Ik ga zo nog bij iemand langs in de stad en dan rijd ik op de terugweg om een uur of 4, half 5 nog wel ff langs het Neudequote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Siegfried het volgende:
Maar mensen, komt er zo dan echt niemand achter zijn monitor vandaan om naar de Neude te gaan?![]()
Wie moet nu de topics openen??quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nu naar m'n ouders. Daar verder kijken. Veel plezier tot 't einde. En wellicht tot straks
.
DE Neude he, pas opquote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik ga zo nog bij iemand langs in de stad en dan rijd ik op de terugweg om een uur of 4, half 5 nog wel ff langs het Neude
Uh, nee..quote:Op zondag 24 december 2006 14:32 schreef washandje het volgende:
[..]
Echte Utrechters zeggen Het Neude
Gerard heeft zes dagen niet gegeten dus die heeft altijd gelijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gerard als échte Utregter zegt ook dé
Ik hoorde hem ook een keer het neude zeggen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gerard als échte Utregter zegt ook dé
quote:Op zondag 24 december 2006 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
Zo ik kom ook maar weer eens kijken!
don't worry die zal heus straks nog wel een keertje komen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
Waar blijft de Tatatata?
Sander had het er een paar minuten terug al over, zal dus niet lang meer duren hoop ikquote:Op zondag 24 december 2006 14:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
don't worry die zal heus straks nog wel een keertje komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |