Tepeltijdquote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat Barbara nog in bikini presenteren?
Nee die van lalalalaaaaaaaaaaje. Ofzoiets.quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing die??
quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee die van lalalalaaaaaaaaaaje. Ofzoiets.![]()
Kaiser Chiefs - I predict a riot?quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar weinig gehoord trouwens....quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
idd !!quote:Op zondag 24 december 2006 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar weinig gehoord trouwens....
ja, 't is bijna nog origineelquote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Toad het volgende:
Het blijft romantisch hè... als die trouwverzoekjes via de SMS.
Probeer hier es: http://audio.omroep.nl/radio3/po/seriousrequest/ . Is dan wel zonder beeld, maar iig ietsquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Foeske het volgende:
Is het 3fm journaal van gisteren nog ergens terug te zien? Kan het zo gauw op de site niet vinden, maar ik was benieuwd of ze nog iets gezegd hadden over de surprisecamper in Tilburg vrijdag...
Bij spuiten & slikken doet hij het best leuk, ik heb ook niks tegen de persoon Sander Lantinga, alleen voor de radio vind ik hem de stem niet hebben, de chemie niet hebben en hij mist ook voor een gedeelte de techniek.quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt gewoon afgeknapt op Sander Lantinga deze dagen.... kan er niks aan doen
Thanx voor de link, maar om nu alles af te gaan op zoek naar het juiste fragment...quote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer hier es: http://audio.omroep.nl/radio3/po/seriousrequest/ . Is dan wel zonder beeld, maar iig iets.
Denk 't niet. Dat is niet via het callcenter gegaan ... barbara had 't over gemiddeld 2000 foontjes per dag. Dus dan kloppen 10.000 platen wel aardig.quote:Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef Impry het volgende:
Dat is echt fokking veelMaar is dat nu ook wat via de website is opgehaald?
quote:
Door de Belgische regering ja. (ik geloof dat het hier de minister van buitenlandse zaken & ontwikkelingshulp is die het beloofde)quote:Op zondag 24 december 2006 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
ohja in Belgie gaan ze ook het bedrag verdubbelen (weet niet wie maar zal wel de belgische balkenende zijn) als ze 700.000 euro binnen halen.
mee eens, ik merk nu pas hoe goed Swijnenberg is eigenlijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij spuiten & slikken doet hij het best leuk, ik heb ook niks tegen de persoon Sander Lantinga, alleen voor de radio vind ik hem de stem niet hebben, de chemie niet hebben en hij mist ook voor een gedeelte de techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |