van veel originaliteit ofzo.... Maar ze zijn zó handig en ik moet niets hebben van al die witte sneakers etc., dus dan is de keus heul makkelijk, hoef alleen nog een kleurtje uit te zoeken
die moet je ook ontwijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Heb je nou geen koude poten in die Allstars? Ik vind ze ook dope, denk erover om ze ook te halen maar lijkt me zo koud en wat als je nou in een plas stapt?![]()
oke oke, dat je in een plas stapt is misschien een kleine kansquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
die moet je ook ontwijken
of loop je altijd door plassen als je de kans krijgt?![]()
idd, ik loop er altijd zorgvuldig omheen, stel dat ze vies zouden worden!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Heb je nou geen koude poten in die Allstars? Ik vind ze ook dope, denk erover om ze ook te halen maar lijkt me zo koud en wat als je nou in een plas stapt?![]()
zal wel meevallen denk k?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:51 schreef Lauzie het volgende:
[..]
oke oke, dat je in een plas stapt is misschien een kleine kans![]()
Maar uberhaupt..in de winter..koud?
Geitenwollen sokkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:51 schreef Lauzie het volgende:
[..]
oke oke, dat je in een plas stapt is misschien een kleine kans![]()
Maar uberhaupt..in de winter..koud?
Ik had het over koud, niet viesquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:51 schreef Soli het volgende:
[..]
idd, ik loop er altijd zorgvuldig omheen, stel dat ze vies zouden worden!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Skisokken!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ik heb ook slip onsquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef saaw het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
er zijn zooooooooooveel leuke vans sliponsik wil ze allemaal
en vooral deze
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Hoge model zit veel fijner, heb zowat dezelfde alleen van Jaguarquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:20 schreef Zuen het volgende:
[afbeelding]
Over een paar weken deze, maar dan wss de lage versie
Wat doe jij met je All Stars?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
3 paar van mijn Allstars, inmiddels hebben de groene de zwarte overtroffen in ranzigheid, en heb ik er bruine leren hoge bij.
Nou, geloof me, in All Stars krijg je verrekte koude poten bij de eerste beste kou. Heb regelmatig het idee dat mn tenen eraf vriezen. Heb het ook wel eens meegemaakt dat ik in een stortbui totaal doorweekte schoenen had en de dag erna noch het water erin stond.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Hoe is Baby Phat een miskoop te noemen? Zitten ze niet lekker?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:45 schreef Smart_ass het volgende:
[afbeelding]
De onderste.
[afbeelding]
Maar dan de hoge versie in het wit met lichtblauw en lichtgeel.![]()
[afbeelding]
Een van m'n grootste miskopen ooit.![]()
Oja en ik heb ook All Stars met bloemetjes.![]()
De rest is niet boeiend.![]()
Weet je misschien waar ik dat hoge model kan halen? Ik heb hem nog nergens kunnen vindenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:03 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hoge model zit veel fijner, heb zowat dezelfde alleen van Jaguar
nee ze zijn lelijkhttp://images.fok.nl/s/smile.gifquote:Op zondag 14 januari 2007 01:10 schreef Snever het volgende:
[..]
Hoe is Baby Phat een miskoop te noemen? Zitten ze niet lekker?
Nee ze zitten niet lekker, ik heb ze een maat te klein gekocht denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:10 schreef Snever het volgende:
[..]
Hoe is Baby Phat een miskoop te noemen? Zitten ze niet lekker?
kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ze zitten niet lekker, ik heb ze een maat te klein gekocht denk ik.
Bovendien vind ik ze bij nader inzien eigenijk nogal lelijk.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:54 schreef Snever het volgende:
Beetje Girly miss idd.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:33 schreef tonks het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe vallen die SB's? Vind ze wel mooi, maar ben bang dat ze te breed zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:38 schreef unioz het volgende:
[afbeelding]
Air Force 1's
[afbeelding]
Vans slip-ons
[afbeelding]
Nike SB Dunk Brian Anderson
en nog een paar timberlands (werkschoenen)
De gele hebben op dit moment 2 zomers non-stop dragen overleefd, een meer dan normale hoeveelheid modder, bier en hockeyfeesten gezien, hebben 2 weken lang als kano-schoenen gediend en zijn nu in dienst als gymschoenen, ik vergeef het zequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat doe jij met je All Stars?Ik draag nu al een jaar lang dezelfde (zwarte) All Stars en die zien er nog beter uit dan die gele van jou.
![]()
[..]
Nou, geloof me, in All Stars krijg je verrekte koude poten bij de eerste beste kou. Heb regelmatig het idee dat mn tenen eraf vriezen. Heb het ook wel eens meegemaakt dat ik in een stortbui totaal doorweekte schoenen had en de dag erna noch het water erin stond.Maar toch, All Stars.
Je moet er maar wat voor over hebben.
![]()
Ze gaan eeuwen mee als je wilquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De gele hebben op dit moment 2 zomers non-stop dragen overleefd, een meer dan normale hoeveelheid modder, bier en hockeyfeesten gezien, hebben 2 weken lang als kano-schoenen gediend en zijn nu in dienst als gymschoenen, ik vergeef het ze![]()
zeker me oude nike's nog niet gezien?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:17 schreef Soli het volgende:
[..]
Ze gaan eeuwen mee als je wil
meest degelijke schoenen die er zijn
Koop geen Onisuka's (Asics) deze raken uit. In Amerika zijn ze namelijk al uit, dus over een paar maanden loopt niemand er meer mee!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef DahaKa het volgende:
ik wil nieuwe schoenen! iemand advies
Jongenschoenen dan he
![]()
![]()
Hier lopen de SB kenners rond -> Sneakers enzo #19quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Hendig sjieke schoeisel.
Vraagje: weet iemand waar ik SB's kan kopen in Arnhem, ga er morgen toch heel dus dacht vraag het ff
'In Amerika zijn ze al uit.'quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:44 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Koop geen Onisuka's (Asics) deze raken uit. In Amerika zijn ze namelijk al uit, dus over een paar maanden loopt niemand er meer mee!
W00tquote:Op zondag 21 januari 2007 13:49 schreef my_own het volgende:
Een van mijn obsessies zijn schoenen (anderen zijn spijkerbroeken, shirtjes, zonnebrillen en bikini's)
3 paar platte ballerina's
2 paar met sleehak
4 paar laarzen (2 paar cowboyboots en 2 met naaldhak waarvan 1 van Moschino)
1 paar enkellaarsjes
2 paar pumps (waarvan 1 van Louboutin, Jessica Simpson en Nicole Richie hebben ze ook)
1 paar asics (zilver en rood)
1 paar k-swiss (zwart met roze)
1 paar all stars (oranje met roze nogwat achtig)
Al heb ik heel veel eigenlijk nooit aan, vooral die sneakers niet (soms die k-swiss nog)
Let maar op mij woorden!quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
'In Amerika zijn ze al uit.'
Wat voor nerd ben jij, gast?
In Amerika is de mode onder de jeugd sowieso vrij pauper, vergeleken met Europa hoor. En dan ga jij Amerika als maatstaf nemen.
Dat vooral...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef parselmouth het volgende:
Wat maakt het uit of ze in of uit zijn, het zijn sowieso gigantisch afgezaagde saaie schoenen.
Friscoquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Hendig sjieke schoeisel.
Vraagje: weet iemand waar ik SB's kan kopen in Arnhem, ga er morgen toch heel dus dacht vraag het ff
mensen die naar andere mensen luisteren over wat ze aan moeten doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef Ayaxola het volgende:
En wat dan nog als over een paar maanden niemand er meer mee loopt?![]()
Zou je ze dan ook opeens weg moeten gooien?Dan lopen ze vast niet meer lekker
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:20 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb in 2 dagen tijd 5 paar erbij gescoord
kost niks maar dan heb je ook niks.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:52 schreef parselmouth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die geile striem is van een knellend pantykousje. 20 euro.
[afbeelding]
15 euro.
[afbeelding]
5 euro.
[afbeelding]
3 euro
[afbeelding]
Moeten nog binnenkomen, 30 euro.
Nouja ik zat is te kijken en ik zit nog te twijfelen ofk weer vertrouwde nikies neemquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:15 schreef stefmans het volgende:
Wat voor schoenen wil je?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
kost niks maar dan heb je ook niks.
#care srsly, ik ben er heul blij mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
kost niks maar dan heb je ook niks.
met dure schoenen maak je indruk en krijg je respect.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef parselmouth het volgende:
[..]
#care srsly, ik ben er heul blij mee.
Beter dan dat je veel betaalt en dan alsnog niks krijgt.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef parselmouth het volgende:
Wat heb ik nou aan respect als ik ook kudo's kan krijgen?
Zeg HenkSpermatank, realiseer jij je dat je schatje van al dat geld wat ze uitgeeft aan goedkope Turkenschoenen ook leuke dingen met jou had kunnen doen? Niet he? Dump haar man, gek!quote:
Kanker zeg, heb jij effe kankergelijk man.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als je kankerveel schoenen hebt, maakt t geen klote uit dat ze geen reet kosten. eerder dat ze versleten zijn, ben je weer 2 jaar verder
Zou dat na verloop van tijd kankerverwekkend worden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:59 schreef Repeat het volgende:
kan je iedere dag andere kankerlelijke schoenen dragen!
Ja en je moeder is een SLET! !1!! HAHAquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:04 schreef Stommie het volgende:
blote voeten zijn de nieuwe schoenen, Afrika is trendsetter
Die homo geeft zelf ook honderden euro's per maand uit aan schoenen, alleen kan ik van het geld dat hij uitgeeft aan een paar schoenen zelf 4 a 5 paar kopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg HenkSpermatank, realiseer jij je dat je schatje van al dat geld wat ze uitgeeft aan goedkope Turkenschoenen ook leuke dingen met jou had kunnen doen? Niet he? Dump haar man, gek!
Dan is het vrijbaan voor Playboy Tonks.
bwoah gek, maar alleen zolang je blijft betalen!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja en je moeder is een SLET! !1!! HAHA
Een paar schoenen voor 73 euro dus? Dat was in de sales hoop ik? Aangezien de waarde van die 5 teenslippers die je hier postte overeen komt met 73 euri...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die homo geeft zelf ook honderden euro's per maand uit aan schoenen, alleen kan ik van het geld dat hij uitgeeft aan een paar schoenen zelf 4 a 5 paar kopen.
Nee hoor, maar wat koop je tegenwoordig nou nog voor 70 euro als er geen opruiming is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef tonks het volgende:
Omg cultheld komt even vertellen over zijn schoenen van 400 euro![]()
![]()
dd 12121 21elmao 2 32ij 120541 rq3ijr mgmgmg oahgahahahaa
Nee man gek! 84 euro, maandelijkse leaseprijs!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:34 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat je 84 euro per stuk bedoelt he![]()
:d vuilaqz
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wat koop je tegenwoordig nou nog voor 70 euro als er geen opruiming is?
Sneakerz. Ik begrijp uiteraard dat je niet weet wat dat is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]Genoeg. Met je Sneakers avatar
40 euro per veterquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:34 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat je 84 euro per stuk bedoelt he![]()
:d vuilaqz
Jawel, dansfeestjes enzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sneakerz. Ik begrijp uiteraard dat je niet weet wat dat is.
whehehequote:Op donderdag 25 januari 2007 15:55 schreef parselmouth het volgende:
[..]
40 euro per veter![]()
Maar daar heeft ie heul niks an
![]()
![]()
![]()
!
Dat komt doordat je niks van het concept begrijpt. Sneakerz is ontstaan doordat Erick E zich ergerde aan veel Jimmy Woo achtige taferelen in de clubscéne. Van die clubs die je weigeren omdat je op gympen aan komt lopen en waar je 25 euro entree betaalt voor een "normale" zaterdagavond. Sneakerz avonden kosten ongeveer 15 euro voor een top line-up, daar kun je gewoon met je Allstars verschijnen en er zijn veel minder snobs (viptafeltje, niet dansen wel er geweest zijn etc.) aanwezig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Jawel, dansfeestjes enzo.
De naam raakt alleen kant noch wal imo.
Hij post gewoon z'n schoenen hoor debiel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
Die BrauN gast loopt hier iedereen te fokken, is hij psychopaat ofzo?
Maar ja, wat verwacht je ook van iemand die 21 is en zijn brood met vrachtwagen rijden verdient?
Of zal hij soms 11 zijn omdat tussen de uitroeptekens van hem altijd 11 staat?
*Bannen die gozer!*
Gast.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
Maar ja, wat verwacht je ook van iemand die 21 is en zijn brood met vrachtwagen rijden verdient?
*Bannen die gozer!*
Mongooltjequote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
Mafkeesquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
Wtf?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
tja.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
Wie is hier de debiel, kijk dan:quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij post gewoon z'n schoenen hoor debiel.
Om er maar ff eentje te nemen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja en je moeder is een SLET! !1!! HAHA
OMG, gelukkig! Breng ons niet meer ter sprake! Ik smeek je!quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:08 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Wie is hier de debiel, kijk dan:
[..]
Om er maar ff eentje te nemen.
Maar ja als jullie zo zielig zijn, echt met een IQ van 80 dan zal ik het gedrag van dit soort "mensen" niet meer ter sprake brengen.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
Is dit je eerste bezoek aan Fok ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:08 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Wie is hier de debiel, kijk dan:
[..]
Om er maar ff eentje te nemen.
Maar ja als jullie zo zielig zijn, echt met een IQ van 80 dan zal ik het gedrag van dit soort "mensen" niet meer ter sprake brengen.
braun, waar en voor hoeveel heb je die schoenen serieus gekochtquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:33 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
In d'n uitverkoop, van 129.- naar 84.-. Fijn schoeisel. Lederen zool.
Van Arendonk, Tilburg. Voor 84, waren eerst 129.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef Eamon het volgende:
[..]
braun, waar en voor hoeveel heb je die schoenen serieus gekocht![]()
zijn best geil enzeau![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef BrauN het volgende:
En aan alle haters die mij kapot willen krijgen door me te bannen: NWLY!
whehequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:52 schreef BrauN het volgende:
SunBoom, SunBoom, je vader heeft een snor!
Ho, wacht effe, da's eigenlijk helemaal niet uitzonderlijk!
Ik ben me er eentje zeg.
Ja joh, begin jij ook effe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jovink het volgende:
Hij heeftwel een punt, zo dient er niet worden omgegaan met elkander. Jongelingen zouden kunnen denken dat dit gedrag tegen over elkaar heel normaal wordt beschouwd. Dit lijkt me toch niet de bedoeling van dit forum? Jonge mensen staan er om bekend snel dingen over te nemen die verkeerd zijn. Dit lijkt me toch niet het juiste beeld voor de huidige jeugd. Ik hoop dat jullie er een beetje op willen letten.
Mvg
je hebt een punt, straks gaan 'jongelingen' door joun username nog naar jovink en de voederbietels luisteren.. not donequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jovink het volgende:
Hij heeftwel een punt, zo dient er niet worden omgegaan met elkander. Jongelingen zouden kunnen denken dat dit gedrag tegen over elkaar heel normaal wordt beschouwd. Dit lijkt me toch niet de bedoeling van dit forum? Jonge mensen staan er om bekend snel dingen over te nemen die verkeerd zijn. Dit lijkt me toch niet het juiste beeld voor de huidige jeugd. Ik hoop dat jullie er een beetje op willen letten.
Mvg
Inderdaad, bedankt! Zou een MOD hier nog eens naar kunnen kijken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jovink het volgende:
Mvg
Ik heb zo het idee, dat Jovink hier niet helemaal serieus was..quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:59 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Inderdaad, bedankt! Zou een MOD hier nog eens naar kunnen kijken?
Mooi dat we het eens zijn, ik bel wel ff naar een MOD. Eindeljik wordt dr een keer wat van gezegd.. het irriteert me al geruime tijd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:59 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Inderdaad, bedankt! Zou een MOD hier nog eens naar kunnen kijken?
donderop met die schoenen dr is hie een hevige discussie aan de gang en dan ga jij dr door heen zitten met je schoenen bej nie goed ofzo..quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:07 schreef Michellll het volgende:
[afbeelding]
kan ff geen betere maken sorry
rot op met je klompen man stinkboerquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:40 schreef jovink het volgende:
[..]
donderop met die schoenen dr is hie een hevige discussie aan de gang en dan ga jij dr door heen zitten met je schoenen bej nie goed ofzo..
Klompen zegt ie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef Michellll het volgende:
[..]
rot op met je klompen man stinkboer
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klompen zegt ie.
Kijk eens naar je schoenen man. Er bestaan geen lompere bakken dan K-Swiss.
brian anderson's camo editions vs K afgezaagd Swissquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef Michellll het volgende:
[..]
rot op met je klompen man stinkboer
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:40 schreef jovink het volgende:
[..]
donderop met die schoenen dr is hie een hevige discussie aan de gang en dan ga jij dr door heen zitten met je schoenen bej nie goed ofzo..
jij bent echt een gangster, of niet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef Michellll het volgende:
en ik doe lekker waar ik zelf zin in heb
WHAAAAquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Tadaa, skateschoenen
-1 generalisatie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klompen zegt ie.
Kijk eens naar je schoenen man. Er bestaan geen lompere bakken dan K-Swiss.
Daar heeft Nike SB geen last van gelukkig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kswiss komt al jaren weg met hetzelfde model in dezelfde kleuren.
(hoei schoenen flamewar! )
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kswiss komt al jaren weg met hetzelfde model in dezelfde kleuren.
(hoei schoenen flamewar! )
Nike SB is meer dan alleen de dunk, komt elk jaar wel een nieuw model (+ditto colourways bij). Verder is Nike SB onderdeel van Nike en heb je geen Kswiss sb ofzo, maar gewoon dezelfde kswiss, elk jaar maar weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar heeft Nike SB geen last van gelukkig.
zo lang is k swiss niet eens bekend, tot een paar jaar geleden had men ze alleen om op te tennissen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Nike SB is meer dan alleen de dunk, komt elk jaar wel een nieuw model (+ditto colourways bij). Verder is Nike SB onderdeel van Nike en heb je geen Kswiss sb ofzo, maar gewoon dezelfde kswiss, elk jaar maar weer
Misschien een rare vraag, maar waarom je gekozen voor het gasfornuis?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:51 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
airstabs
[afbeelding]
reebok ventilators
[afbeelding]
en nog x aantal andere patta's... te lui ben ik
kon ie het waarschijnlijk gelijk aan steken, ik weet niet wat je anders met die schoenen moet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar waarom je gekozen voor het gasfornuis?
lijkt me ook de enigste logische verklaringquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
kon ie het waarschijnlijk gelijk aan steken, ik weet niet wat je anders met die schoenen moet.
Jij draagt altijd pas leuke shoensquote:
niks is wat het lijktquote:Op maandag 29 januari 2007 16:28 schreef Snever het volgende:
[..]
Lijken wel van die verkapte nazi hooligans schoenen
nazi hooligans schoenen, bedoel je soms gewoon kisten ?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:28 schreef Snever het volgende:
[..]
Lijken wel van die verkapte nazi hooligans schoenen
Ja.. dat zei die toch... nazi hooligans schoenenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nazi hooligans schoenen, bedoel je soms gewoon kisten ?
Laat maar zien danquote:
ja morgen maak ik fotoquote:
hahaha mothefokkerquote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef Jeltos het volgende:
Deze week 2 nieuwe paar binnen![]()
[afbeelding]
Adidas metro echt tering lang voor moeten zoeken maar eindelijk![]()
[afbeelding]
En deze kwamen van de week ook binnen![]()
ben er nu al verlieft op![]()
hahahah voor die cruyfs van marktplaats 65 euro man had jij ze dan ook op marktplaats gezien want ik had gevraagt wat wil je er voor hebben hij jaar rond 65 euro ik zo deal egt te brute schoenen gewoon niemand bij stappen al veel mensen van waar heb je die vandaanquote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef jovink het volgende:
[..]
hahaha mothefokkerwat heb je dr voor betaald? 75 eu? voor die cruyfs? ik heb dr oko nog achteraan gemaild maar voor dat geld mocht ie ze houden. Die adidasjes zijn ookvet waar heb je ze weg en wat koste nze?
haha vet mooiquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef Jeltos het volgende:
[..]
hahahah voor die cruyfs van marktplaats 65 euro man had jij ze dan ook op marktplaats gezien want ik had gevraagt wat wil je er voor hebben hij jaar rond 65 euro ik zo deal egt te brute schoenen gewoon niemand bij stappen al veel mensen van waar heb je die vandaan![]()
die adidasjes ook van markplaats ik dacht zal weereens kijken in een keer die (maat van mij heeft adidas metro atitude met al die kleuren) en die waren zo bruut dus toen ik die zag ik meteen die gaste bellen ik was de eerste ik zo voor 62.20 neem ik ze meej hij dat is goed ik yeswant daarna hadden echt mega veel mensen nog gebelt enzo maar ik was de eerste dus egt super relaxed
![]()
Dus van week woensdag kwamen ze allebij binnen ik dacht fuck welke moet ik aan![]()
hahahah tjaa ik welquote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef jovink het volgende:
[..]
haha vet mooimaar die kerel is wel beetje handelaar in dat soort spul geloof ik, ik had dat geld dr niet voor over, die adidasjes zijn dan wel weer netjes voor dat geld.. Stonden ook nog een paar mooie andere retro schoentjes op ik zal ff een link fixen als ze dr nog opstaan.
![]()
dat zijn deze dusquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef Jeltos het volgende:
[..]
die adidasjes ook van markplaats ik dacht zal weereens kijken in een keer die (maat van mij heeft adidas metro atitude met al die kleuren) en die waren zo bruut dus toen ik die zag ik meteen die gaste bellen ...
De o zo beruchte trap waar iek over gedonderd ben!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die ga ik ook halen!
[afbeelding]
Sinds een paar weken in mijn bezit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |