Nee man gek! 84 euro, maandelijkse leaseprijs!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:34 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat je 84 euro per stuk bedoelt he![]()
:d vuilaqz
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wat koop je tegenwoordig nou nog voor 70 euro als er geen opruiming is?
Sneakerz. Ik begrijp uiteraard dat je niet weet wat dat is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]Genoeg. Met je Sneakers avatar
40 euro per veterquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:34 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat je 84 euro per stuk bedoelt he![]()
:d vuilaqz
Jawel, dansfeestjes enzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sneakerz. Ik begrijp uiteraard dat je niet weet wat dat is.
whehehequote:Op donderdag 25 januari 2007 15:55 schreef parselmouth het volgende:
[..]
40 euro per veter![]()
Maar daar heeft ie heul niks an
![]()
![]()
![]()
!
Dat komt doordat je niks van het concept begrijpt. Sneakerz is ontstaan doordat Erick E zich ergerde aan veel Jimmy Woo achtige taferelen in de clubscéne. Van die clubs die je weigeren omdat je op gympen aan komt lopen en waar je 25 euro entree betaalt voor een "normale" zaterdagavond. Sneakerz avonden kosten ongeveer 15 euro voor een top line-up, daar kun je gewoon met je Allstars verschijnen en er zijn veel minder snobs (viptafeltje, niet dansen wel er geweest zijn etc.) aanwezig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Jawel, dansfeestjes enzo.
De naam raakt alleen kant noch wal imo.
Hij post gewoon z'n schoenen hoor debiel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
Die BrauN gast loopt hier iedereen te fokken, is hij psychopaat ofzo?
Maar ja, wat verwacht je ook van iemand die 21 is en zijn brood met vrachtwagen rijden verdient?
Of zal hij soms 11 zijn omdat tussen de uitroeptekens van hem altijd 11 staat?
*Bannen die gozer!*
Gast.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
Maar ja, wat verwacht je ook van iemand die 21 is en zijn brood met vrachtwagen rijden verdient?
*Bannen die gozer!*
Mongooltjequote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
Mafkeesquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
Wtf?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
tja.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
Wie is hier de debiel, kijk dan:quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij post gewoon z'n schoenen hoor debiel.
Om er maar ff eentje te nemen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja en je moeder is een SLET! !1!! HAHA
OMG, gelukkig! Breng ons niet meer ter sprake! Ik smeek je!quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:08 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Wie is hier de debiel, kijk dan:
[..]
Om er maar ff eentje te nemen.
Maar ja als jullie zo zielig zijn, echt met een IQ van 80 dan zal ik het gedrag van dit soort "mensen" niet meer ter sprake brengen.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef SunBoom het volgende:
*Bannen die gozer!*
Is dit je eerste bezoek aan Fok ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:08 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Wie is hier de debiel, kijk dan:
[..]
Om er maar ff eentje te nemen.
Maar ja als jullie zo zielig zijn, echt met een IQ van 80 dan zal ik het gedrag van dit soort "mensen" niet meer ter sprake brengen.
braun, waar en voor hoeveel heb je die schoenen serieus gekochtquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:33 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
In d'n uitverkoop, van 129.- naar 84.-. Fijn schoeisel. Lederen zool.
Van Arendonk, Tilburg. Voor 84, waren eerst 129.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef Eamon het volgende:
[..]
braun, waar en voor hoeveel heb je die schoenen serieus gekocht![]()
zijn best geil enzeau![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef BrauN het volgende:
En aan alle haters die mij kapot willen krijgen door me te bannen: NWLY!
whehequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:52 schreef BrauN het volgende:
SunBoom, SunBoom, je vader heeft een snor!
Ho, wacht effe, da's eigenlijk helemaal niet uitzonderlijk!
Ik ben me er eentje zeg.
Ja joh, begin jij ook effe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jovink het volgende:
Hij heeftwel een punt, zo dient er niet worden omgegaan met elkander. Jongelingen zouden kunnen denken dat dit gedrag tegen over elkaar heel normaal wordt beschouwd. Dit lijkt me toch niet de bedoeling van dit forum? Jonge mensen staan er om bekend snel dingen over te nemen die verkeerd zijn. Dit lijkt me toch niet het juiste beeld voor de huidige jeugd. Ik hoop dat jullie er een beetje op willen letten.
Mvg
je hebt een punt, straks gaan 'jongelingen' door joun username nog naar jovink en de voederbietels luisteren.. not donequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jovink het volgende:
Hij heeftwel een punt, zo dient er niet worden omgegaan met elkander. Jongelingen zouden kunnen denken dat dit gedrag tegen over elkaar heel normaal wordt beschouwd. Dit lijkt me toch niet de bedoeling van dit forum? Jonge mensen staan er om bekend snel dingen over te nemen die verkeerd zijn. Dit lijkt me toch niet het juiste beeld voor de huidige jeugd. Ik hoop dat jullie er een beetje op willen letten.
Mvg
Inderdaad, bedankt! Zou een MOD hier nog eens naar kunnen kijken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jovink het volgende:
Mvg
Ik heb zo het idee, dat Jovink hier niet helemaal serieus was..quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:59 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Inderdaad, bedankt! Zou een MOD hier nog eens naar kunnen kijken?
Mooi dat we het eens zijn, ik bel wel ff naar een MOD. Eindeljik wordt dr een keer wat van gezegd.. het irriteert me al geruime tijd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:59 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Inderdaad, bedankt! Zou een MOD hier nog eens naar kunnen kijken?
donderop met die schoenen dr is hie een hevige discussie aan de gang en dan ga jij dr door heen zitten met je schoenen bej nie goed ofzo..quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:07 schreef Michellll het volgende:
[afbeelding]
kan ff geen betere maken sorry
rot op met je klompen man stinkboerquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:40 schreef jovink het volgende:
[..]
donderop met die schoenen dr is hie een hevige discussie aan de gang en dan ga jij dr door heen zitten met je schoenen bej nie goed ofzo..
Klompen zegt ie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef Michellll het volgende:
[..]
rot op met je klompen man stinkboer
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klompen zegt ie.
Kijk eens naar je schoenen man. Er bestaan geen lompere bakken dan K-Swiss.
brian anderson's camo editions vs K afgezaagd Swissquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef Michellll het volgende:
[..]
rot op met je klompen man stinkboer
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:40 schreef jovink het volgende:
[..]
donderop met die schoenen dr is hie een hevige discussie aan de gang en dan ga jij dr door heen zitten met je schoenen bej nie goed ofzo..
jij bent echt een gangster, of niet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef Michellll het volgende:
en ik doe lekker waar ik zelf zin in heb
WHAAAAquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Tadaa, skateschoenen
-1 generalisatie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klompen zegt ie.
Kijk eens naar je schoenen man. Er bestaan geen lompere bakken dan K-Swiss.
Daar heeft Nike SB geen last van gelukkig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kswiss komt al jaren weg met hetzelfde model in dezelfde kleuren.
(hoei schoenen flamewar! )
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kswiss komt al jaren weg met hetzelfde model in dezelfde kleuren.
(hoei schoenen flamewar! )
Nike SB is meer dan alleen de dunk, komt elk jaar wel een nieuw model (+ditto colourways bij). Verder is Nike SB onderdeel van Nike en heb je geen Kswiss sb ofzo, maar gewoon dezelfde kswiss, elk jaar maar weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar heeft Nike SB geen last van gelukkig.
zo lang is k swiss niet eens bekend, tot een paar jaar geleden had men ze alleen om op te tennissen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Nike SB is meer dan alleen de dunk, komt elk jaar wel een nieuw model (+ditto colourways bij). Verder is Nike SB onderdeel van Nike en heb je geen Kswiss sb ofzo, maar gewoon dezelfde kswiss, elk jaar maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |