Jack und Jonesquote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die zijn cool, wat zijn dat voor schoenen?
quote:Op zondag 24 december 2006 18:42 schreef Devolution het volgende:
Zonder het karakteristieke kale hoofd erboven, btw
Best triest dat we dat er altijd bij moeten vermeldenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:48 schreef het.ismij het volgende:
en nee ik ben niet kaal,.. en draag ook geen lonsdale.
yeapz,..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef Devolution het volgende:
[..]
[..]
Best triest dat we dat er altijd bij moeten vermelden
Mag ik jou iets vragen, waarom zoveel paar nike air max?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
yeapz,..
maarjah,.. fok!,.. met alle linkse fapperts hiero.voordat de vooroordelen weer over tafel vliegen.
ik denk omdat de helft verslten isquote:Op maandag 8 januari 2007 22:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen, waarom zoveel paar nike air max?![]()
omdat ze lekker lopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen, waarom zoveel paar nike air max?![]()
en aan mij vragen ze waarom k 3 paar nike's heb.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:25 schreef Soli het volgende:
Ik heb drie paar allstars en iedereen weet wel hoe die eruit zien
vaalrode, zwarte en navyblauwe...
Oja en nog halfhoge sneakers die enorm veel op allstars lijken...
3x raden wat mijn favo schoenen zijn
Het getuigt ook niet van veel originaliteit ofzo.... Maar ze zijn zó handig en ik moet niets hebben van al die witte sneakers etc., dus dan is de keus heul makkelijk, hoef alleen nog een kleurtje uit te zoekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en aan mij vragen ze waarom k 3 paar nike's heb.
Heb je nou geen koude poten in die Allstars? Ik vind ze ook dope, denk erover om ze ook te halen maar lijkt me zo koud en wat als je nou in een plas stapt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:30 schreef Soli het volgende:
[..]
Het getuigt ook niet van veel originaliteit ofzo.... Maar ze zijn zó handig en ik moet niets hebben van al die witte sneakers etc., dus dan is de keus heul makkelijk, hoef alleen nog een kleurtje uit te zoeken
die moet je ook ontwijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Heb je nou geen koude poten in die Allstars? Ik vind ze ook dope, denk erover om ze ook te halen maar lijkt me zo koud en wat als je nou in een plas stapt?![]()
oke oke, dat je in een plas stapt is misschien een kleine kansquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
die moet je ook ontwijken
of loop je altijd door plassen als je de kans krijgt?![]()
idd, ik loop er altijd zorgvuldig omheen, stel dat ze vies zouden worden!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Heb je nou geen koude poten in die Allstars? Ik vind ze ook dope, denk erover om ze ook te halen maar lijkt me zo koud en wat als je nou in een plas stapt?![]()
zal wel meevallen denk k?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:51 schreef Lauzie het volgende:
[..]
oke oke, dat je in een plas stapt is misschien een kleine kans![]()
Maar uberhaupt..in de winter..koud?
Geitenwollen sokkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:51 schreef Lauzie het volgende:
[..]
oke oke, dat je in een plas stapt is misschien een kleine kans![]()
Maar uberhaupt..in de winter..koud?
Ik had het over koud, niet viesquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:51 schreef Soli het volgende:
[..]
idd, ik loop er altijd zorgvuldig omheen, stel dat ze vies zouden worden!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Skisokken!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ik heb ook slip onsquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef saaw het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
er zijn zooooooooooveel leuke vans sliponsik wil ze allemaal
en vooral deze
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Hoge model zit veel fijner, heb zowat dezelfde alleen van Jaguarquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:20 schreef Zuen het volgende:
[afbeelding]
Over een paar weken deze, maar dan wss de lage versie
Wat doe jij met je All Stars?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
3 paar van mijn Allstars, inmiddels hebben de groene de zwarte overtroffen in ranzigheid, en heb ik er bruine leren hoge bij.
Nou, geloof me, in All Stars krijg je verrekte koude poten bij de eerste beste kou. Heb regelmatig het idee dat mn tenen eraf vriezen. Heb het ook wel eens meegemaakt dat ik in een stortbui totaal doorweekte schoenen had en de dag erna noch het water erin stond.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Hoe is Baby Phat een miskoop te noemen? Zitten ze niet lekker?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:45 schreef Smart_ass het volgende:
[afbeelding]
De onderste.
[afbeelding]
Maar dan de hoge versie in het wit met lichtblauw en lichtgeel.![]()
[afbeelding]
Een van m'n grootste miskopen ooit.![]()
Oja en ik heb ook All Stars met bloemetjes.![]()
De rest is niet boeiend.![]()
Weet je misschien waar ik dat hoge model kan halen? Ik heb hem nog nergens kunnen vindenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:03 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hoge model zit veel fijner, heb zowat dezelfde alleen van Jaguar
nee ze zijn lelijkhttp://images.fok.nl/s/smile.gifquote:Op zondag 14 januari 2007 01:10 schreef Snever het volgende:
[..]
Hoe is Baby Phat een miskoop te noemen? Zitten ze niet lekker?
Nee ze zitten niet lekker, ik heb ze een maat te klein gekocht denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:10 schreef Snever het volgende:
[..]
Hoe is Baby Phat een miskoop te noemen? Zitten ze niet lekker?
kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ze zitten niet lekker, ik heb ze een maat te klein gekocht denk ik.
Bovendien vind ik ze bij nader inzien eigenijk nogal lelijk.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:54 schreef Snever het volgende:
Beetje Girly miss idd.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:33 schreef tonks het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe vallen die SB's? Vind ze wel mooi, maar ben bang dat ze te breed zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:38 schreef unioz het volgende:
[afbeelding]
Air Force 1's
[afbeelding]
Vans slip-ons
[afbeelding]
Nike SB Dunk Brian Anderson
en nog een paar timberlands (werkschoenen)
De gele hebben op dit moment 2 zomers non-stop dragen overleefd, een meer dan normale hoeveelheid modder, bier en hockeyfeesten gezien, hebben 2 weken lang als kano-schoenen gediend en zijn nu in dienst als gymschoenen, ik vergeef het zequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat doe jij met je All Stars?Ik draag nu al een jaar lang dezelfde (zwarte) All Stars en die zien er nog beter uit dan die gele van jou.
![]()
[..]
Nou, geloof me, in All Stars krijg je verrekte koude poten bij de eerste beste kou. Heb regelmatig het idee dat mn tenen eraf vriezen. Heb het ook wel eens meegemaakt dat ik in een stortbui totaal doorweekte schoenen had en de dag erna noch het water erin stond.Maar toch, All Stars.
Je moet er maar wat voor over hebben.
![]()
Ze gaan eeuwen mee als je wilquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De gele hebben op dit moment 2 zomers non-stop dragen overleefd, een meer dan normale hoeveelheid modder, bier en hockeyfeesten gezien, hebben 2 weken lang als kano-schoenen gediend en zijn nu in dienst als gymschoenen, ik vergeef het ze![]()
zeker me oude nike's nog niet gezien?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:17 schreef Soli het volgende:
[..]
Ze gaan eeuwen mee als je wil
meest degelijke schoenen die er zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |