Misschien een rare vraag, maar waarom je gekozen voor het gasfornuis?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:51 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
airstabs
[afbeelding]
reebok ventilators
[afbeelding]
en nog x aantal andere patta's... te lui ben ik
kon ie het waarschijnlijk gelijk aan steken, ik weet niet wat je anders met die schoenen moet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar waarom je gekozen voor het gasfornuis?
lijkt me ook de enigste logische verklaringquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
kon ie het waarschijnlijk gelijk aan steken, ik weet niet wat je anders met die schoenen moet.
Jij draagt altijd pas leuke shoensquote:
niks is wat het lijktquote:Op maandag 29 januari 2007 16:28 schreef Snever het volgende:
[..]
Lijken wel van die verkapte nazi hooligans schoenen
nazi hooligans schoenen, bedoel je soms gewoon kisten ?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:28 schreef Snever het volgende:
[..]
Lijken wel van die verkapte nazi hooligans schoenen
Ja.. dat zei die toch... nazi hooligans schoenenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nazi hooligans schoenen, bedoel je soms gewoon kisten ?
Laat maar zien danquote:
ja morgen maak ik fotoquote:
hahaha mothefokkerquote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef Jeltos het volgende:
Deze week 2 nieuwe paar binnen![]()
[afbeelding]
Adidas metro echt tering lang voor moeten zoeken maar eindelijk![]()
[afbeelding]
En deze kwamen van de week ook binnen![]()
ben er nu al verlieft op![]()
hahahah voor die cruyfs van marktplaats 65 euro man had jij ze dan ook op marktplaats gezien want ik had gevraagt wat wil je er voor hebben hij jaar rond 65 euro ik zo deal egt te brute schoenen gewoon niemand bij stappen al veel mensen van waar heb je die vandaanquote:Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef jovink het volgende:
[..]
hahaha mothefokkerwat heb je dr voor betaald? 75 eu? voor die cruyfs? ik heb dr oko nog achteraan gemaild maar voor dat geld mocht ie ze houden. Die adidasjes zijn ookvet waar heb je ze weg en wat koste nze?
haha vet mooiquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef Jeltos het volgende:
[..]
hahahah voor die cruyfs van marktplaats 65 euro man had jij ze dan ook op marktplaats gezien want ik had gevraagt wat wil je er voor hebben hij jaar rond 65 euro ik zo deal egt te brute schoenen gewoon niemand bij stappen al veel mensen van waar heb je die vandaan![]()
die adidasjes ook van markplaats ik dacht zal weereens kijken in een keer die (maat van mij heeft adidas metro atitude met al die kleuren) en die waren zo bruut dus toen ik die zag ik meteen die gaste bellen ik was de eerste ik zo voor 62.20 neem ik ze meej hij dat is goed ik yeswant daarna hadden echt mega veel mensen nog gebelt enzo maar ik was de eerste dus egt super relaxed
![]()
Dus van week woensdag kwamen ze allebij binnen ik dacht fuck welke moet ik aan![]()
hahahah tjaa ik welquote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef jovink het volgende:
[..]
haha vet mooimaar die kerel is wel beetje handelaar in dat soort spul geloof ik, ik had dat geld dr niet voor over, die adidasjes zijn dan wel weer netjes voor dat geld.. Stonden ook nog een paar mooie andere retro schoentjes op ik zal ff een link fixen als ze dr nog opstaan.
![]()
dat zijn deze dusquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef Jeltos het volgende:
[..]
die adidasjes ook van markplaats ik dacht zal weereens kijken in een keer die (maat van mij heeft adidas metro atitude met al die kleuren) en die waren zo bruut dus toen ik die zag ik meteen die gaste bellen ...
De o zo beruchte trap waar iek over gedonderd ben!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die ga ik ook halen!
[afbeelding]
Sinds een paar weken in mijn bezit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |