Yup. Die halen die 7 ton ook wel. En dan wordt dat ook braaf verdubbeldquote:Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
Met België erbij iig 5+ lijkt me?
quote:Op zondag 24 december 2006 13:30 schreef peaceman het volgende:
Ik ben zwaar toe aan The Fratellis
quote:Multiply
Well I'm sure it never used to be
So hard
This hard
I used to get those kicks for free
But now I'm towing the line
Oh
This ain't no way to be
Stuck between my shadow and me
Could it been the sun don't shine
Although I'll tell you that im doing fine
I'm so tired I over beating myself
Beating myself up
Gonna take a trip and multiply
Please go under with a smile
Sure aint never used to be
Real trouble
So much trouble
But love is just a shackle I see
Coming out of my mind oh...
This aint no way to be
Stuck between my shadow and me
The sun's going down
It's getting dark in here
Still folks say:
"I got nothing to fear"
I'm so tired I over beating myself
Beating myself up
Gonna take a trip and multiply
Please go under with a smile
People on the street
There are many many
People on the moon the're ain't any any
Shame... yeah ...oh
Running down the same old cold
Taking it down 'cause I no controle
I'm so tired (x13)
So...
De DJ's krijgen gewoon een lange lijst van aangevraagde platen en volgens mij mogen ze zelf bepalen wat ze draaien, dus vandaar.quote:Op zondag 24 december 2006 13:32 schreef Dos37 het volgende:
3FM draait normaal al geweldig nu helemaal.
Dat had je gedachtquote:Op zondag 24 december 2006 13:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De DJ's krijgen gewoon een lange lijst van aangevraagde platen en volgens mij mogen ze zelf bepalen wat ze draaien, dus vandaar.
Dat denk ik ook en daaruit blijkt dat Gerard en Giel veel meer voor dit soort acties geschikt zijn dan Sander die alleen maar aan het format denkt...quote:Op zondag 24 december 2006 13:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De DJ's krijgen gewoon een lange lijst van aangevraagde platen en volgens mij mogen ze zelf bepalen wat ze draaien, dus vandaar.
ik lig echt dubbel van die ava van je.. weer op de maat..quote:
Haha, ja hij doet et eromquote:Op zondag 24 december 2006 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ik lig echt dubbel van die ava van je.. weer op de maat..![]()
En de voetjes van de vloerquote:Op zondag 24 december 2006 13:39 schreef axis303 het volgende:
Youp van het Hek was wel lachen met dat jumpen. Handen in de zak en gaan
Geld alleen nog voor Gerardquote:Op zondag 24 december 2006 13:40 schreef -Hans- het volgende:
6 dagen niet eten en dan nog zoveel energie hebben.
Denk dat ze ook wel blij zullen zijn dat het bijna afgelopen is...quote:Op zondag 24 december 2006 13:40 schreef -Hans- het volgende:
6 dagen niet eten en dan nog zoveel energie hebben.
Ja, die Gerard is echt niet kapot te krijgen maar Giel en Sander stonden net ook flink te jumpen en te spingen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geld alleen nog voor Gerard
Die andere twee zijn echt stuk...
Jaloers?quote:
Hoe weet je dat nou als je nog nooit geluisterd hebt, knul?quote:Op zondag 24 december 2006 11:46 schreef Cybart het volgende:
Fok Radio... het radiostation voor de incrowd op fok die zichzelf geweldig vind....
ff daar buiten de boel in de gaten houden..quote:Op zondag 24 december 2006 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In 't publiek. Geld aan 't inzamelen.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ff daar buiten de boel in de gaten houden..![]()
Mag ik ook een keertje.. jullie zitten al 3 dagen lang mooie dames in de gaten te houden.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 13:46 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Mag ik ook een keertje.. jullie zitten al 3 dagen lang mooie dames in de gaten te houden.![]()
![]()
Zo slecht vind ik Pink niet hoor... dit nummer heeft een mooie anti-Bush boodschapquote:Op zondag 24 december 2006 13:45 schreef -Hans- het volgende:
KLasse Gerard, hij breekt een bagger nummer af.
Kost natuurlijk soms wat tijd om bedragen bijelkaar te krijgen (met acties enzo). Dat komt nu allemaal ineens binnenquote:Op zondag 24 december 2006 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat een bedragen komen er ineens voorbij zeg.... 570 Euro voor Pink
de hoogste bedragen worden tot het laatst bewaard...
Heeft die Philip zich weer niet kunnen inhoudenquote:Op zondag 24 december 2006 13:46 schreef MrJones het volgende:
'Je hebt een hele volle doos'
'Ja, ik heb een rondje langs de redactie gemaakt'
Ik kende het nummer niet, maar vind em juist mooi!quote:Op zondag 24 december 2006 13:45 schreef -Hans- het volgende:
KLasse Gerard, hij breekt een bagger nummer af.
Pink is wel okay hoor, maar dit vind ik niet zo boeiend als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 24 december 2006 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik Pink niet hoor... dit nummer heeft een mooie anti-Bush boodschap
Ik lag ook dubbel!quote:Op zondag 24 december 2006 13:46 schreef MrJones het volgende:
'Je hebt een hele volle doos'
'Ja, ik heb een rondje langs de redactie gemaakt'
Vind m idd ook best mooi.quote:Op zondag 24 december 2006 13:47 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik kende het nummer niet, maar vind em juist mooi!
iddquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
*gaap* Mogguuuh, daar ben ik ook weer![]()
De laatste uurtjes, moest er echt mijn bed voor uit want ik heb de tv in de slaapkamer laten zoeken naar dat zogenaamde etalagekanaal maar mooi dat we dat dus niet hebben hier. Naja werd wel tijd om op te staan ook![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
*gaap* Mogguuuh, daar ben ik ook weer![]()
De laatste uurtjes, moest er echt mijn bed voor uit want ik heb de tv in de slaapkamer laten zoeken naar dat zogenaamde etalagekanaal maar mooi dat we dat dus niet hebben hier. Naja werd wel tijd om op te staan ook![]()
Doobie Brothersquote:Op zondag 24 december 2006 13:53 schreef B.A.Trix het volgende:
Van wie is dit liedje?? weet iemand dat??
De echte die-hards gingen om 6.30 slapenquote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Nu pas uit bed?? De echte die-hards zitten hier al sinds vanmorgen..
![]()
Maar toch verslavendquote:Op zondag 24 december 2006 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
heb gisteravond nog wel tot een uur of half zes gekeken, maar het was niet echt bijster interessant.
echt??quote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De echte die-hards gingen om 6.30 slapen![]()
ja ik wilde gisteren ook op tijd naar bedquote:
Ma-vrij 9-12 Arbeidsvitaminenquote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef washandje het volgende:
Wanneer presenteert Gerard Ekdom normaal op 3FM? Ik mis hem volgens mij altijd.
Na Giel dus altijd.quote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ma-vrij 9-12 Arbeidsvitaminen
Vrijdagavond 19-22
Zaterdagochtend 3.30-7
Vrijdagavond is trouwens zeker de moeite waard om te luisteren want dan zit Veenstra Veenstra er ook bij.quote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ma-vrij 9-12 Arbeidsvitaminen
Vrijdagavond 19-22
Zaterdagochtend 3.30-7
Dat zeg ik, Formido!quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrijdagavond is trouwens zeker de moeite waard om te luisteren want dan zit Veenstra Veenstra er ook bij.
ja erg tofquote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
Wel grappig: er kwam een zwerver 2 euro doneren![]()
Dat is idd best leuk maarja vrijdagavond zit ik niet in mijn auto.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrijdagavond is trouwens zeker de moeite waard om te luisteren want dan zit Veenstra Veenstra er ook bij.
van 9 tot 12 op werkdagen Arbeidsvitaminen, op vrijdagavond Ekstra Weekend samen met Veenstra Veenstra en volgens mij heeft ie nog een programma ergensquote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef washandje het volgende:
Wanneer presenteert Gerard Ekdom normaal op 3FM? Ik mis hem volgens mij altijd.
Dat is best aardig van die man.quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
nou zeg ik val wel met mijn neus in de boter(vannacht sander, nu weer...)
. Wel grappig: er kwam een zwerver 2 euro doneren![]()
helemaal mee eens, die twee hebben echt ouderwetse chemie...quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Siegfried het volgende:
Ek-sta Weekend is momenteel echt een van de leukste programma's op 3FM
Ilse DeLange is dan van een heeeeel ander niveauquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar was Lange Frans & Baas B de afsluiter van Serious Request, mijn god..wat was dat een anti-climax, wie kan zich dat nog herinneren?
En dat terwijl ze gewoon bij elkaar gezet zijn. Echt meesterlijk dat!quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die twee hebben echt ouderwetse chemie...
Ik heb m idd ook alleen in de auto op 3fm staan..quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is idd best leuk maarja vrijdagavond zit ik niet in mijn auto.
Was dat niet het jaar daarvoor? de eerste keer?quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar waren Lange Frans & Baas B de afsluiter van Serious Request, mijn god..wat was dat een anti-climax, wie kan zich dat nog herinneren?
Ze sluiten het nu wel gewoon af met Chelsea Dagger denk/hoop ik? Dat zou wel leuk zijn iig..quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar was Lange Frans & Baas B de afsluiter van Serious Request, mijn god..wat was dat een anti-climax, wie kan zich dat nog herinneren?
Ik hoop dat we eindelijk eens een middag verlost blijven van De Lange Fransen, de Bazen en Ali's B en de Yessr's van dit land.... overkillquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Lijkt me makkelijk verdienen. Telefoontjes opnemen en verder patience op de computer spelen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef washandje het volgende:
Haha het callcenter waar ik heb gewerkt in beeld.
owquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Beetje sneu. Iemand had ze eerst aan HEM gedoneerd....![]()
jaaaaaa dat was echt slecht! Maar dat was ook echt de tijd dat LF&BB oooooveral optraden, vast een goedkope oplossing (in dit geval natuurlijk sowieso gratis), ja dat was echt een goed voorbeeld van een anticlimax.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
heb jij iets met achtergrondliedjes soms?quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe heet dat liedje op de achtergrond?
Music van The Backgrounds.quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik belde daar outbound voor Tele 2. Dat was geen pretje kan ik je zeggenquote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijk verdienen. Telefoontjes opnemen en verder patience op de computer spelen.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Siegfried het volgende:
Nog Fok!kers die zo ook nog richting Neude gaan?
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing die??quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kom op zeg, wel een beetje met kritiek om kunnen gaan hequote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ben maar blij dat er geen foto's van jou in je fotoboek staan
Tepeltijdquote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat Barbara nog in bikini presenteren?
Nee die van lalalalaaaaaaaaaaje. Ofzoiets.quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing die??
quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee die van lalalalaaaaaaaaaaje. Ofzoiets.![]()
Kaiser Chiefs - I predict a riot?quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar weinig gehoord trouwens....quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
idd !!quote:Op zondag 24 december 2006 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar weinig gehoord trouwens....
ja, 't is bijna nog origineelquote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Toad het volgende:
Het blijft romantisch hè... als die trouwverzoekjes via de SMS.
Probeer hier es: http://audio.omroep.nl/radio3/po/seriousrequest/ . Is dan wel zonder beeld, maar iig ietsquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Foeske het volgende:
Is het 3fm journaal van gisteren nog ergens terug te zien? Kan het zo gauw op de site niet vinden, maar ik was benieuwd of ze nog iets gezegd hadden over de surprisecamper in Tilburg vrijdag...
Bij spuiten & slikken doet hij het best leuk, ik heb ook niks tegen de persoon Sander Lantinga, alleen voor de radio vind ik hem de stem niet hebben, de chemie niet hebben en hij mist ook voor een gedeelte de techniek.quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt gewoon afgeknapt op Sander Lantinga deze dagen.... kan er niks aan doen
Thanx voor de link, maar om nu alles af te gaan op zoek naar het juiste fragment...quote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer hier es: http://audio.omroep.nl/radio3/po/seriousrequest/ . Is dan wel zonder beeld, maar iig iets.
Denk 't niet. Dat is niet via het callcenter gegaan ... barbara had 't over gemiddeld 2000 foontjes per dag. Dus dan kloppen 10.000 platen wel aardig.quote:Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef Impry het volgende:
Dat is echt fokking veelMaar is dat nu ook wat via de website is opgehaald?
quote:
Door de Belgische regering ja. (ik geloof dat het hier de minister van buitenlandse zaken & ontwikkelingshulp is die het beloofde)quote:Op zondag 24 december 2006 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
ohja in Belgie gaan ze ook het bedrag verdubbelen (weet niet wie maar zal wel de belgische balkenende zijn) als ze 700.000 euro binnen halen.
mee eens, ik merk nu pas hoe goed Swijnenberg is eigenlijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij spuiten & slikken doet hij het best leuk, ik heb ook niks tegen de persoon Sander Lantinga, alleen voor de radio vind ik hem de stem niet hebben, de chemie niet hebben en hij mist ook voor een gedeelte de techniek.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vanmorgen bij Giel, ook leuk.
Beller: "Hey Giel, gaat het nog een beetje?"
Giel : "Nee, lul"
Volgens mij zagen ze elkaar vorig jaar weer in het huis, echt emo-tv waar "Het spijt me" nog een puntje aan kon zuigenquote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef B.A.Trix het volgende:
Vrouw / vriendin van Gerard staat wat te wachten als ie thuis komt.. hahaha
Ik ga alvast zakdoekjes zoeken..quote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij zagen ze elkaar vorig jaar weer in het huis, echt emo-tv waar "Het spijt me" nog een puntje aan kon zuigen
Ga ik eens bij mijn baas proberen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Wel zo duidelijk. Is die campagne van SIRE (durf duidelijke taal te vragen) toch nog ergens goed voor geweest.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ga ik eens bij mijn baas proberen.
"Goeiemoooooorgen, hebben we er weer zin in vandaag?"
"Nee lul, en sterf maar met dat kutbedrijf van je!"
tegen de tijd dat ik daar ben is het al afgelopenquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Maar mensen, komt er zo dan echt niemand achter zijn monitor vandaan om naar de Neude te gaan?![]()
Als ik in de buurt woonde dan was ik wel langs gegaan.quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Maar mensen, komt er zo dan echt niemand achter zijn monitor vandaan om naar de Neude te gaan?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ga ik eens bij mijn baas proberen.
"Goeiemoooooorgen, hebben we er weer zin in vandaag?"
"Nee lul, en sterf maar met dat kutbedrijf van je!"
Weet je hoe koud het buiten isquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Maastricht - Utrecht is net te verquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar ben is het al afgelopenBlijf lekker achter de laptop plakken
![]()
sowieso ook veel te druk daar joh... dan had je er vanochtend vroeg moeten zijn...quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies hetzelfde hier.
Schiet gewoon niet op.
Ja, ik had ook eerder weg kunnen gaan, maar toen dacht ik er hetzelfde over.
'dan ben ik er maar effe'
Deze topics vliegen er ook hard doorheen zeg
Ik ook niet.. heb lekker warme pantoffeltjes aanquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Is het erg druk ja?quote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
sowieso ook veel te druk daar joh... dan had je er vanochtend vroeg moeten zijn...
Veel plezier!quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nu naar m'n ouders. Daar verder kijken. Veel plezier tot 't einde. En wellicht tot straks
.
Ik ga zo nog bij iemand langs in de stad en dan rijd ik op de terugweg om een uur of 4, half 5 nog wel ff langs het Neudequote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Wie moet nu de topics openen??quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nu naar m'n ouders. Daar verder kijken. Veel plezier tot 't einde. En wellicht tot straks
.
DE Neude he, pas opquote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik ga zo nog bij iemand langs in de stad en dan rijd ik op de terugweg om een uur of 4, half 5 nog wel ff langs het Neude
Uh, nee..quote:Op zondag 24 december 2006 14:32 schreef washandje het volgende:
[..]
Echte Utrechters zeggen Het Neude
Gerard heeft zes dagen niet gegeten dus die heeft altijd gelijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gerard als échte Utregter zegt ook dé
Ik hoorde hem ook een keer het neude zeggen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gerard als échte Utregter zegt ook dé
quote:Op zondag 24 december 2006 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
Zo ik kom ook maar weer eens kijken!
don't worry die zal heus straks nog wel een keertje komen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
Waar blijft de Tatatata?
Sander had het er een paar minuten terug al over, zal dus niet lang meer duren hoop ikquote:Op zondag 24 december 2006 14:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
don't worry die zal heus straks nog wel een keertje komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |