Maar toch verslavendquote:Op zondag 24 december 2006 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
heb gisteravond nog wel tot een uur of half zes gekeken, maar het was niet echt bijster interessant.
echt??quote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De echte die-hards gingen om 6.30 slapen![]()
ja ik wilde gisteren ook op tijd naar bedquote:
Ma-vrij 9-12 Arbeidsvitaminenquote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef washandje het volgende:
Wanneer presenteert Gerard Ekdom normaal op 3FM? Ik mis hem volgens mij altijd.
Na Giel dus altijd.quote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ma-vrij 9-12 Arbeidsvitaminen
Vrijdagavond 19-22
Zaterdagochtend 3.30-7
Vrijdagavond is trouwens zeker de moeite waard om te luisteren want dan zit Veenstra Veenstra er ook bij.quote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ma-vrij 9-12 Arbeidsvitaminen
Vrijdagavond 19-22
Zaterdagochtend 3.30-7
Dat zeg ik, Formido!quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrijdagavond is trouwens zeker de moeite waard om te luisteren want dan zit Veenstra Veenstra er ook bij.
ja erg tofquote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
Wel grappig: er kwam een zwerver 2 euro doneren![]()
Dat is idd best leuk maarja vrijdagavond zit ik niet in mijn auto.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrijdagavond is trouwens zeker de moeite waard om te luisteren want dan zit Veenstra Veenstra er ook bij.
van 9 tot 12 op werkdagen Arbeidsvitaminen, op vrijdagavond Ekstra Weekend samen met Veenstra Veenstra en volgens mij heeft ie nog een programma ergensquote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef washandje het volgende:
Wanneer presenteert Gerard Ekdom normaal op 3FM? Ik mis hem volgens mij altijd.
Dat is best aardig van die man.quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
nou zeg ik val wel met mijn neus in de boter(vannacht sander, nu weer...)
. Wel grappig: er kwam een zwerver 2 euro doneren![]()
helemaal mee eens, die twee hebben echt ouderwetse chemie...quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Siegfried het volgende:
Ek-sta Weekend is momenteel echt een van de leukste programma's op 3FM
Ilse DeLange is dan van een heeeeel ander niveauquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar was Lange Frans & Baas B de afsluiter van Serious Request, mijn god..wat was dat een anti-climax, wie kan zich dat nog herinneren?
En dat terwijl ze gewoon bij elkaar gezet zijn. Echt meesterlijk dat!quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die twee hebben echt ouderwetse chemie...
Ik heb m idd ook alleen in de auto op 3fm staan..quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is idd best leuk maarja vrijdagavond zit ik niet in mijn auto.
Was dat niet het jaar daarvoor? de eerste keer?quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar waren Lange Frans & Baas B de afsluiter van Serious Request, mijn god..wat was dat een anti-climax, wie kan zich dat nog herinneren?
Ze sluiten het nu wel gewoon af met Chelsea Dagger denk/hoop ik? Dat zou wel leuk zijn iig..quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar was Lange Frans & Baas B de afsluiter van Serious Request, mijn god..wat was dat een anti-climax, wie kan zich dat nog herinneren?
Ik hoop dat we eindelijk eens een middag verlost blijven van De Lange Fransen, de Bazen en Ali's B en de Yessr's van dit land.... overkillquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Lijkt me makkelijk verdienen. Telefoontjes opnemen en verder patience op de computer spelen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef washandje het volgende:
Haha het callcenter waar ik heb gewerkt in beeld.
owquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Beetje sneu. Iemand had ze eerst aan HEM gedoneerd....![]()
jaaaaaa dat was echt slecht! Maar dat was ook echt de tijd dat LF&BB oooooveral optraden, vast een goedkope oplossing (in dit geval natuurlijk sowieso gratis), ja dat was echt een goed voorbeeld van een anticlimax.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
heb jij iets met achtergrondliedjes soms?quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe heet dat liedje op de achtergrond?
Music van The Backgrounds.quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik belde daar outbound voor Tele 2. Dat was geen pretje kan ik je zeggenquote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijk verdienen. Telefoontjes opnemen en verder patience op de computer spelen.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Siegfried het volgende:
Nog Fok!kers die zo ook nog richting Neude gaan?
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing die??quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kom op zeg, wel een beetje met kritiek om kunnen gaan hequote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ben maar blij dat er geen foto's van jou in je fotoboek staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |