Koop geen Onisuka's (Asics) deze raken uit. In Amerika zijn ze namelijk al uit, dus over een paar maanden loopt niemand er meer mee!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef DahaKa het volgende:
ik wil nieuwe schoenen! iemand advies
Jongenschoenen dan he
![]()
![]()
Hier lopen de SB kenners rond -> Sneakers enzo #19quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Hendig sjieke schoeisel.
Vraagje: weet iemand waar ik SB's kan kopen in Arnhem, ga er morgen toch heel dus dacht vraag het ff
'In Amerika zijn ze al uit.'quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:44 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Koop geen Onisuka's (Asics) deze raken uit. In Amerika zijn ze namelijk al uit, dus over een paar maanden loopt niemand er meer mee!
W00tquote:Op zondag 21 januari 2007 13:49 schreef my_own het volgende:
Een van mijn obsessies zijn schoenen (anderen zijn spijkerbroeken, shirtjes, zonnebrillen en bikini's)
3 paar platte ballerina's
2 paar met sleehak
4 paar laarzen (2 paar cowboyboots en 2 met naaldhak waarvan 1 van Moschino)
1 paar enkellaarsjes
2 paar pumps (waarvan 1 van Louboutin, Jessica Simpson en Nicole Richie hebben ze ook)
1 paar asics (zilver en rood)
1 paar k-swiss (zwart met roze)
1 paar all stars (oranje met roze nogwat achtig)
Al heb ik heel veel eigenlijk nooit aan, vooral die sneakers niet (soms die k-swiss nog)
Let maar op mij woorden!quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
'In Amerika zijn ze al uit.'
Wat voor nerd ben jij, gast?
In Amerika is de mode onder de jeugd sowieso vrij pauper, vergeleken met Europa hoor. En dan ga jij Amerika als maatstaf nemen.
Dat vooral...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef parselmouth het volgende:
Wat maakt het uit of ze in of uit zijn, het zijn sowieso gigantisch afgezaagde saaie schoenen.
Friscoquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Hendig sjieke schoeisel.
Vraagje: weet iemand waar ik SB's kan kopen in Arnhem, ga er morgen toch heel dus dacht vraag het ff
mensen die naar andere mensen luisteren over wat ze aan moeten doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef Ayaxola het volgende:
En wat dan nog als over een paar maanden niemand er meer mee loopt?![]()
Zou je ze dan ook opeens weg moeten gooien?Dan lopen ze vast niet meer lekker
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:20 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb in 2 dagen tijd 5 paar erbij gescoord
kost niks maar dan heb je ook niks.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:52 schreef parselmouth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die geile striem is van een knellend pantykousje. 20 euro.
[afbeelding]
15 euro.
[afbeelding]
5 euro.
[afbeelding]
3 euro
[afbeelding]
Moeten nog binnenkomen, 30 euro.
Nouja ik zat is te kijken en ik zit nog te twijfelen ofk weer vertrouwde nikies neemquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:15 schreef stefmans het volgende:
Wat voor schoenen wil je?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
kost niks maar dan heb je ook niks.
#care srsly, ik ben er heul blij mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
kost niks maar dan heb je ook niks.
met dure schoenen maak je indruk en krijg je respect.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef parselmouth het volgende:
[..]
#care srsly, ik ben er heul blij mee.
Beter dan dat je veel betaalt en dan alsnog niks krijgt.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef parselmouth het volgende:
Wat heb ik nou aan respect als ik ook kudo's kan krijgen?
Zeg HenkSpermatank, realiseer jij je dat je schatje van al dat geld wat ze uitgeeft aan goedkope Turkenschoenen ook leuke dingen met jou had kunnen doen? Niet he? Dump haar man, gek!quote:
Kanker zeg, heb jij effe kankergelijk man.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als je kankerveel schoenen hebt, maakt t geen klote uit dat ze geen reet kosten. eerder dat ze versleten zijn, ben je weer 2 jaar verder
Zou dat na verloop van tijd kankerverwekkend worden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:59 schreef Repeat het volgende:
kan je iedere dag andere kankerlelijke schoenen dragen!
Ja en je moeder is een SLET! !1!! HAHAquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:04 schreef Stommie het volgende:
blote voeten zijn de nieuwe schoenen, Afrika is trendsetter
Die homo geeft zelf ook honderden euro's per maand uit aan schoenen, alleen kan ik van het geld dat hij uitgeeft aan een paar schoenen zelf 4 a 5 paar kopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg HenkSpermatank, realiseer jij je dat je schatje van al dat geld wat ze uitgeeft aan goedkope Turkenschoenen ook leuke dingen met jou had kunnen doen? Niet he? Dump haar man, gek!
Dan is het vrijbaan voor Playboy Tonks.
bwoah gek, maar alleen zolang je blijft betalen!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja en je moeder is een SLET! !1!! HAHA
Een paar schoenen voor 73 euro dus? Dat was in de sales hoop ik? Aangezien de waarde van die 5 teenslippers die je hier postte overeen komt met 73 euri...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die homo geeft zelf ook honderden euro's per maand uit aan schoenen, alleen kan ik van het geld dat hij uitgeeft aan een paar schoenen zelf 4 a 5 paar kopen.
Nee hoor, maar wat koop je tegenwoordig nou nog voor 70 euro als er geen opruiming is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef tonks het volgende:
Omg cultheld komt even vertellen over zijn schoenen van 400 euro![]()
![]()
dd 12121 21elmao 2 32ij 120541 rq3ijr mgmgmg oahgahahahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |