quote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vanmorgen bij Giel, ook leuk.
Beller: "Hey Giel, gaat het nog een beetje?"
Giel : "Nee, lul"
Volgens mij zagen ze elkaar vorig jaar weer in het huis, echt emo-tv waar "Het spijt me" nog een puntje aan kon zuigenquote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef B.A.Trix het volgende:
Vrouw / vriendin van Gerard staat wat te wachten als ie thuis komt.. hahaha
Ik ga alvast zakdoekjes zoeken..quote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij zagen ze elkaar vorig jaar weer in het huis, echt emo-tv waar "Het spijt me" nog een puntje aan kon zuigen
Ga ik eens bij mijn baas proberen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Wel zo duidelijk. Is die campagne van SIRE (durf duidelijke taal te vragen) toch nog ergens goed voor geweest.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ga ik eens bij mijn baas proberen.
"Goeiemoooooorgen, hebben we er weer zin in vandaag?"
"Nee lul, en sterf maar met dat kutbedrijf van je!"
tegen de tijd dat ik daar ben is het al afgelopenquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Maar mensen, komt er zo dan echt niemand achter zijn monitor vandaan om naar de Neude te gaan?![]()
Als ik in de buurt woonde dan was ik wel langs gegaan.quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Maar mensen, komt er zo dan echt niemand achter zijn monitor vandaan om naar de Neude te gaan?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ga ik eens bij mijn baas proberen.
"Goeiemoooooorgen, hebben we er weer zin in vandaag?"
"Nee lul, en sterf maar met dat kutbedrijf van je!"
Weet je hoe koud het buiten isquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Maastricht - Utrecht is net te verquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik daar ben is het al afgelopenBlijf lekker achter de laptop plakken
![]()
sowieso ook veel te druk daar joh... dan had je er vanochtend vroeg moeten zijn...quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies hetzelfde hier.
Schiet gewoon niet op.
Ja, ik had ook eerder weg kunnen gaan, maar toen dacht ik er hetzelfde over.
'dan ben ik er maar effe'
Deze topics vliegen er ook hard doorheen zeg
Ik ook niet.. heb lekker warme pantoffeltjes aanquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Is het erg druk ja?quote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
sowieso ook veel te druk daar joh... dan had je er vanochtend vroeg moeten zijn...
Veel plezier!quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nu naar m'n ouders. Daar verder kijken. Veel plezier tot 't einde. En wellicht tot straks
.
Ik ga zo nog bij iemand langs in de stad en dan rijd ik op de terugweg om een uur of 4, half 5 nog wel ff langs het Neudequote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Wie moet nu de topics openen??quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nu naar m'n ouders. Daar verder kijken. Veel plezier tot 't einde. En wellicht tot straks
.
DE Neude he, pas opquote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik ga zo nog bij iemand langs in de stad en dan rijd ik op de terugweg om een uur of 4, half 5 nog wel ff langs het Neude
Uh, nee..quote:Op zondag 24 december 2006 14:32 schreef washandje het volgende:
[..]
Echte Utrechters zeggen Het Neude
Gerard heeft zes dagen niet gegeten dus die heeft altijd gelijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gerard als échte Utregter zegt ook dé
Ik hoorde hem ook een keer het neude zeggen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gerard als échte Utregter zegt ook dé
quote:Op zondag 24 december 2006 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
Zo ik kom ook maar weer eens kijken!
don't worry die zal heus straks nog wel een keertje komen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
Waar blijft de Tatatata?
Sander had het er een paar minuten terug al over, zal dus niet lang meer duren hoop ikquote:Op zondag 24 december 2006 14:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
don't worry die zal heus straks nog wel een keertje komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |